معرفی کارت های لجندری در کلش رویال

کلش رویال، یکی از برترین بازی‌ های کارتی حال حاضر دنیای بازی‌ رایانه ای می باشد. پس از خرید کلش رویال، نوبت به دریافت کارت های لجندری می باشد. یکی از مهم ‌ترین مسائل برای داشتن مجموعه‌ کارت ‌های ایده ‌آل لجندری، دانستن تمام خصوصیات و ویژگی ‌های آن کارت ها در بازی خواهد بود. این موضوع سبب خواهد شد تا هماهنگ ‌ترین و بهترین ترکیب ممکن را بچینید و با استفاده از آن تمام رقیبانتان را از بین ببرید. در این راهنما قصد داریم تمام کارت های لجندری در بازی کلش رویال را برای تان معرفی کنیم و استراتژی ‌های مناسب هر یک را چه برای حمله و چه برای دفاع مورد بررسی قرار دهیم.

قابلیت‌ لجندری در بازی کلش رویال

3پس از خرید کلش رویال نوبت به خرید کارت های لجندری توسط جم کلش رویال می رسد. ما در این بخش به معرفی کارت های لجندری در بازی کلش رویال می پردازیم.

روح سلطنتی

روح سلطنتی یا Royal Ghost یکی از شخصیت‌ های منحصر به فرد و ایده آل در بازی کلش رویال می باشد. پس از فعال شدن این شخصیت در بازی، شرایطی برای بازیکن فراهم می شود تا بر تمام محیط سلطه داشته و بتواند به اطراف آسیب های زیادی وارد کند. فرصت حمله به رقیبان با استفاده از قابلیت نامرئی شدن، یکی دیگر از ویژگی های این شخصیت می باشد که بسیار در شکست دادن رقیبتان موثر خواهد بود. پس از خرید جم کلش رویال، با 3 جم می توانید این کارت را خریداری کنید.

ساحره شب یا (Night Witch)

ساحره شب جزء فرز ترین شخصیت ‎های بازی کلش رویال می باشد که می‌ تواند هر 5 ثانیه 2 خفاش را فعال نماید. وقتی که این کارت را فعال کنید، نمی ‌تواند نیرو های هوایی را هدف قرار دهد و فقط قادر به این می باشد که نیرو های زمینی را تحت تاثیر قرار دهد. برای فعال شدن این کارت، شما به 4 جم کلش رویال نیاز دارید.

راهزن

پس از خرید کلش رویال، نوبت به خرید کارت راهزن یا Bandit می باشد. این کارت می‌ تواند به راحتی با استفاده از الماس ‌ها و سکه ‌ها در بازی کلش رویال شارژ شود؛ این قابلیت حتی در حین بازی کردن نیز بدون اینکه عملکردش کاهش پیدا کند می‌ تواند نیروی خود را به مقدار زیادی افزایش دهد. فعال شدن این کارت، نیازمند 3 جم کلش رویال است.

ابر شوالیه

ابر شوالیه یکی از قدرتمندترین شخصیت های کارت ‌های لجندری در بازی کلش رویال می باشد، که می ‌تواند به نیرو های حریف صدمه زیادی وارد کند به دلیل اینکه زمینی است؛ پس از خرید کلش رویال، این کارت باعث می شود که پس از فعال شدن به محیط اطراف خود حمله کند. برای فعال شدن این شخصیت شما به 7 جم کلش رویال نیاز دارید.

جادوگر یخی یا Ice Wizard

کارت جادوگر یخی یک نیروی موثر برای کاهش دادن سرعت سربازان حریف خواهد بود. در بازی کلش رویال، این شخصیت نیز می ‌تواند آسیب محیطی زیادی به اطراف خود وارد کند. اما برای حملات هوایی اصلا این کارت مناسب نیست. برای فعال شدن این کارت، نیازمند 3 جم کلش رویال هستید.

پرنسس

کارت پرنسس یا Princess دارای برد بالایی می باشد که می ‌تواند در کل بازی کلش رویال نیرو های رقیب را تحت تاثیر و سلطه خود در بیاورد و به آن ها آسیب وارد کند. برای خرید این کارت، 3 جم کلش رویال نیاز دارد.

جادوگر الکتریکی یا Electro Wizard

جادوگر الکتریکی در لحظه قدرت تحت تاثیر قرار دادن دو رقیب را نیز با یکدیگر دارد. آسیب رسانی این شخصیت از نوع محیطی نمی باشد و در هنگام اسپاون شدن نیروی محیطی را بر دو رقیب سرباز می تواند به راحتی وارد کند. این کارت نیازمند 4 جم کلش رویال است.

اژد های اینفرنو یا Inferno Dragon

اژد های اینفرنو در واقع مانند ساختمان اینفرنو می باشد به طوری که قدرت آسیب رسانی به مرور بیشتر خواهد شد و به راحتی می تواند همه چیز را از بین ببرد. برای اینکه اژدهای اینفرنو را در کارت ‎های لجندری بازی کلش رویال فعال نمایید، نیاز دارید تا 4 جم کلش رویال در اختیار داشته باشید.

کنده درخت

کنده درخت یکی دیگر از بهترین و منحصر به فرد ترین نیرو های مهم کارت ‌های لجندری بازی کلش رویال می باشد. این شخصیت نیز می ‌تواند نیرو های رقیب را به عقب براند و همچنین می تواند برج‌ ها را از دور ترین فاصله نشانه گیری کند و به برجک ‌ها آسیب زیادی وارد نماید. برای اینکه این شخصیت برای شما فعال شود نیاز به 2 جم کلش رویال دارید.

لاوا هوند یا Lava Hound

پس از خرید کلش رویال، کارت لاوا هوند را خریداری کنید چون از میزان سلامتی بالایی در بین نیرو های پرنده برخوردار می باشد. اما قدرت آسیب رسانی آن بالا نیست و متاسفانه در رده کارت ‌های لجندری، در رده آسیب رسانی ضعیف قرار دارد. این شخصیت با از بین بردن حریف، منفجر خواهد شد و به 6 لاواهوند کوچک تقسیم می شود. در کارت‌ های لجندری در بازی کلش رویال، برای اینکه این شخصیت را بتوانید فعال کنید نیاز به 7 جم کلش رویال خواهید داشت.

جک چوب بر یا Lumberjack

جک چوب بر دارای بیشترین سرعت آسیب رسانی می باشد. به طوری که وقتی به لول‌ های بالا آن را ارتقاء دهید، می ‌تواند با نیروی قدرتمندی که دارد، بسیاری از شخصیت ‌های قوی بازی کلش رویال را از بین ببرد. فعال شدن معجون خشم در پشت این شخصیت پس از مرگ نیز یکی‌ دیگر از بهترین ویژگی های  این نیروی لجندری بازی کلش رویال می باشد. برای فعال شدن جک چوب بر نیاز به 4 جم کلش رویال دارید.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله