هر آنچه که باید در مورد آرکید مود بازی پابجی موبایل بدانید

آرکید مود بازی پابجی موبایل یکی از محبوب ترین حالت های این بازی است که در آن بازیکنان قادر خواهند بود ویژگی های جدید را با رقابت های جذاب تجربه کنند. توجه داشته باشید که برای لذت بردن از بازی پابجی موبایل علاوه بر اینکه می توانید از حالت های مختلف بازی استفاده کنید، با خرید یوسی پابجی موبایل امکانات آن را افزایش دهید. در این مطلب به صورت تخصصی به آرکید مود بازی پابجی می پردازیم.

چه کسی در آرکید مود بازی پابجی برنده می شود؟

آرکید مود پابجی با روش های مختلفی قابل انجام است و بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا چند نفره در آن بازی کنند. در این بازی 20 تا 100 نفر حضور دارند که اگر بمیرند دوباره به بازی بر می گردند. بنابراین رقابت و برنده شدن در این بازی به روشی دیگری صورت می گیرد. در آرکید مود پابجی هر بازیکنی که توانسته تعداد بیشتری از بازیکنان را از بین ببرد به عنوان برنده معرفی می شود. قاعدتاً کسی که از یوسی پابجی استفاده می کند شانس بیشتری برای برنده شدن در بازی دارد.

بازیکنان تا چند مرتبه می توانند در بازی بمیرند و دوباره زنده شوند. هر بازیکنی که بتواند یکی از بازیکنان حریف را از بین ببرد 3 امتیاز دریافت می کند. همچنین هر بازیکن اگر بتواند به هم تیمی های خود کمک کند 1 امتیاز دریافت می کند. در این صورت هر گیمری که بتواند تعداد بیشتری از بازیکنان را بکشد یا به هم تیمی ها کمک کند برنده می شود. توجه داشته باشید که امتیاز کشتن بازیکنان بیشتر است و برنده اصلی معمولاً توانسته کشته های (KILLED) بیشتری بگیرد.

برنده شدن در آرکید مود بازی پابجی موبایل کار ساده ای نیست و شما به معنای واقعی باید بهترین عملکرد را داشته باشید؛ چرا که هم باید بیشتر بکشید، کمتر کشته شوید و به هم تیمی ها کمک کنید. به این منظور توصیه می کنیم با خرید یوسی پابجی موبایل سطح امکانات خود را ارتقا دهید و راحت تر در آرکید مود برنده شوید.

ویژگی ها و قابلیت های آرکید مود پابجی موبایل

آرکید مود مثل سایر حالت های بازی پابجی موبایل ویژگی ها و قابلیت خاص خود را دارد که علاوه بر ایجاد تنوع، هیجان و چالش بیشتری را برای بازیکنان به همراه دارد. مهم ترین ویژگی های آرکید مود شامل:

        • گرافیک: گرافیک آرکید مود بسیار عالی و 3 بعدی است که و تغییرات آن را شما به وضوح مشاهده خواهید کرد. از آنجایی که نقشه در این حالت کوچک تر است، بازیکنان می توانند جزئیات بیشتری را مشاهده کنند. در این حالت تصاویر جذاب تر به نظر می رسند و حتی صداها طبیعی تر هستند.
        • وسایل نقلیه: در قسمت های مختلف آرکید مود پابجی ماشین های سبک و سنگین متعددی دیده می شوند که استفاده از آنها چالش بیشتری را به همراه دارد. توجه داشته باشید که وسایل نقلیه آرکید مود تفاوت چندانی با سایر حالت ها ندارند اما معمولاً بیشترند. البته موتور نیتروژن که قدرت بیشتری دارد به این بازی افزوده شده است.
        • نمودار نتایج:یک نمودار نتایج در حالت آرکید مو به نمایش در می آید که تمام جوایز و امتیازاتی که بازیکنان در طول بازی دریافت کرده اند را نشان می دهد تا شما از وضعیت تمام بازیکنان اطلاع داشته باشید.
        • بدون باگ بودن: یکی از ویژگی های آرکید مود که مورد توجه طرفداران بازی پابجی قرار دارد، بدون باگ بودن این حالت است. آرکید مود کاملاً بدون نقص در تمام سیستم ها عمل کرده و کیفیت بالای بازی را در اختیار تمام بازیکنان قرار می دهد. حتی شما می توانید گفتگوهای صوتی را با کمترین اختلال در این حالت تجربه کنید.

تجهیزات آرکید مود چگونه است؟

تجهیزات اولیه ای که در اختیار بازیکنان قرار می گیرند تصادفی هستند و برای بازیکنان قابل پیشبینی نیستند. اما تجهیزاتی که همراه با Air drop ها به بازی وارد می شوند، توسط خود بازیکن تعیین می شوند. بنابراین شما با ارتقا اسلحه ها و تجهیزات اصلی خود می توانید قدرت خود را در بازی افزایش دهید. شما می توانید با خرید یوسی پابجی امکانات خود را ارتقا داده و حرفه ای تر بازی کنید.

خرید یوسی پابجی چه مزایایی برای بازیکن به همراه دارد؟

یوسی پابجی اعتبار درون برنامه ای بازی پابجی موبایل است که امکان استفاده از امکانات جدید و ویژه ای را به بازیکنان می دهد. در این صورت بازیکن قادر خواهد بود که با استفاده از اسلحه های قدرتمندتر، لباس های جدید، تجهیزات حرفه ای و اسکین های اختصاصی بازی حرفه ای تری را تجربه کند. همچنین با خرید یوسی پابجی موبایل شما نسبت به بسیاری از بازیکنان دیگر متمایز خواهید شد و عملکرد بهتری نشان می دهید.

آیتم های داخلی بازی پابجی با خرید یوسی قابل شخصی سازی خواهند بود و شما می توانید سبک بازی و ظاهری خود را مطابق میل خودتان تنظیم کنید. بنابراین لذت بازی کردن در این صورت برای شما دو چندان خواهد شد.

برای خرید یوسی پابجی موبایل می توانید به سایت آسان جم مراجعه کنید و از بسته های ارزان و متنوع سایت بهره ببرید. همچنین در صورت خرید یوسی پابجی از این طریق شما در اسرع وقت به یوسی خریداری شده دسترسی پیدا می کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله