نحوه استفاده از ماشین Monster Truck در پابجی

مانستر تراک یکی از ماشین های جدیدی است که در سیزن 14 به بازی پابجی آمده است. باید بدانید که این ماشین از قابلیت ها و توانایی های خاصی برخوردار است. در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید.

Monster truck چیست؟

monster truck وانتی با چرخ های بزرگ است که جزو بزرگترین وسایل نقلیه بنزینی بازی محسوب می شود. در مپ حال حاضر پابجی که ادغامی از مپ های قبلی است و بزرگ هم می باشد، نیاز به یک ماشین بزرگ برای گشت و گذار حس می شد که monster truck این نیاز را برطرف کرد.

این ماشین به دلیل چرخ های بزرگ و حفظ تعادل عالی در رانندگی، بیشتر مناسب مناطق نا هموار و ارتفاعات و کوه ها می باشد. همچنین مانستر تراک نسبت به ماشین های دیگر قدرت و جان بیشتری دارد و در مقابل شلیک کردن و برخورد به مانع بسیار مقاوم تر است.

خبر خوب این است که monster truck خریدنی نیست و نیاز به صرف یوسی پابجی ندارد. فقط باید این ماشین را در مپ بازی پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

سرعت monster truck چقدر است؟

سرعت مانستر تراک حداکثر به 82 کیلومتر بر ساعت می رسد که در مقایسه با دیگر ماشین های بازی سرعت کمی است. اما دقت کنید که این ماشین برای سرعت بالا ساخته نشده و اصلا کاربرد آن چیز دیگری است.

در چه مناطقی می توان monster truck پیدا کرد؟

این ماشین فقط در بعضی نقاط مپ livik یافت می شود که در ادامه این نقاط را بررسی می کنیم. این فهرست شامل تمام شهر ها نیست و فقط شهر هایی که احتمال حضور ماشین در آن بیشتر است، آورده شده است.

شمال شرقی Holdhus

در نقشه livik که با شهر Holdhus در شمال شرقی برجسته شده است شما می توانید یکی از مانستر تراک ها را پیدا کنید. در شمال شرقی holdhus، شهری در گوشه سمت چپ پایین نقشه وجود دارد که شامل مجموعه کوچکی از ساختمان‌هاست. درست در کنار ساختمان ها، یک کامیون خواهید دید که پارک شده است.

شرق Aqueduct

درست بین قنات و نیروگاه، سه ساختمان کوچک در یک تقاطع قرار دارند. احتمال زیاد، یک کامیون در آنجا قرار داشته باشد. البته ممکن است در دقایق اول بازی، مانستر تراک توسط دیگر بازیکنان برداشته شود.

باید بدانید که این یکی از مناطق پرترافیک بازی است و اگر سریع به آنجا نرسیدید، نباید به تنهایی یا با پای پیاده بروید و خطرش را به جان بخرید.

جنوب شرقی iceberg

در جنوب شرقی شهر Iceborg، مجموعه کوچک دیگری از ساختمان‌ها وجود دارد که در قسمت بالایی سمت چپ شمال ساختمان هایش، Monster Trucks پارک شده است.

قابلیت های monster truck

· له کردن دشمنان

یکی از رضایت‌ بخش ‌ترین قابلیت های Monster Truck این است که می‌توان از آن برای ضربه زدن وکشتن بازیکنان استفاده کرد. بدنه پهن و قدرت مانور عالی، آن را به یک ماشین کشنده تبدیل کرده است.

اما وقتی به بازیکنان صدمه وارد می کنید، سعی کنید این کار را از رو به رو انجام ندهید و از کنار یا به صورت مورب به آن ها ضربه بزنید.

زیرا وقتی از جلو به دشمنان دمیج می دهید، هم کنترل خودتان کمتر است و هم به دلیل دید کمتر، دشمنتان راحت می توانید جا خالی و مانور داده و از ضربه شما فرار کند.

· سنگر متحرک

همانطور که گفته شد، لاستیک های این ماشین شگفت انگیز می توانند از شلیک و تیر جان سالم به در ببرند. استفاده از مانستر تراک به عنوان یک سنگر دفاعی بسیار موثر تر از مدل جیپ (ماشین قبلی بازی) است.

بر خلاف جیپ، که بین لاستیک‌ هایش در معرض دید قرار می‌ گرفتید، می‌توان از یک تایر monster truck برای محافظت چند نفر به صورت خم شده، استفاده کرد. به علاوه لاستیک های monster truck که حالت بیرون زدگی دارند به شما امکان می دهد، که بین آنها خم شوید و کاملا از خود محافظت کنید.

جیپ یا monster truck ؟

وانت معمولی یا جیپ روباز می‌توانند نهایت چهار بازیکن را حمل کنند و به سه بازیکن اجازه دهند به طور همزمان شلیک کنند. اما Monster Truck علاوه بر اینها یک واحد شلیک متحرک بیشتر نیز دارد که تقریباً دوازده برابر بهتر است. برای استفاده از این ماشین یا وسایل نقلیه دیگر میتوانید با یوسی پابجی به آن دست پیدا کنید و از بازی لذت ببرید.

باید بدانید که خطر واژگونی کامیون هیولا به میزان قابل توجهی کمتر از سایر وسایل نقلیه است و همچنین ارتفاع اضافه شده به ماشین، باعث موقعیت تیراندازی مناسب تری برای بازیکن می شود.

Monster truck با زره بهتر و کاربرد فوق العاده آن به عنوان یک سد کامل برای مبارزات طولانی مدت، به وسایل نقلیه فیلم Mad Max شباهت دارد. با monster truck و یک تیم چهار نفره برای پوشش، به راحتی می توانید در مسابقات برنده شوید.

نکات تکمیلی درباره monster truck

در آخر نکات مهم و تکمیلی را درباره این ماشین غول پیکر در بازی پابجی، مرور می کنیم.

        • سعی کنید فقط در پشت تایر این ماشین سنگر بگیرید زیرا کف این ماشین پوشش خوبی ندارد و باعث تیر خوردن شما می شود.
        • هنگام مواجهه با دشمنان و برای اینکه تیرشان به شما اصابت نکند، ماشین را به صورت زیگزاگی و مارپیچ برانید.
        • همانطور که یکبار در طول مطلب بیان شد همیشه اولین نفر و به سرعت به سراغ ماشین بروید، وگرنه ممکن است دشمنان زودتر از شما ماشین را به دست آورند.
        • سعی کنید برای اینکه سریع تر به ماشین برسید در مناطقی که گفته شد، فرود بیایید.
        • همیشه یک گالن بنزین همراهتان داشته باشید تا در صورت خالی شدن باک، سریع آن را پر کنید.
        • Monster truck مانند bdrm در آب حرکت نمی کند.
        • در نقشه livik، تنها ماشین زرهی و قوی موجود monster truck است. پس به دنبال ماشین دیگری مانند bdrm نباشید.
        • Monster truck در صورت شلیک زیاد صدمه دیده و منفجر می شود. در صورت مشاهده صدمه یا بخار از ماشین سریع از آن پیاده شده و فرار کنید.
        • اگر دشمن سوار بر monster truck بود برای توقفش به لاستیک های ماشین شلیک کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله