قوانین و مقررات

1. ساعات کاری آسان جم حتی در روزهای تعطیل از 8 الی 2 بامداد می باشد .
_ ساعات پاسخگویی تلفنی از 9 الی 18 می باشد .

2. خریدار محترم ، لطفا قبل از ثبت خرید دقت کافی را در انتخاب بسته مورد نظر داشته باشید ، تغییر محصول قبل از تحویل و دریافت درتایم کاری امکان پذیر می باشد و میتوانید با ارتباط با پشتیبانی بسته ی مورد نظر را تغییر دهید .

3. لطفا در وارد کردن اطلاعات صحیح اکانت دقت کافی را داشته باشید چرا که پس از انجام سفارش امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت .

4. در صورت اشتباه بودن اطلاعات اکانت ، سفارش شما به بخش ” اطلاعات اشتباه ” منتقل می شود و پیامکی از طرف پشتیبانی سایت ارسال خواهد شد ، در این صورت مشتری  باید اطلاعات صحیح خود را از طریق پشتیبانی سایت یا فرم گزارش خطا  در اختیار کارشناسان قرار دهد تا سفارش وی انجام شود .

5. خرید محصولات توسط افراد زیر هجده سال ممنوع می باشد و از آنجایی که در خرید های اینترنتی شناسایی سن افراد برای ما مقدور نمی باشد در صورت خرید و دریافت محصول امکان عودت وجه امکان پذیر نمی باشد . ( مسئولیت در اختیار گذاشتن اطلاعات کارت بانکی برعهده والدین می باشد و آسان جم هیچگونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد. )

6. زمان انجام سفارشات بین 5 دقیقه الی 5 ساعت کاری می باشد؛ در برخی از مواقع نیز به دلیل شلوغ بودن سایت امکان دارد سفارش شما 24 تا 48 ساعت به تاخیر بیفتد.

7. در صورتی که بسته خریداری شده در اکانت شما موجود نباشد(مثل بسته های ویژه ی آفر که گاها برای تمام سرورها فعال نمی شود.)  معادل مبلغ واریزی شما بسته دیگری جایگزین و یا کل مبلغ شارژ کیف پولتان در سایت می شود .

8. لطفا هنگام ثبت سفارش ، شماره تماس در دسترس خود را ارائه دهید. در غیر این صورت هیچگونه راهی برای ارتباط با شما وجود نخواهد داشت . در این شرایط آسان جم مسئولیتی در قبال عدم انجام به موقع سفارش ندارد.

9. در صورت عدم پاسخ ، پیگیری مجدد سفارش بر عهده خریدار می باشد، مشتری باید با پشتیبانی تماس گرفته تا اقدامات لازم جهت انجام سفارش صورت گیرد .

10.  در صورتیکه سفارش شما نیاز به اطلاع رسانی از سمت کارشناسان آسان جم داشته باشد از سمت اپراتور برای شما پیام ارسال میشود  که میتوانید از قسمت  سفارشات من => سفارش درحال پیگیری => مشاهده => بروز رسانی های سفارش ، پیام رو ببینید.

11. در صورت درخواست عودت وجه قبل از انجام سفارش، مبلغ ده هزار تومان از کل مبلغ محصول و همچنین در خرید های بالای صدهزار تومان 5 درصد، کسر می شود . (کارمزد انتقال وجه نیز برعهده خریدار می باشد . )

12. جهت درخواست استرداد وجه ، باید شماره کارت بانکی که هنگام خرید وارد نموده اید برای پشتیبانی سایت ارسال نمایید.

13. در صورتی که به هر دلیلی مبلغ شما شارژ کیف پول در سایت آسان جم شود این مبلغ قابل استرداد نمی باشد.

14. پیگیری سفارش های تکمیل شده ( زمانی که مدعی هستید بسته ی مورد نظرتان واریز نشده و یا مشکلی وجود دارد ) تا 7 روز پس از انجام سفارش می باشد . پس از اتمام زمان ذکر شده امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد .

15. زمان انجام سفارش های ریجن متفرقه در توضیحات بسته ذکر شده ، امکان طولانی تر شدن انجام این سفارشات  نیز وجود دارد.

16. هر زمان که سفارش شما از سمت سایت نیاز به احراز هویت داشته باشد وضعیت سفارش به احراز هویت منتقل میشود، شما باید به بخش مربوطه مراجعه کرده و مراحل را به ترتیب انجام دهید. بعد از تایید شدن مدارک سفارش شما به مرحله در حال انجام منتقل میشود.

خرید از آسان جم به معنای مطالعه قوانین و مقررات سایت و قبول آن ها می باشد  و ما از همکاری شما در این زمینه قدردانی می‌کنیم.

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله