چگونه در بازی فری فایر جم بگیریم؟

داشتن جم در بازی فری فایر، مزایای بسیار زیادی را برای کاربران به همراه دارد و بازی را برای آن ها هیجان انگیز تر می سازد. به همین دلیل بازی فری فایر راه هایی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا با آن ها، تعداد زیادی جم به دست بیاورند. برای اینکه کاربران ایرانی از آیتم های ویژه و سلاح های منحصر به فرد موجود در بازی فری فایر غافل نشوند، قصد داریم تمام شیوه های دریافت جم را برای شما شرح دهیم.

راه های گرفتن جم فری فایر (Free Fire)

در حالت کلی، شیوه های زیادی برای گرفتن جم فری فایر وجود دارند که برخی رایگان و برخی دیگر پولی هستند.

بدون شک شیوه پولی همان خرید جم فری فایر از فروشگاه های معتبر ایرانی است؛ زیرا با پرداخت هزینه کاربران می توانند به سادگی جم را با تعداد زیاد تهیه کنند و دیگر نیازی به کارهای دیگر نیست. از این رو، شیوه های کسب الماس فری فایر به صورت رایگان بسیار زیاد است و کاربران می توانند از چندین روش به صورت همزمان استفاده کنند. روش های گرفتن الماس فری فایر در زیر نام برده می شوند:

1.   کسب جم Free Fire از اپلیکیشن های مرتبط

برخی از اپلیکیشن های وابسته به بازی فری فایر در دنیای دیجیتال موجود هستند که کاربران می توانند با فعالیت در آن ها، تعداد زیادی الماس بازی فری فایر به دست بیاورند. این کار نیازمند فعالیت مستمر و طولانی مدت در این اپلیکیشن ها است و در مدت زمان کوتاه جوابگو نخواهد بود. جالب است بدانید برخی از این اپلیکیشن ها خودشان به شکل بازی طراحی شده اند و شما می توانید با فعالیت در آن بازی، الماس فری فایر به دست آورید.

بزرگ ترین مشکلی که در این روش گرفتن جم فری فایر وجود دارد، پروسه طولانی مدت آن است. افراد باید زمان زیادی از روز را به فعالیت در این بازی اختصاص دهند تا موفق به گرفتن مقدار کمی جم فری فایر شوند. به همین دلیل در صورت تمایل به استفاده از این شیوه، بهتر است به صورت همزمان در چند اپلیکیشن فعالیت کنید تا تعداد الماس فری فایر دریافتی شما به حداکثر برسد.

2.   استفاده از اپلیکیشن مخصوص برای هک

مسلما هک کردن کامل بازی فری فایر به هیچ وجه ممکن نیست؛ اما شما می توانید با نرم افزار های مخصوص، مقداری جم فری فایر رایگان به دست بیاورید. دریافت جم فری فایر از این طریق، یک ترفند نسبتا محبوب بین کاربران تازه کار است و می توان به کاربردی بودن این الماس ها اطمینان داشت.

البته مشکلی که به احتمال زیاد با آن رو به رو خواهید شد، اخطار بازی فری فایر است که از تریک های غیرقانونی برای به دست آوردن جم فری فایر استفاده نکنید. در صورتی که این بازی متوجه شود که شما از شیوه های غیرقانونی استفاده کرده اید، ممکن است حساب کاربری شما را در این پلتفرم از ببندد. ریسک بالای این روش در مقابل مقدار کمی جم فری فایر که به همراه دارد، باعث نا کارامد بودن آن شده است.

3.   به دست آوردن پیروزی های متعدد

بهترین و ساده ترین روش موجود برای دریافت جم فری فایر، به دست آوردن پیروزی در میادین نبرد است. بازی فری فایر به برندگان هر کدام از مسابقات جوایز و هدایایی اهدا می کند تا بتوانند با تقویت کاراکتر خود، شانس موفقیت را بیش از پیش افزایش دهند. با این کار، هیچ ریسکی امنیت حساب کاربری شما در فری فایر را تهدید نمی کند و بیش از هر ترفند دیگری برای شما تعداد زیادی الماس فری فایر به همراه دارد.

حال که با تمام شیوه های دریافت جم فری فایر آشنا شدید، بهتر است گزینه خرید آن را نیز بررسی کنید. چنانچه قصد خرید جم فری فایر را داشته باشید، فروشگاه آسان جم معتبر ترین منبع برای خرید این واحد پولی درون برنامه ای است.

اهمیت آموزش بازی فری فایر

نکته مهمی که بسیاری از کاربران به اشتباه آن را نادیده می گیرند، اهمیت آموزش بازی فری فایر است. شما اگر چندین هزار جم در حساب کاربری خود داشته باشید و نتوانید از آن ها استفاده کنید، در میدان نبرد حرفی برای گفتن نخواهید داشت؛ زیرا تسلط به کاراکتر در طول مسابقه، از هر واحد پولی درون برنامه‌ای اهمیت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه گرفتن جم فری فایر با تعداد زیاد نمی تواند به تنهایی یک عامل برای موفقیت افراد در میادین نبرد باشد، بهتر است قبل از اینکه برای خرید یا گرفتن جم فری فایر رایگان اقدام کنید، تمام آموزش های لازمه را ببینید. پس از مهیا شدن شرایط و افزایش توانایی در استفاده از این جم ها، ادامه این متن که یک راهنما برای شناخت راه های گرفتن جم است می تواند برای شما مفید باشد.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله