معرفی 10 بازی موبایلی در سبک کالاف دیوتی

معرفی بازی های موبایلی در سبک کال آف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی (Call of Duty)  در سبک اکشن بوده و نسخه کامپیوتر آن توسط اکتیوژن در سال 2003 انتشار یافت. پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها، نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته و به بازار ارائه شد. اتفاقات ابتدای بازی در زمان جنگ جهانی دوم و اتفاقات موجود در نسخه های بعدی به زمان حال و حتی آینده می رسد. برای آموزش کامل کالاف دیوتی موبایل می توانید به آسان جم مراجعه نمایید.

 

تنها بازی موجود در این سبک و با این فضا، کالاف دیوتی نیست. در این مطلب به معرفی برخی بازی های دارای سبک مشابه با کالاف دیوتی خواهیم پرداخت. برخی از آنها عبارتند از:

1. بازی  Crisis Action: Rise of Mech

بازی  Crisis Action: Rise of Mech

در این بازی به مبارزه با غول ها و زامبی ها خواهید پرداخت و این مورد تا حدودی ژانر اکشن کالاف را برای شما تداعی خواهد کرد. این بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره قابل اجرا بوده و تاکنون میلیون ها بار توسط گیمر ها دانلود شده است.

2. بازی  Modern Combat Versus

بازی  Modern Combat Versus

یکی دیگر از بازی های در سبک کال آف دیوتی Modern Combat Versus است که به کل برای اجرا در موبایل ساخته شده است. این بازی به قدری قوی و با کیفیت است که تبدیل به جایگزینی برای کالاف دیوتی گردید. می توان آن را الهام گرفته از نسخه جدید کالاف و تایتان فال دانست. این بازی به صورت تک و چند نفره قابل اجراست و دارای چالش ها و جذابیت های بسیاری است.

3. بازی Shadowgun Legends

بازی Shadowgun Legends

یکی دیگر از بازی های در سبک کالاف دیوتی، این بازی است و برای افرادی که از نبرد و دیدن اتفاقات در آینده لذت می برند مناسب است. این بازی نیز به صورت یک یا چند نفره قابل اجرا است. این بازی دارای کاراکتر و شخصیت هایی با کیفیت بالا بوده و جذابیت بسیاری برای گیمر ها دارد. Shadowgun Legends به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته است و شما تنها هزینه های درون برنامه ای مثل خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را در صورت تمایل انجام می دهید.

4. بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile

این بازی معروف موبایل نیز می تواند یکی از جایگزین های عالی برای کالاف دیوتی باشد. این بازی در ژانر اکشن مبارزه ای بوده و به صورت رایگان در دسترس است، پابجی نیز تا به حال ده ها میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. با خرید یوسی پابجی نیز می توان مانند پی سی کالاف با سرعت بیشتری پیشرفت کرد.

5. بازی  Bullet Force

بازی  Bullet Force

یکی دیگر از بازی های محبوب موبایلی به سبک کالاف دیوتی که هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابل استفاده است، بولت فورس است. این بازی نیز به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است و فقط نیاز به پرداخت هزینه برای برخی موارد درون برنامه ای دارد. گرافیک بالای این بازی منجر به گرفتن نمره 4.5 از 5  برای این بازی در گوگل پلی شده است.

6. بازی  Battlefield Combat Black Ops 2

بازی  Battlefield Combat Black Ops 2

این بازی نیز یکی از جایگزین های بازی کالاف دیوتی است که به دو صورت تک نفره و چند نفره قابل بازی کردن است. به دلیل تحریم ‌ها امکان خرید مستقیم این بازی وجود ندارد اما برخی سایت‌ های ایرانی نسخه معمولی و مود این بازی را ارائه نموده اند.

7. بازی  Frontline Commando: D-Day

بازی  Frontline Commando: D-Day

بازی کماندوی خط مقدم با جنگ جهانی دوم مرتبط است. زاویه دید این بازی سوم شخص است و از نظر حال و هوا و فضای کلی،  شباهت بسیاری به کالاف دیوتی موبایل دارد. تصویرسازی خیره کننده و باکیفیت، کنترلر دقیق و فیزیک پیشرفته از موارد مهم محبوبیت این بازی است، پیش از ورود به دنیای بازی D-Day خودتان برای رویارویی با دشمنان سرسخت، توپخانه‌ های مجهز به اسلحه ‌های تهاجمی، اسنایپرهای حرفه‌ ای، اسلحه‌ های دستی، انواع موشک و جنگ افزار، تجهیزات پزشکی و زره ‌های متنوع آماده کنید.

8. بازی  World War Heroes: WW2 FPS

بازی  World War Heroes: WW2 FPS

این بازی گرافیک بسیار خیره کننده و مشابه واقعیت و کالاف موبایل دارد و جایگزینی عالی برای کالاف دیوتی به شمار می‌رود.

وجود هفت منطقه برای نبرد های افسانه ‌ای، چهار نوع تجهیزات جنگی از کشورهای قدرتمند، بیش از پنجاه نوع سلاح متنوع به همراه هفت مود متنوع منجر به سرگرم کنندگی و محبوبیت بالای این بازی گردیده است.

9. بازی  Sniper Fury

بازی  Sniper Fury

بازی خشم تک تیرانداز برای شما نزدیک به ۱۳۰ ماموریت در نظر گرفته است که هرکدام در مکان‌ عجیب و منحصر به فردی اتفاق می افتد. در واقع شما با مجموعه‌ ای از سربازها، وسایل نقلیه زرهی، واحدهای هوایی و… مبارزه خواهید کرد. شما شلیک گلوله را تجربه کرده و می توانید هدشات‌ های خود را در حرکت آهسته ببینید.

این بازی هر دو حالت چند نفره و یک نفره را داراست.

10. بازی  Free Fire

بازی  Free Fire

اگر  با بازی‌های بتل رویال موبایل آشنا باشید قطعا نام فری فایر را شنیده اید. گارنا فری فایر از اولین بازی ‌های بتل رویال است که راه خود را به موبایل ها نیز باز کرد. سال‌ های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ پر استقبال ‌ترین زمان ‌های محبوبیت این بازی بودند و گوگل پلی نیز در سال  ۲۰۱۹ جایزه «برترین بازی محبوب» را به فری فایر اهدا نمود. مودهای متنوعی  چون کلاسیک، نبردهای رتبه بندی شده، تک نفره، دو نفره، تیمی و… برای این بازی وجود دارد و از مزایای آن است. با وجود اینک این بازی شباهت عینی با کالاف دیوتی موبایل ندارد اما از محبوب ترین بازی های این سبک است.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی 10 بازی مشابه کالاف دیوتی و در سبک آن پرداختیم. بدیهی است که بازی های بسیار زیادی در این سبک وجود دارند که بسیار لذت بخش بوده و تجربه های جدید را برای شما رقم خواهند زد. خرید واحد پول درون برنامه ای در اکثر بازی ها مانند سی پی کالاف دیوتی به شما در پیشرفت سریعتر کمک خواهد کرد. در صورت نیاز به خرید هر کدام از این واحد ها به سایت آسان جم مراجعه نمایید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx