چگونه در فری فایر لباس رایگان بگیریم؟

سازندگان بازی فری فایر تلاش کرده اند که امکانات و آپشن های مختلفی را در بخش های این بازی در اختیار بازیکنان قرار دهند و جذابیت های بازی را برای آن ها دو چندان کنند. بازیکنان می توانند با خرید جم فری فایر با آیدی همه امکانات و آپشن های بازی استفاده کنند.

لباس رایگان در بازی فری فایر

برای گرفتن لباس در فری فایر تکنیک های ساده ای وجود دارد که امکان استفاده رایگان را به شما می دهد.

· لاگین کردن در بازی برای گرفتن لباس رایگان در فری فایر

یکی از ساده ترین روش های گرفتن لباس رایگان در فری فایر آن است که با آدرس ایمیل یا حساب فیس بوک شخصی تان وارد بازی شوید و جزو کاربران ثبت شده بازی باشید.

· رایگان جم بدست آورید

یک راه آسان در  بازی این است که بتوانید از تمامی راه های موجود برای گرفتن جم فری فایر رایگان مانند برنده شـدن در بازی ها، انجام چالش ها، پیوستن به بازی هر روز و غیره استفاده کنید.

· خرید رایگان لباس از فروشگاه درون بازی

جالب است بدانید که برخی از لباس هایی که به تازگی به آیتم های بازی افزوده می شوند را تا مدت محدودی می  توان به صورت رایگان دریافت نمود. برای این کار تنها کافی است به فروشگاه داخل بازی بروید، تب Mode را انتخاب کرده و لباس مورد نظر خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای، خریداری کنید.

· با شانس هفتگی لباس رایگان فری فایر بگیرید

اگر حساب کاربری شما در بازی به درستی ساخته شده باشد و شما جزو کاربران رسمی باشید، می توانید از آیتم شانس هفتگی برای گرفتن لباس رایگان استفاده کنید. به عبارت بهتر، شما هر هفته یک شانس برای گرفتن لباس های بازی خواهید داشت که ممکن است شما را به لباس دلخواه تان برساند.

· عضویت در کلوپ  های فری فایر

یکی دیگر از راه های بسیار موثر برای داشتن یا دریافت رایگان تمام لباس ها در فری فایر استفاده از کد ها است. برای این کار، بسیاری از کلوپ ها و جوامع تشکیل شده از بازیکنان فری فایر وجود دارد که این کوپن ها در بین آن ها به اشتراک گذاشته می شود. این کوپن ها دارای کد های ۱۲ کاراکتری هستند که بین اعداد و حروف نمایش داده می شوند.

 

کاستوم در فری فایر

کاستوم در فری فایر به تجهیزاتی می گویند که در بخش های مختلف می تواند کاربرد های ویژه ای داشته باشد. بازیکنان می توانند کاستوم ها از جمله لباس را به صورت محدود، رایگان دریافت کنند. برای دسترسی به لباس های بهتر و بیشتر از طریق سایت خرید جم فری فایر اقدام کنید و در قسمت های مختلف از جم فری فایر استفاده نمایید.

بازیکنان همچنین می توانند با خرید جم فری فایر آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خود به صورت کاستوم تنظیم نمایند. توصیه ما به شما، خرید جم فری فایر با ایدی و مطالعه آموزش ترفندهای گرفتن کاستوم در بازی فری فایر و نحوه استفاده از آن ها است.

با خرید جم فری فایر بهترین بازیکن باشید

با کاستوم در بازی فری فایر و ترفند های استفاده از آن، مطمئناً برای بازیکنان دیگر در هنگام بازی وحشت ایجاد خواهید کرد. هیچ چیز بهتر از کت و شلوار برای ترساندن مخالفان خود نیست. از دنیای امکاناتی که این بازی باور نکردنی به شما ارائه می دهد استفاده کنید.

باید بدانید که تحریم ها در ایران باعث شده استفاده از اکانت های بین المللی با محدودیت روبرو شود. بنابراین سایت های واسطه این کار را برای شما انجام می دهند. از بهترین و معتبر ترین سایت های خرید جم فری فایر، می توان آسان جم را نام برد. شما با پرداخت مبلغ تعیین شده به اضافه مقداری کارمزد می توانید نسبت به خرید جم فری فایر با ایدی اقدام نمایید.

سخن پایانی

بازی فری فایر یک بازی بتل رویال محبوب و معروف با ویژگی های منحصر به فرد است که موفقیت های زیادی در سال های اخیر کسب کرده و در دسته بازی هایی قرار می گیرد که نیاز به خرید جم فری فایر دارد. هر چند وقت یک بار نسخه به روز شده این بازی با تغییرات مختلف و اضافه شدن بخش های جدید، چالش های جذابی را برای بازیکنان به همراه می آورد.

اگر شما از جمله افرادی هستید که از این بازی شگفت انگیز لذت برده اند، به صفحه مناسبی وارد شدید! این مقاله به عنوان یک دستورالعمل، به شما برای داشتن لباس های ساده و خارق العاده در بازی به کمک جم فری فایر عمل می کند. برای خرید جم فری فایر می توانید به سایت های معتبر در این حوزه مراجعه کرده و به این ترتیب، با استفاده کاستوم در بازی فری فایر و ترفند های استفاده از آن، خود را از باقی رقبا متمایز کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله