چگونه در پابجی یوسی رایگان انتقال دهیم؟

کسانی که حتی برای یک بار بازی پابجی را انجام داده اند، می دانند که چه هیجان و جذابیت خاصی در این بازی نهفته است. برای تجربه جذابیت بیشتر گاهی نیاز است تا یوسی پابجی یک اکانت به اکانت دیگر منتقل شود. برای انتقال یوسی پابجی باید مراحل خاصی طی شود که مطالعه آموزش آن ضروری است.

آشنایی با یوسی پابجی موبایل

در اکثر بازی های موبایل امروزی یک ارز و پول درون برنامه تعریف می شود که در پابجی این ارز، یوسی نام دارد. راه های مختلفی برای کسب آن در بازی وجود دارد و با استفاده از آن می توان به قابلیت ها و آیتم های مختلفی دسترسی پیدا کرد.

هدف از نبرد در پابجی

در بازی پابجی علاوه بر لذت بردن از فضای مهیج آن، هدف اصلی گیمر دست یابی هر چه بیشتر به یوسی پابجی است. با کسب هر چه بیشتر این ارز در این بازی، سطح کاربری ارتقا پیدا می کند و دلیل این امر دسترسی به تجهیزات بیشتر و همچنین توانایی هایی است که افراد مبتدی نمی توانند دارا باشند.

بنابراین هر چه شما مقدار یوسی پابجی بیشتری کسب کنید، توانایی های بیشتری در بازی خواهید داشت و احتمال غلبه بر رقیبان بیشتر خواهد بود.

کاربرد یوسی پابجی موبایل

برای افراد حرفه ای هر مقداری از یوسی در این بازی اهمیت ویژه ای دارد. به دلیل اهمیت بالای این ارز، برخی افراد اقدام به خرید یوسی پابجی PUBG UC موبایل می کنند. در بسیاری از مواقع با خرج کردن مقداری یوسی ممکن است گیمر به جوایز بسیار بیشتری دست یابد و چندین برابر یوسی خرج کرده به حسابش بازگردد. با خرید یوسی می توان موارد زیر را تهیه کرد:

·         تهیه ابزار مختلف

در داخل بازی، فروشگاهی وجود دارد که در داخل آن می توان تجهیزات مهم بازی مانند اسلحه، لباس و مهمات دیگر را خرید کرد. برای خرید از این فروشگاه لازم است یوسی پابجی های جمع آوری شده را خرج کنید.

·         ورود به حالت های مختلف بتل رویال

افرادی که با بازی پابجی آشنا هستند، می دانند که مهیج ترین قسمت آن حالت بتل رویال است که هر گیمری می تواند به صورت رایگان وارد بازی شود و از محیط آن استفاده کند. جوایز این قسمت نسبت دیگر بازی ها بیشتر است. شاید افراد مبتدی ندانند که دو حالت دیگر با نام های بتل رویال الایت و بتل رویال الایت پلاس وجود دارد که جوایز و پاداش این حالت ها خیلی بیشتر از حالت رایگان است. برای ورود به این حالت ها باید یوسی پابجی موبایل صرف کرد.

شرایط انتقال یوسی در پابجی موبایل

در ابتدا لازم است به این نکته توجه داشته باشید که نمی توان به هر اکانتی یوسی انتقال داد. شرط اول این که شما بتوانید به یک اکانت یوسی واریز کنید این است که شما باید با آن اکانت بیش از 24 ساعت دوست بوده باشید. دومین شرط این است که شما باید سطح کارکتر بالای 3 داشته باشید. همچنین باید اکانت شما هم افزایی بالای 20 داشته باشد. با داشتن این شرایط شما می توانید به اکانت های دیگر یوسی وارد کنید.

چه زمانی می توان درخواست یوسی پابجی داشت؟

در هفته اول فصول جدید درخواست uc pubg ممکن است و از شروع هفته دوم این امکان وجود ندارد و شما نمی توانید از دوستانتان درخواست یوسی داشته باشید. دوباره تاکید می کنیم که شما تنها به کسانی می توانید یوسی واریز کنید که اکانت آنها در قسمت synergy ثبت شده باشد.

مراحل انتقال یوسی در پابجی موبایل

در صورتی که شما شرایط لازم را کسب کرده اید و زمان مشخص را می دانید، می توانید با طی کردن چند مرحله از دوستانتان یوسی درخواست کنید. برخی از افراد با خرید یوسی زیاد قصد دارند تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوند و این کار باید با طی کردن مراحل زیر قابل انجام است:

·         یافتن ایمیل در خواست یوسی

در گام اول شما باید در قسمت لابی رویال پس، ایمیل درخواست را بیابید. این ایمیل تنها مختص به دریافت یوسی از دوستان است و باید بر روی گزینه رویال پس کلیک کنید تا گزینه های مختلف به شما نشان داده شوند. از میان گزینه ها باید بر روی Upgrade Pass کلیک کنید.

·         ارسال درخواست

در گام بعدی باید گزینه Send Request یا همان ارسال درخواست را انتخاب کنید. مقدار یوسی درخواستی را باید از قبل تعیین کرده باشید. به این نکته توجه کنید که در صورتی این در خواست موفق خواهد بود که مقدار یوسی درخواستی شما در اکانت دوستتان موجود باشد و نباید بیش از آن درخواست کنید.

·         مشاهده درخواست

پس از ارسال درخواست، باید در خواست شما توسط دوستتان مشاهده شود. برای این کار باید او به قسمت mail مراجعه کند. این گزینه در قسمت پایین سمت راست لابی او قابل مشاهده است.

·         کلیک بر روی گزینه view

با یافتن ایمیل درخواست شما، دوست شما باید به قسمت gift center مراجعه کند و برای مشاهده جزئیات درخواست لازم است بر روی گزینه view کلیک کند. در این قسمت از طرف بازی درخواست می شود تا دوست شما قوانین را به طور کامل مطالعه کند و بهتر است این مطالب به صورت کامل خوانده شود.

·         قبول یا رد درخواست

با زدن گزینه give قوانین گفته شده، بسته می شود و دوست شما می تواند درخواست شما را تایید و یا رد کند. با تایید درخواست شما مقدار یوسی درخواستی شما از اکانت او به اکانت شما انتقال می یابد.

امکان تغییر در نسخه جدید

این نکات در نسخه فعلی کاملا عملی است و به این روش می توان از دوست خود درخواست خرید یوسی پابجی کنید. در نسخه های بعدی امکان تغییر پروسه وجود دارد.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله