همه چیز درباره رفع مشکل Merit در بازی پابجی موبایل

یکی از مشکلات بازی های رایانه ای مانند پابجی، می تواند کاهش مریت ها در بازی باشد. در این مواقع، روش هایی برای افزایش مریت و ورود به بازی وجود دارد که با انجام آن می توانید دوباره به صورت گروهی، بازی را ادامه دهید. بنابراین قبل از خرید یوسی پابجی باید مشکل Merit در این بازی را حل کنید.

چگونه مشکل مریت در بازی پابجی را حل کنیم؟

در مواقعی که مریت کم تر از 60 و در بعضی از مواقع کم تر از 75 باشد؛ امکان دارد که اجازه ورود به بازی به شما داده نشود. در این صورت نمی توانید به شکل تیمی در این بازی شرکت کنید. قبل از شروع آموزش رفع مشکل مریت در بازی پابجی، دلایل کاهش آن را بیان می کنیم.

در بازی های تیمی و زمانی که به صورت گروهی بازی می کنید. اگر به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه باعث زخمی شدن، کشته شدن یا اذیت دوستان و هم تیمی هایتان شوید؛ بازی به صورت خودکار از مریت های شما کم می کند. در ابتدا تعداد مریت های شما 100 می باشد که برای نفر اول 10 مریت، نفر دوم 15 مریت و نفر سوم 30 مریت از مریت های شما کم می کند.

یکی دیگر از کلیدی ترین ویژگی های بازی تیمی، مجهز بودن تمام اعضا به بهترین امکانات است. بهترین راه، خرید یو سی می باشد. با uc pubg خرید درون برنامه ای در این بازی، می توانید امکانات زیادی را از آن خود کنید.

نحوه ورود به بازی با merit کم

همانطور که گفته شد در صورتی که تعداد مریت های شما از 60 یا 75 پایین تر باشد؛ دیگر نمی توانید به صورت تیمی با دوستانتان بازی کنید. پس باید به دنبال راه حل بود. تعداد مریت ها با اذیت کردن و کشتن هم تیمی ها کم می شود. پس اگر به صورت تکی وارد شوید؛ دیگر به مریت برای حضور در بازی نیاز نیست. اما همانطور که می دانید اجازه بازی به صورت تیمی، در زمانی که مریت ها کم تر از حد مجاز باشد را ندارید.

چگونگی افزایش مریت در پابجی

در بازی پابجی در حالی که مریت می تواند سریعا کاهش پیدا کند، افزایش آن ها بسیار زمان گیر است. در این قسمت به روش افزایش مریت در پابجی می پردازیم و اینکه چگونه می توان در صورتی که مریت ها کم تر از 60 است؛ آن ها را افزایش داد. در بازی های موبایلی و کامپیوتری تنها راه کسب امتیاز و برنده شدن، کسب عناوین متفاوت در بازی است.

در بازی پابجی تعداد شرکت کننده ها 100 نفر می باشد، از طرفی شرایط این گونه است که شما باید زنده بمانید و برنده شوید. برای اینکه بتوانید 3 مریت به دست آورید باید جز ده نفر اول باشید. همینطور می توانید با قرار گرفتن در رده های پایین تر، تعداد مریت کم تری را کسب کنید.

خطا هایی که باعث کاهش تعداد merit در بازی می شود

در پابجی موبایل، Merit points این کاربرد را دارند که بازیکنانی را که رفتارهای سمی در مقابل هم تیمی هایشان دارند؛ فیلتر می کنند. اگر فعالیت هایی را که در ادامه به آن ها می پردازیم را انجام دهید؛ پابجی موبایل امتیازهای مریت شما را با توجه به میزان جدی بودن رفتارتان کاهش می دهد.

کشتن هم تیمی

با کشتن هر یک از هم تیمی هایتان، 30 امتیاز از دست می دهید. البته گاهی اوقات امکان دارد تا 50 امتیاز نیز از دست دهید. علاوه بر آن اگر هم تیمی هایتان شما را ریپورت کنند؛ تعداد بیش تری مریت از دست خواهید داد.

تقلب

در صورتی که از نرم افزار تقلب استفاده کنید؛ اکانت شما بن می شود. زمانی که این بن شدن منقضی شود؛ تعداد 60 مریت از مجموعه مریت های شما کاهش میابد.

همدستی با یک هکر

ممکن است تصادفا با یک هکر هم تیمی شوید که اتفاقی نمی افتد. زیرا در صورتی که فقط یک بار اتفاق بیفتد؛ تنبیه نمی شوید. اما اگر هفت روز بعد و دوباره با یک هکر بازی کنید؛ به ازای هر بار، تعداد 15 مریت از شما کم می شود.

از آن جایی که همه این کار ها با یک سیستم اتوماتیک پابجی موبایل اتفاق می افتد. برایشان مهم نیست که این کار های اشتباه را تصادفا یا از روی قصد انجام داده اید. برخی از بازیکنان بخاطر شوخی با هم تیمی هایشان، امتیاز از دست می دهند. بهتر است که مراقب رفتارهایتان هنگام بازی باشید. زیرا سیستم نمی تواند تشخیص دهد که دارید با دوستانتان شوخی می کنید یا یک بازیکن سمی هستید.

البته اگر جزء افرادی هستید که نمی توانید قانون بازی را رعایت کنید؛ برای کسب امتیاز بیش تر باید راه دیگری را انتخاب کنید. برای مثال خرید یوسی پابجی موبایل می تواند بهترین گزینه باشد. با خرید یوسی برای پابجی، می توانید کاراکتر خود را مجهز و در بازی ها شرکت کنید. همچنین امتیاز بیش تری به دست آورید.

اگر تعداد مریت کم باشد چه مشکلاتی پیش می آید؟

تعداد مریت ها به صورت پیش فرض برای تمامی بازیکنان در پابجی، 100 می باشد. در صورتی که تعداد مریت ها برای یک بازیکن کم تر از 100 باشد؛ متناسب با تعداد امتیاز هایی که برایش باقی مانده، دچار مشکلات و ضرر هایی می شود. در ادامه به جزئیات بیش تری درباره تعداد مریت های باقی مانده می پردازیم:

اگر تعداد مریت ها کم تر از 100 امتیاز باشد؛ حداکثر امتیاز Battle که هر روز می گیرید 200 تا کاهش میابد. تعداد مریت ها اگر بین بازه 60 تا 90 امتیاز باشد؛ علاوه بر امتیاز های Battle، امتیاز های Experience نیز کاهش پیدا می کند. پس به احتمال زیاد بخواهید امتیاز های مریت خود را به 100 برگردانید تا مجددا بتوانید به درستی بازی کنید.

به محض اینکه تعداد مریت های شما 60 یا کم تر شود؛ دیگر نمی توانید با دیگر بازیکنان، بازی های تیمی و چند نفره ای داشته باشید. علاوه بر این امتیاز های Battle و امتیاز های Experience نیز تا 50 درصد کاهش پیدا خواهند کرد. در صورتی که امتیاز مریت های شما به صفر برسد؛ اکانتتان به مدت یک هفته بن می شود. البته با استفاده از خرید یوسی پابجی موبایل از آسان جم، می توانید قابلیت های بازی خود را ارتقا دهید.

پس ابتدا مشکلاتی مانند شلوغ بودن سرور های بازی یا کم بودن تعداد مریت را حل کنید. سپس با خرید یوسی پابجی، به بازی خود ادامه دهید. در صورتی که در بازی موبایل پابجی server is busy حل شد می توانید به صورت انفرادی یا گروهی به بازی خود ادامه دهید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله