نحوه به دست آوردن chicken dinner در پابجی موبایل

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تعداد افرادی که به بازی های دیجیتالی علاقمند هستند، گیم هایی همراه با تمامی امکانات مورد نیاز چند میلیون پلیر وارد اینترنت شده اند. یکی از مشهور ترین بازی هایی که شرکت در مسابقان آن در تمامی کشور های جهان رواج دارد، بازی پابجی موبایل است. از آن جایی که تمامی بازیکنان پابجی موبایل به استفاده از مزایای چیکن دینر (Chicken Dinner) نیاز خواهند داشت، قصد داریم ترفند های به دست آوردن آن را برای شما شرح دهیم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

روش های به دست آوردن Chicken Dinner

همانطور که میدانید، بازی پابجی موبایل میزبان میلیون ها کاربر از سرتاسر جهان است. به همین دلیل امکانات و قابلیت های متنوعی در اختیار پلیر ها قرار داده تا هر پلیر بسته به نوع بازی خود، به دنبال به دست آوردن تعداد خاصی از آن ها باشد. در صورتی که فکر می کنید تمرکز برای به دست آوردن چیکن دینر می تواند تاثیر قابل توجهی روی عملکرد شما داشته باشد، بهتر است روش های این کار را بدانید. در ادامه، بهترین و رایج ترین راه و روش های به دست آوردن Chicken Dinner را برای شما شرح خواهیم داد:

● تیراندازی در حین پرش

همان طور که در بازی پلیر های حرفه ای بازی های اکشن دیجیتالی مشاهده کرده اید، پریدن و حرکت سریع در حین درگیری موجب افزایش درصد خطای تیر های حریف می شود. به همین دلیل اکثر افراد سعی می کنند تا همزمان با تیر اندازی، به صورت متعدد بپرند تا دست بالا تر را در درگیری تن به تن داشته باشند. اگر به دنبال به دست آوردن چیکن دینر هستید، باید از این ترفند در  میادین نبرد پابجی موبایل استفاده کنید؛ چرا که تیر اندازی در حین پرش، از جمله مواردی است که به دست آوردن   Chicken Dinner موجب می شود.

● حفظ آمادگی برای شروع درگیری ها

در میدان نبرد پابجی موبایل، همواره تعدادی بازیکن حرفه ای وجود دارند که می توانند با ترفند ها و قابلیت های منحصر به فرد خود، شما را غافلگیر کرده و سریع تر از موعد نسبت به قتل شما اقدام کنند. برای این که در مقابل این بازیکنان شانس زنده ماندن و پیروزی داشته باشید، نباید از آمادگی کافی در حین بازی غافل شوید. با این کار ضمن این که بیش از همیشه به پیروزی مقتدرانه نزدیک خواهید بود، می توانید چیکن دینر را نیز به دست بیاورید. پیشنهاد ما به شما این است که با استفاده از یوسی پابجی موبایل، قابلیت های کاراکتر خود را بهبود بخشید تا آمادگی هرگونه درگیری را داشته باشید.

● استفاده از قابلیت Flash Hider

یکی از قابلیت های کاربردی و بسیار موثر در بازی پابجی که کاربران برای استفاده از آن باید مقداری یوسی پابجی موبایل پرداخت کنند، فلش هایدر نام دارد. با بهره مندی از این قابلیت، شما می توانید بدون کمترین صدایی به سمت دشمنان خود تیر اندازی کنید؛ بنابراین دشمنانی که مورد هدف خود قرار میدهید از موقعیت مکانی شما آگاه نخواهند بود. با استفاده از این قابلیت، شانس به دست آوردن Chicken Dinner به مراتب افزایش پیدا می کند و می توانید با بهره مندی از ترفند های ذکر شده دیگر، هر چه سریع تر این قابلیت را به دست آورید.

● کار تیمی با بازیکنان هم گروه در میدان نبرد

در نبرد های تیمی بازی پابجی موبایل، هر کدام از کاربران به همراه هم گروهی های خود در میدان نبرد فرود می آیند. در حالی که بسیاری از افراد، قواعد رقابت در بازی های تیمی را با بازی های انفرادی یکسان می دانند، شما باید به همکاری حداکثری با هم گروهی های خود بپردازید؛ چرا که این کار شانس فعال کردن گزینه چیکن دینر را به حداکثر می رساند و در راستای تحقق یافتن اهداف شما در این بازی است. البته نکته مهمی که در این میان وجود دارد و قابل درک است، حضور یافتن برخی بازیکنان نوب و غیر حرفه ای در تیم باعث کاهش علاقه افراد برای همکاری می شود.

● تمرین در اتاق تمرین (Training Room)

آخرین روشی که می خواهیم برای به دست آوردن چیکن دینر شرح دهیم، مربوط به اتاق تمرین بازی پابجی موبایل است. افرادی که می خواهند از جدید ترین تکنیک ها و تریک ها در میادین نبرد استفاده کنند، باید مقداری از زمان خود را به تمرین کردن در میدان نبرد اختصاص دهند. با استفاده از روش های جدیدی که در اتاق تمرین پابجی موبایل برای کشتار رقبای خود در میدان نبرد یاد میگیرید، میتوانید شانس به دست آوردن چیکن دینر را به مراتب افزایش دهید. هر چقدر بهتر و حرفه ای تر در رقابت های پابجی موبایل حضور پیدا کنید، شانس به دست آوردن چیکن دینر نیز بیشتر خواهد بود.

حال که در مطلب فوق با ترفند های به دست آوردن ویژگی چیکن دینر آشنا شدید، بهتر است گزینه خرید UC پابجی موبایل را جزو گزینه های خود نگه دارید. در صورت تمایل به خرید یوسی پابجی موبایل، می توانید خرید خود را از فروشگاه آنلاین آسان جم ثبت کنید. این وب سایت، ارائه دهنده خدماتی جامع در زمینه پول درون برنامه ای بازی های دیجیتالی مشهور در سرتاسر جهان است و به عنوان بهترین و معتبر ترین منبع برای تهیه یوسی پابجی موبایل شناخته می شود؛ به خصوص از آن جایی که یک منبع خارجی معتبر برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله