گرفتن سکه بازی فری فایر به صورت رایگان و پولی

بازی فری فایر یکی از بازی های محبوب موبایل است که در سال 2017 توسط شرکت گارنا ساخته و منتشر شد. در این بازی بازیکنان در یک عرصه نبرد رها می شوند و با یکدیگر شروع به جنگیدن می کنند. تجهیزات زیادی در این بازی در اختیار گیمر قرار می گیرد که با بهره از آنها می تواند بجنگد. برای بدست آوردن و خرید این باندل ها می توانید از طریق سایت جم فری فایر اقدام کنید.

معرفی بازی فری فایر

بازی فری فایر (Free Fire) یک بازی رویال بتل بوده که روی دستگاه های موبایل قابل نصب است. بازیکنان این بازی در یک نبرد جنگجویانان باهم می جنگند و اسلحه جمع می کنند. آنها سعی دارند در طی این نبرد آخرین نفری باشند که در محیط بازی کشته می شوند. بازی کن در ابتدای بازی و هنگام فرود هواپیما در جزیره نقطه فرود خودش را در بازی انتخاب می کند و با چتر نجات به آن منطقه می رسد.

اینکه شما نقطه فرود خود را کجا انتخاب می کنید بسیار مهم است. اینکه بازیکن در هنگام ورود به جزیره در جایی دور فرود بیاید که از بازیکنان دیگر فاصله داشته باشد بسیار مهم خواهد بود. با این کار فرصت بیشتری برای جمع آوری تجهیزات بازی و حفظ بقای خود دارد. برای گرفتن تجهیزات و سایر پتانسیل های دیگر گیمر باید سکه یا ارز مرتبط با بازی را به دست بیاورد. اما شاید سوال اینجا باشد چگونه؟

نحوه گرفتن سکه در بازی فری فایر

در بازی فری فایر باید برای گرفتن تجهیزات و پتانسیل های موجود در بازی بهایی پرداخت کنید. اما با وجود اینکه در بازی یورو، دلار و ریال جابجا نمی‌ شود باید از سکه، الماس و جم استفاده نمایید. به نوعی می توان گفت ارز رایج در بازی فری فایر همین سکه، الماس و جم فری فایر است. برای بدست آوردن ارز در این بازی چندین روش وجود دارد که ما در ادامه به آنها پرداخته ایم.

روش رایگان بدست آوردن سکه در بازی فری فایر

برای دریافت سکه و ارز در بازی فری فایر (Free Fire) روش های زیادی وجود دارد. اما این روش ها آنی و سریع نیستند. یعنی باید مدت قابل توجهی (یک یا دو هفته) صبر کنید تا بتوانید آنها را به دست بیاورید. برخی از گیمرها نمی توانند این حوصله را به خرج دهند.

در روش رایگان می توانید از هک کردن بازی و استفاده از برخی اپلیکیشن ها که هیچ کسی سالم بودن آن را تضمین نمی کند بهره بگیرید. روش رایگان جذب سکه در این بازی به نسبت سایر روش های بدست آوردن ارز مناسب نیست.

روش پولی بدست آوردن سکه در بازی  Free Fire

خرید جم فری فایر ممکن است و روش های پولی برای به دست آوردن سکه در بازی فری فایر یک روش معقول و کم هزینه است. یعنی بسیاری تصور می کنند که خرید ارز برای بازی هزینه بردار است اما در حقیقت اینطور نیست. تعداد سایت ها و شرکت های خرید جم فایر کم نیستند اما شما باید به دنبال مطمئن ترین و بهترین سایت جم فری فایر باشید.

مولفه‌ های بازی فری فایر

از طریق دو روش بالا می توانید برای خود در بازی فری فایر سکه یا ارز خریداری کنید. در بازی فری فایر عناصر و تجهیزات مختلفی وجود دارد که شما با استفاده از این سکه ها می توانید این مولفه را خریداری و بازی مهیج تری را تجربه کنید.

شخصیت ها

هنگامی که بازی Free Fire را نصب می کنید، در ابتدای بازی دو شخصیت با نام های Adam و Eve در اختیار شما قرار می گیرند. اگر سکه یا ارز خریداری کرده باشید یا به طور رایگان به دست آورده باشید، قادر خواهید بود تا دیگر شخصیت های این بازی را خریداری کنید و با آن ها بازی خود را ادامه دهید.

مکان های بازی

نقشه (Map) به کار نشان می دهد که بازی در چه مکان هایی در حال انجام است. در این بازی سه نقشه با نام های برمودا، Purgatotry و کالاهاری وجود دارد. پس از خرید سکه به صورت رایگان یا پولی می توانید هر یک از این نقشه ها را به دست بیاورید و در طی بازی از آنها استفاده کنید.

سلاح‌ ها

سلاح های همان تجهیزاتی هستند که با دارا بودن آنها، کاربر (گیمر) می تواند هیجانی تر بازی خودش را ادامه دهد. هر یک از این سلاح ها در این بازی قدرت و قابلیت خاصی دارد. بازیکن با دست آوردن این سلاح ها می تواند به نبرد با دشمنان خود بپردازد و بقای خود بر روی جزیره را تضمین کند.

وسایل نقلیه

کاربران بازی با بهره از وسایل نقلیه می توانند در سطح جزیره جا به جا شوند. گیمر با جستجو در مکان های بازی وسایل نقلیه را پیدا می کند و از آن ها برای اهداف خاص خود بهره می گیرد.

در پایان

جهت خرید جم فری فایر با ایدی می توانید از طریق سایت های معتبر اقدام کنید. برخی این وبسایت ها به شما این امکان را می دهند تا با پرداخت درون برنامه ای بتوانید سکه، ارز و جم فری فایر را تهیه کنید و پس از آن بتوانید سلاح، زره، نقشه و سایر تجهیزات مربوط به بازی را خریداری کنید. علاوه بر روش های پولی از روش های رایگان نیز می توانید استفاده نمایید اما ما به شما این روش ها را توصیه نخواهیم کرد.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله