نحوه گرفتن لباس در فری فایر

نحوه تهیه لباس فری فایر یکی از نکات مورد توجه برای گیمرهای این بازی جذاب است. استفاده از لباس های جدید برای شخصیت ها، بازی شما را زیبا تر و واقعی تر خواهد کرد. در این مطلب از آسان جم، آموزش سریع و آسان تهیه لباس فری فایر را برای شما عزیزان با راه های گوناگون آماده کرده ایم. با ما تا انتها همراه شوید.

 

اهمیت تهیه لباس در بازی فری فایر

یکی از شیرین ترین و هیجان انگیز ترین انواع مبارزه، شکلی است که در بازی فری فایر با آن مواجه هستید. اکشن و بقا یکی از فرم های جذاب برای بازی های مبارزه ای رقابتی است و به همین دلیل این بازی تا این میزان محبوبیت به دست آورده است.

موردی که در ابتدا باید به آن اشاره کنیم، اهمیت تهیه لباس در بازی فری فایر است. شاید در نگاه اول حتی تهیه لباس بی اهمیت به نظر برسد اما واقعیت این است که در بازی هایی که در آن سلاح، تیر، نبرد، جنگ و کشته شدن مطرح است، اهمیت لباس از جمله جلیقه های ضد گلوله بسیار زیاد می شود.

همانطور که میدانید برنده بازی در فری فایر کسی است که تا آخرین لحظه مبارز کرده و با انواع ترفند ها و راهکار ها خود را زنده نگه دارد. یکی از راه های مهم برای محافظت از خود در مقابل دیگر بازیکنان انتخاب لباس مناسب است. لباس باعث راحتی یا دشواری تشخیص شما توسط دیگر بازیکنان شده و به شما کمک می کند از تیرهای دشمن راحت تر فرار کنید.

لباس ضد گلوله یکی از محبوب ترین لباس های این بازی است و قابلیت این را دارد که بتواند از جان شما تا حدود بسیاری مراقبت کند. با استفاده از این لباس می توانید یک استراتژی شخصی ایجاد کرده و خود را از دیگر کاراکترها جدا کنید.

نحوه تهیه لباس در بازی فری فایر به صورت رایگان

در واقع انتخاب لباس به اندازه انتخاب سلاح مهم است. گرفتن لباس رایگان در بازی فری فایر کار دشواری نیست اما کمی زمان بر است. علاوه بر اینکه می توانید با خرید جم فری فایر آن را به راحتی و در سریع ترین زمان انجام دهید، این امکان نیز وجود دارد که با صرف زمانی بیشتر و کمی تلاش، لباس ها را به صورت رایگان به دست آورید.

علاوه بر جمع آوری یا خرید جم فری فایر یکی از راه هایی که می توانید به صورت رایگان لباس تهیه کنید دانلود نرم افزار lulu box است. در این نرم افزار که زمان بر بوده و نیازمند صبوری بسیار است شما می توانید با کلیک کردن بر چند گزینه تمام اسکین های مورد نظر خود را به دست آورید. البته این بازی غیر قانونی است و توسط پلتفرم های ارائه کننده اپلیکیشن قابل دانلود کردن نیست. به همین دلیل باید آن را از گوگل دانلود نمایید.

استفاده از این نرم افزار بسیار راحت است و به آموزش خاصی نیاز ندارد. یکی از قابلیت های این نرم افزار در کنار دیگر قابلیت های فراوان آن، رایگان ساختن اسکین ها است.

پس از دانلود این نرم افزار و اجرای آن بازی فری فایر را از لیست موارد انتشار آن پیدا کرده و بر روی گزینه دانلود کلیک کنید. پس از اتمام دانلود، تمام گزینه ها را به حالت فعال در آورید، این مرحله زمان بسیار زیادی از شما خواهد گرفت و نیازمند سیستمی نسبتا قوی برای سرعت بخشیدن به آن است. اگر سیستم ضعیفی دارید زمان انتظار شما چند برابر خواهد شد. پس از اتمام این مرحله به فروشگاه رفته و لباس مورد نظر خود را دریافت کنید.

همانطور که گفته شد به دلیل غیر قانونی بودن این نرم افزار نمی توانید برای دانلود به‌به فروشگاه های معتبر نرم افزار رجوع نمایید.

نحوه تهیه لباس با خرید جم فری فایر

راه آسان، سریع و قابل اعتمادی که پیش روی شما قرار دارد خرید جم فری فایر است. برای آنکه بتوانید انواع لباس ها را تهیه کنید، نیاز به خرید جم فری فایر با ایدی خود دارید و در این مورد می توانید به راحتی به سایت خرید جم فری فایر معتبر و مورد اعتماد آسان جم مراجعه نمایید. پس از ثبت سفارشتان حداکثر پس از 5 ساعت بدون هیچ دردسری جم فری فایر در اکانتتان خواهد بود. در ادامه نحوه خرید جم فری فایر از آسان جم آورده شده است.

خرید جم فری فایر

در هر یک از بخش های بازی فری فایر بازیکنان می توانند تجهیزات و امکانات بسیار زیاد و مختلفی را به دست آورند. برای اینکه بتوانید به همه امکانات و پتانسیل بازی فری فایر دست پیدا کنید نیاز به پرداخت های درون برنامه ای است. گیمر می تواند با خرید جم فری فایر از سایت جم فری فایر از تمام امکانات موجود در بازی بهره ببرند. تمامی آیتم های بازی را می توانید متناسب با میل خود شخصی سازی کنید.

خرید جم فری فایر با آسان جم

برای خرید جم فری فایر با ایدی از آسان جم که بهترین و سریع ترین راه بوده و هیچ گونه خطایی ندارد طبق مراحل زیر عمل کنید:

        • بر روی بسته مورد نظر خود کلیک کنید.
        • اطلاعات اکانت خود را به طور صحیح در صفحه ای که برای شما باز می شود، وارد کنید.
        • به صفحه پرداخت وارد شده و خرید خود را تکمیل کنید.

نام کاراکتر شما در بازی، اهمیتی ندارد و حتما شماره آیدی خود را به صورت صحیح وارد کنید تا در هنگام خرید و واریز الماس ها، به مشکل بر نخورید.

 در پایان

آسان جم با فراهم آوردن محیطی امن برای خرید جم ارزان فری فایر این امکان را برای شما به وجود آورده است تا با خیال راحت جم مورد نیاز خود را تهیه کرده و با سرعت بالا بازی خود را پیش ببرید. اگر به فکر پیشبرد بازی خود با سرعت بالاتر نسبت به رقیبانتان هستید از خرید جم فری فایر غافل نشوید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله