معرفی گلدن تریگر (Golden Trigger) در بازی پابجی موبایل

افرادی که در زمینه بازی های ویدئویی فعالیت می کنند، قطعا با بازی پابجی موبایل آشنایی دارند. این بازی بخش های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با رقابت در آن ها، به آیتم های مختلفی دست یابند و سطح رقابت خود را بالا تر از همیشه ببرند. یکی از آیتم های ویژه که اخیرا برای کاربران پابجی موبایل در سرتاسر جهان فعال شده، گلدن تریگر نام دارد. برای این که بتوانید به بهترین نحو در مجموعه رقابت های مختلف حضور پیدا کنید، قصد داریم توضیحاتی کامل در مورد گلدن تریگر برای شما شرح دهیم.

 

گلدن تریگر چیست؟

در آپدیت اخیر بازی پابجی موبایل، گزینه جدیدی به نام گلدن تریگر در اختیار کاربران قرار گرفته است. این آیتم که در سلاح های مختلف کاربرد دارد، می تواند باعث بهبود عملکرد سلاح در میادین نبرد و افزایش جذابیت ظاهری آن شود. به طوری که عمده کاربران فعال در بازی پابجی موبایل، به استفاده از گلدن تریگر در طول مسابقات تمایل نشان می دهند؛ چرا که قابلیت Golden Trigger ضمن به حداکثر رساندن هیجان در مسابقات، موجب می شود تا کاربران به قابلیت های ویژه ای دسترسی داشته باشند.

البته قابلیت گلدن تریگر برای اولین بار در نسخه پابجی موبایل فصل 13 فعال شده و یک امکان قدیمی و شناخته شده بین تمام کاربران به شمار نمی رود. با توجه به این که گلدن تریر کاملا موقت است و افراد می توانند تنها تا مدت زمانی مشخص از این قابلیت بهره مند شوند، بهتر است به صورت کامل در مورد مزایا و شیوه استفاده از ویژگی گلدن تریگر پابجی موبایل تحقیق کنید؛ در غیر این صورت، نمی توانید به بهترین نحو از این ویژگی بهره ببرید.

استفاده از گلدن تریگر در اسلحه پابجی موبایل

 

کاربران پابجی موبایل می توانند از قابلیت گلدن تریگر در انواع مختلفی از سلاح ها استفاده کنند. به همین دلیل اولین قدم در استفاده از قابلیت گلدن تریگر، انتخاب سلاح مناسب و کاربردی در میادین نبرد است؛ چرا که سلاح های موجود در بازی پابجی موبایل تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند و هر کدام با ویژگی ها و امکانات متنوع طراحی شده اند. به همین دلیل است که پلیر ها با سطوح و شیوه های بازی مختلف در حین بازی از عده مشخصی از سلاح ها استفاده می کنند.

رایج ترین سلاح برای استفاده از قابلیت گلدن تریگر، سلاحی با نام M416 است که احتمالا تجربه استفاده از آن را در سری بازی های بتل رویال داشته باشید. این سلاح در مقایسه با سلاح های اتوماتیک دیگر سبک شمرده می شود و لگد بسیار کمتری دارد؛ بنابراین افرادی که به بازی سریع و به رگبار بستن دشمنان خود عادت کرده اند، می توانند با استفاده از این اسلحه و با فعال کردن قابلیتGolden Trigger به صورت قابل توجهی به سطح حرفه ای تر از همیشه جهش کنند.

نحوه فعال کردن قابلیت گلدن تریگر

در بازی پابجی موبایل، امکانات مختلفی در اختیار کاربران مختلف قرار گرفته که می توانند با استفاده از یوسی پابجی موبایل به آن ها دسترسی پیدا کنند. اهمیت یوسی پابجی موبایل در این بازی به قدری زیاد است که تمامی کاربران با استفاده از این آیتم درون برنامه ای، قادر به استفاده از بهترین امکانات و قابلیت های پابجی خواهند بود. به همین دلیل است که تمامی پلیر های پابجی موبایل به دنبال کسب یوسی (UC) به تعداد زیاد هستند تا با استفاده از آن، ضریب موفقیت خود را در میادین نبرد افزایش دهند.

 

قابلیت گلدن تریگر نیز از امکانات دیگر بازی پابجی موبایل مستثنی نیست و افراد برای دسترسی پیدا کردن به آن باید مقدار مشخصی یوسی داشته باشند. این اتفاق باعث شده تا افراد برای پیدا کردن امکان استفاده از گلدن تریگر در رقابت های پابجی موبایل، حتی نسبت به خرید یوسی نیز اقدام کنند؛ بنابراین طبیعی است که فروشگاه های آنلاین ارائه دهنده خدمات درون برنامه ای در ایران و کشور های خارجی به این اندازه مورد توجه گیمر های حرفه ای قرار بگیرد. البته شما می توانید با حضور یافتن متعدد در میادین نبرد پابجی موبایل نیز این تعداد یوسی را به دست آورید و نیازی به خرید یوسی نداشته باشید.

از این رو، برخی چالش ها و ماموریت ها برای بازیکنان مشخص شده که می توانند با شرکت کردن در آن ها، آیتم گلدن تریگر و انواع مختلفی از آیتم های کاربردی در میادین نبرد به کاربران ارائه می شود. شما می توانید با شناسایی این موارد، به سادگی به قابلیت گلدن تریگر دسترسی پیدا کنید و دیگر نیازی به خرید یوسی پابجی موبایل نباشد.

حالا که با قابلیت گلدن تریگر به اندازه ای آشنا شدید، می توانید از این قابلیت در میادین نبرد پابجی موبایل استفاده کنید. در صورت نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل، فروشگاه آنلاین آسان جم بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا سفارش خود را در سریع ترین زمان و با بهره مندی از تمامی مزایا ثبت کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله