معرفی Vending Machineدر پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل به واسطه بهره بردن از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد، به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های ویدئویی در جهان شناخته می شود. نام یکی از جدید ترین امکاناتی که اخیرا در اختیار کاربران پابجی موبایل قرار گرفته، Vending Machine نام دارد. برای این که به بهترین نحو از این قابلیت در میادین نبرد پابجی موبایل استفاده کنید، بهتر است به حد کافی در مورد آن اطلاعات به دست بیاورید. برای تسهیل این کار، در این صفحه تمامی توضیحات مورد نیاز در مورد این قابلیت برای شما شرح داده شده است.

Vending Machine چیست؟

دستگاه Vending Machine به عنوان یک وسیله کاربردی در طول مسابقات پابجی موبایل شناخته می شود که امکان استفاده از تعداد زیادی نوشیدنی را برای کاربر فراهم می سازد. در صورتی که فکر می کنید نیاز شدید به نوشیدنی و انرژی زا خواهید داشت، باید به دنبال پیدا کردن این آیتم در میدان نبرد باشید؛ چرا که داشتن این آیتم در طول بازی باعث می شود تا توانایی جمع آوری و حمل 8 نوع نوشیدنی را داشته و محدودیت شما در این زمینه به حداقل برسد. مطمئنا استفاده از این نوشیدنی ها موجب افزایش شانس موفقیت و کاهش ریسک درگیری های مختلف می شود.

افرادی که به رقابت در نبرد های بتل رویال پابجی موبایل علاقمند هستند، می دانند که به دست آوردن دستگاه Vending Machine نیازمند خرید یوسی پابجی موبایل نیست؛ بلکه شما باید این آیتم را در بخش های خاصی از میدان نبرد بازی پیدا کنید. در حال حاضر دستگاه Vending Machine در مناطقی نظیر Pecado Arena، L-Building Near Pecado،  Los Leones Ofiices،  San Martin Restaurantsو El Ajahar Small Compunds میدان نبرد اصلی بتل رویال پابجی موبایل یافت می شود.

مهم ترین مسئله در رابطه با این ماشین، توانایی پیدا کردن 8 نوشیدنی و فعال کردن گزینه Jackpot است. اگر هر 8 نوشیدنی را پیدا کنید، این گزینه به صورت خودکار برای شما فعال می شود. در صورتی که موفق به پیدا کردن این تعداد نوشیدنی نشدید، دیگر دستگاه های Vending Machine برای شما قابل استفاده نخواهند بود و باقی بازی را باید بدون داشتن این آیتم به رقابت ادامه دهید. به همین دلیل بعد از این که این ماشین را در میدان نبرد پیدا کردید، باید پیدا کردن انرژی زا های متنوع را اولویت اول خود قرار دهید.

روش های به دست آوردن دستگاه Vending Machine

با وجود این که دستگاه Vending Machine به تعداد بسیار اندک در میادین نبرد پابجی موبایل مشاهده می شود، کاربران می توانند به سادگی آن را به دست بیاورند. این آیتم نیز همانند تمامی آیتم های دیگر در پابجی موبایل مکان مشخصی ندارد و در هر کدام از رقابت ها در مناطق مختلف مشاهده می شود. با این حال، برخی راه و روش های کاربردی برای به دست آوردن این دستگاه وجود دارد که پیشنهاد می کنیم از آن ها بهره مند شوید. در ادامه، روش های به دست آوردن دستگاه Vending Machine برای شما شرح داده می شوند:

● منطقه Cumacera

یکی از مناطق پر لوت و نسبتا محبوب در بین میادین نبرد پابجی موبایل، Cumacera است که از چندین ساختمان بزرگ و کوچک تشکیل می یابد. برای پیدا کردن دستگاه Vending Machine می توانید به ساختمان زرد رنگ دو طبقه قرار گرفته در این منطقه مراجعه کرده و این ساختمان را بگردید. مطمئنا حتی در صورت نیافتن این ماشین، برخی تجهیزات جنگی کاربردی و مخرب پیدا می کنید که در طول نبرد بتل رویال پابجی موبایل به دردتان می خورد. با این حال، توصیه می کنیم پیدا کردن Vending Machine در منطقه Cumacera را اولویت خود قرار دهید.

● منطقه Pecado

دومین منطقه ای که احتمال یافت شدن Vending Machine در آن بسیار بالاست، منطقه Pecado نام دارد. در این منطقه نسبتا شلوغ، چندین رینگ بوکس، کازینو و ساختمان های متنوع چند طبقه مشاهده می شود که باید همه آن ها را به خوبی بررسی کنید تا ماشین ویندینگ پابچی موبایل را بیابید. لازم به ذکر است که طبقات همکف ساختمان های این مناطق عموما محل قرار گیری این دستگاه ها هستند و باید با دقت بیشتری به این طبقات نگاه کنید.

● منطقه Los Leones Ofiices

آخرین منطقه ای که می خواهیم نحوه پیدا کردن آیتم Vending Machine را بدون صرف یوسی پابجی موبایل در بازی به شما شرح دهیم، دفتر های Los Leones نام دارد. این منطقه به دلیل دارا بودن مقدار زیادی لوت، مورد توجه بازیکنان حرفه ای و با تجربه است و افراد عمدتا برای به دست آوردن آیتم  Vending Machineبه این منطقه مراجعه می کنند. برای پیدا کردن این ماشین، بهتر است طبقات 4 تا 6 ساختمان های آبی رنگ را با دقت بیشتری بگردید؛ چرا که عموما این امکانات در این طبقات یافت می شوند.

حالا که شما را به صورت کامل با قابلیت های ماشین Vending Machine آشنا کردیم، می توانید در طول نبرد های پابجی موبایل از مزایای آن بهره مند شوید. مسلما شما قادر خواهید بود تا با خرید یوسی پابجی موبایل و صرف آن برای بهبود عملکرد آیتم های مختلف، شانس موفقیت خود را افزایش دهید؛ بنابراین بهتر است فروشگاه آنلاین آسان جم را بشناسید و سفارشات خود را به صورت آنلاین از وب سایت این فروشگاه ثبت کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله