نحوه طلایی کردن اسم در کلش رویال

یکی از ویژگی های جذاب کلش رویال مربوط به طلایی کردن اسم است. در این مقاله آموزش سریع و آسان طلایی کردن اسم در این بازی را بررسی کرده و شما را برای خرید جم کلش رویال راهنمایی می کنیم.

7 مرحله برای طلایی کردن اسم در کلش رویال

طلایی کردن اسم در بازی کلش رویال از طریق رعایت کردن تعدادی از کد نویسی ها امکان پذیر است. بنابراین برای انجام این کار به قسمت چت کلن مراجعه کرده و با وارد کردن صحیح کد، اسم خود را طلایی رنگ کنید. بدین منظور مراحل زیر را به دقت دنبال کرده و نام خود را با رنگ طلایی به نمایش بگذارید. با توجه به اینکه پس از آپدیت بازی، طلایی بودن رنگ اسم شما از بین می رود؛ کدهای مورد نظر را یادداشت کرده و قالب آن را به ذهن بسپارید.

۱. با نحوه کد نویسی آشنا شوید.

۲. به بخش کلن چت مراجعه کنید.

۳. به عبارت مورد نظر توجه کرده و آن را در قالب <c”hex color”>your name</c> تایپ کنید.

۴. کد رنگ طلایی FFF00 را جایگزین بخش ”hex color” کنید.

۵. در بخش your name اسم مورد نظر خود را تایپ کنید.

۶. کد نویسی را در قالب <cFFFF00>Fatemeh<c/> به پایان برسانید.

۷. تغییرات مورد نظر را اعمال کرده و نام خود را طلایی کنید.

تعداد کاراکتر های مورد نیاز برای طلایی کردن رنگ اسم

چت کلن در نوشتن تعداد کاراکتر دارای محدودیت بوده و اسم رنگی بیشتر از ۱۵ کاراکتر را مجاز نمی داند. بنابراین از نوشتن یک کد ۶ رقمی خودداری کرده و از بیشتر شدن تعداد کاراکتر های یادداشت شده جلوگیری کنید. بدین منظور می توانید اعداد ۱ تا ۹ را برای کد رنگی طلایی انتخاب کرده و آن ها را جایگزین کد های ۶ رقمی کنید. از این رو اعداد یک تا نه را با استفاده از هشتگ به کار برده و نام خود را طلایی رنگ کنید. این اعداد به شکل زیر و در قالب <c1>Fatemeh</c> مورد استفاده قرار می گیرند.

با انجام این کار نیازی به وارد کردن کدهایی با بیشتر از ۱۵ کاراکتر نبوده و طلایی کردن اسم پس از خرید کلش رویال امکان پذیر می شود. تنها توجه داشته باشید در صورتی که قصد رنگی کردن اسم در بازی کلش رویال را دارید. برای جلوگیری از بن شدن در آپدیت های بعدی، به بزرگ بودن ابتدای اسم خود توجه داشته و بدون نگرانی از محو شدن بعضی حروف، توضیحات کلن و نام اکانت خود را یادداشت کنید.

آیا تغییر رنگ اسم در کلش رویال امکان پذیر است؟

شما عزیزان می‌ توانید اسم مورد نظرتان را با رنگ مورد علاقه خود نوشته و با به کارگیری جم کلش رویال از امکانات ویژه این بازی بهره مند شوید. در ادامه کد های رنگی کردن اسم در کلش رویال را بررسی کرده و شما را برای ایجاد رنگی دلخواه راهنمایی می کنیم.

        • آبی: FF000
        • نارنجی: FFA500
        • قرمز: FF0000
        • قهوه ای: 8B4513
        • سبز: 008000
        • خاکستری: 858585
        • طلایی: FFFF00
0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx