معرفی پرنده بازی پابجی موبایل

پرنده بازی پابجی موبایل یکی از آپدیت های بازی PUBG Mobile است که در نوامبر 2019 توسط توسعه دهندگان این بازی ارائه شده است. این پرنده در بازی پابجی موبایل می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد و احساس هیجان زیادی را به بازیکن القا کند. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آسان جم هر آنچه که باید درباره پرنده بازی پابجی موبایل بدانید را بررسی خواهیم کرد.

کاربرد پرنده پابجی در بازی پابجی موبایل

اگر با بازی پابجی آشنایی دارید، می دانید که سازندگان این بازی هر چند وقت یکبار برای این بازی آپدیت جدیدی ارائه می دهند که در هر نسخه جدید قابلیت های ویژه ای به آن افزوده می شود. پرنده پابجی (Falcon Companion) شاهین یا پرنده ای است که روی شانه بازیکن می نشیند و هنگام بازی با حرکت بازیکن به دنبال او پرواز می کند. این پرنده تنها جذابیت بصری برای کاربران دارد و هیچ گونه تاثیری در عملکرد یا قدرت بازیکن ندارد. البته با وجود پرنده پابجی برخی از امکانات بازی مانند ریلود شدن اسلحه‌ های SMG سریع تر انجام می شود که برای دسترسی به چنین حالتی باید بازی در حالت EVO Ground باشد.

نحوه استفاده از پرنده در بازی پابجی موبایل

وجود یک پرنده به عنوان همراه اصلی در کنار بازیکن، آپدیت جدیدی از بازی پابجی موبایل است که برای کاربران جذاب و چالش برانگیز می باشد. اگر چه در نسخه جدید این پرنده به صورت محسوس برای ردیابی بازیکنان و دشمنان و همچنین ریلود شدن اسلحه به بازیکن کمک می کند، اما بسیاری از افراد معتقدند در آپدیت های بعدی بازی این پرنده می تواند نقش کلیدی در ربودن تجهیزات و اسلحه ها داشته باشد. برای استفاده از پرنده در بازی پابجی موبایل ابتدا باید در قسمت Lobby بروید و گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس از قسمت سمت چپ در پایین صفحه پرنده را پیدا کنید. قابلیت پرنده پابجی برای برخی از کاربران این بازی فعال است، اگر آیکون پرنده را مشاهده نمی کنید باید از طریق خرید درون برنامه ای به پرنده پابجی دسترسی پیدا کنید.

نحوه بدست آورن پرنده پابجی

پرنده پابجی برای برخی از کاربران به صورت رایگان در دسترس است اما کاربرانی که به این قابلیت دسترسی ندارند باید برای خرید پرنده پابجی مراحل زیر را دنبال کنند:

        • ابتدا در صفحه بازی پابجی موبایل به قسمت Royale Pass Mission  بروید.
        • سپس به قسمت redeem مراجعه کنید.
        • با رسیدن به یک سطح خاص از RP می توانید قفل خرید Companion shards را باز کنید.

لازم به ذکر است، با انجام چالش های روزانه در بازی پابجی موبایل و جمع آوری Companion shards می توانید بدون نیاز به صرف هزینه، به قابلیت پرنده پابجی دسترسی پیدا کنید.

نکات مهم برای بدست آوردن پرنده در بازی پابجی موبایل

به طور معمول پرنده پابجی را می توانید در نقشه های ارانگل و میراما پیدا کنید اما دسترسی به پرنده پابجی در مپ سانهوک برای کاربران جذابیت بیشتری دارد. به همین منظور، بازیکن می تواند در خالی که در مپ سانهوک مشغول بازی است وارد غار شده و تخم پرنده را پیدا کند. سایر بازیکنان نیز می توانند تخم های پرنده را از لانه بردارند و از بازی خارج شوند؛ با ورود به مجدد به بازی بازیکن می تواند پرنده را روی شانه خود مشاهده کند.

برای پیدا کردن لانه پرنده تخم های آن در غار، بازیکن باید سرعت عمل بالایی داشته باشد. بنابراین در مرحله اول بازیکن باید موقعیت مکانی خود را نشانه گذاری کند و سپس در اطراف غار فرود بیاید. با رسیدن به غار از نردبان بالا رفته و با دسترسی به استفاده از پرنده پابجی، با کلیک روی گزینه Health پرنده در اختیار بازیکن قرار می گیرد.

راهنمای خرید UC PUBG در آسان جم

بازی پابجی موبایل یک بازی رایگان است اما برای دسترسی بازیکنان به قابلیت های ویژه و پیشرفت در این بازی باید خریدهای درون برنامه ای انجام دهید. برای استفاده از امکاناتی مانند سلاح ها و تجهیزات مختلف و حالت ها و مودهای بازی باید UC PUBG خریداری نمایید. برای این منظور باید از طریق سایت های معتبر از جمله آسان جم، اقدام کنید. با خرید یوسی پابجی در آسان جم می‌ توانید از قابلیت ها و آیتم های ویژه در بازی پابجی موبایل استفاده کنید.

جمع بندی

در این مطلب هر آنچه که باید درباره پرنده بازی پابجی موبایل بدانید را بررسی کردیم. همانطور که گفتیم، بازی پابجی موبایل یک بازی اکشن و هیجان انگیز است که در هر آپدیت آن قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به بازی افزوده می شود. در آخرین آپدیت این بازی قابلیت پرنده پابجی برای برخی کاربران قابل مشاهده است که این پرنده ضمن ایجاد جذابیت بصری، به بازیکن در ردیابی نقشه و شناسایی دشمن نیز کمک می کند. اگر می خواهید به قابلیت های ویژه این بازی دسترسی پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم از طریق آسان جم UC PUBG خریداری نمایید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله