نحوه رفع مشکل ویس در پابجی موبایل

با پیشرفت های قابل ملاحظه ای که در دهه های اخیر در حوزه اینترنت به دست آمده است بازار بازی های اینترنتی نیز بسیار داغ شده و روز به روز بازی های بهتر و جدید تری به بازار عرضه می شود. به طور مثال نیز می توان به بازی پابجی موبایل اشاره کرد که در حال حاضر میلیون ها گیمر حرفه ای از آن استفاده می کنند و طرفداران زیادی به دست آورده است. در ادامه به مباحثی شامل آموزش سریع و آسان رفع مشکل ویس در پابجی موبایل و خرید یوسی پاپجی بپردازیم.

رفع مشکل ویس بازی پابجی

بازی  PUBGیک بازی آنلاین است که به سبک بازی های بتل رویال طراحی شده است. این بازی توسط یک شرکت کره ای طراحی شده و به مرور زمان مدام به روز رسانی شده است. به همین دلیل نیز افرادی که با ساختار این بازی آشنایی ندارند در حین بازی کردن به مشکل می خورند.

        • قطع شدن ویس بازی

یکی از مهم ترین و رایج ترین مشکلاتی که در حین بازی پاپجی به وجود می آید مشکل قطع شدن ویس است. برای حل این مشکل راه کار های متعددی وجود دارد که مهم ترین آن ها نیز به شرح ذیل است:

· به روزرسانی بازی

یکی از بهترین و مؤثر ترین راه کار هایی که برای رفع کردن مشکل قطع شدن صدای بازی پاپجی وجود دارد، به روزرسانی بازی است. با این ترفند باگ های بازی رفع می شود و مشکل میکروفون آن نیز حل می گردد.

· فعال کردن میکروفون در لابی بازی

گاهی ممکن است به دلیل تحریم ها یا خراب بودن سرور صدای بازی به صورت ناگهانی قطع شود. در این صورت ابتدا باید گوشی خود را 180 درجه بچرخانید تا آیکن میکروفون نمایش داده شود و بتوانید آن را فعال کنید. اگر پس از انجام این کار، میکروفون فعال نشد از بازی خارج شوید و بعد از چند لحظه مجدداً به آن وارد شوید. با این کار بازی آبدیت می شود و مشکل پیش آمده حل می گردد.

· ارائه دسترسی به میکروفون

هنگامی که بازی پاپجی را روی گوشی خود نصب می کنید باید اجازه بدهید که این بازی به میکروفون گوشی دسترسی داشته باشد. اگر این کار نکرده باشید صدای بازی قطع خواهد بود. برای رفع این مشکل می توانید به قسمت تنظیمات بازی بروید و اجازه دسترسی به میکروفون را صادر کنید.

· باز و بسته کردن قفل گوشی

اگر زمانی که در لابی بازی پاپجی هستید نمی توانید میکروفون بازی را روشن کنید بهتر است یک بار قفل گوشی را باز و بسته کنید. این راه کار در برخی مواقع مؤثر است و می تواند صدای بازی را وصل کند.

· نصب شبیه ساز

اگر احیاناً ترفند های بالا جواب نداد و مشکل قطع بودن صدا همچنان به قوت خود باقی بود یک شبیه ساز اندروید روی سیستم خود نصب کنید. با این روش قطعاً مشکل صدا حل می شود و می توانید بازی را آغاز کنید.

دیگر مشکلات بازی پابجی

مشکل دیگری که در بازی پاپجی، گیمر ها را اذیت می کند شارژ نشدن موجودی آن ها است. این مشکل که به دلیل تحریم های مالی به وجود می آید قابل حل است و راه کار  بسیار ساده ای دارد. شما می توانید با تهیه یک کارت بانک بین المللی، به راحتی برای خرید یوسی پاپجی موبایل اقدام کنید و امکانات مورد نیاز خود را تهیه کنید. البته در برخی مواقع مشکل کاربران فقط به مسأله خرید یوسی پابجی محدود نمی شود و دردسر های زیادی دارند. مثلاً  گاهی پیش آمده است که یوسی پاپجی که کاربران خریداری کرده اند به حساب آن ها منتقل نشده است و کاربران نمی دانند چه زمانی حساب شان شارژ می شود.

بد نیست بدانید که دلیل بروز این مشکل این است که یک سری سایت جعلی و بی کیفیت از عدم آگاهی کاربران سوء استفاده می کنند و آن ها را فریب می دهند. این در حالی است که اگر کاربران یوسی پابجی را با روش های غیر مجاز تهیه کنند، اکانت شان برای همیشه بن می شود و دیگر نمی توانند بازی کنند.  از این رو توصیه ما به کاربران بازی پاپجی این است که برای خرید یوسی پاپجی حتماً به سایت‌ های معتبر مراجعه کنند تا بتوانند محصول مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنند و در حین بازی کردن با مشکلی مواجه نشوند.

تذکری در مورد خرید یوسی پابجی موبایل

حالا که با بازی پابجی آشنا شدید لازم است این نکته را به شما گوشزد کنیم که قیمت یوسی پابجی بر اساس میزان قیمت دلار تعیین می شود. به همین دلیل نیز قیمت آن در بازه های زمانی مختلف مدام تغییر می کند و نوسان دارد. از این رو توصیه ما به شما این است که قیمت دلار را همیشه را رصد کنید تا در حین خرید امکانات مورد نیاز خود با مشکلی مواجه نشوید و بتوانید از بازی کردن خود لذت ببرید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله