معرفی و راهنمایی مراحل کالاف دیوتی گوست

بازی کالاف دیوتی (call of duty) یکی از پرطرفدارترین بازی های گوشی تلفن همراه است و علاقه مندان زیادی دارد. امروزه افراد زیادی به خصوص گیمرها به این بازی علاقه مند هستند. بازی کالاف دیوتی گوست، دارای نسخه های مختلفی است که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. برای موفقیت در این بازی، گیمر باید تمامی مراحل را به خوبی بیاموزد و برخی نکات را رعایت نماید. در ادامه این مقاله قصد داریم آموزش جامع مراحل بازی کالاف دیوتی گوست را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی بازی کالاف دیوتی گوست

بازی کالاف دیوتی گوست برای اولین بار در سال 2003 توسط کمپانی اکتیویژن تولید و به بازار عرضه شد. پس از تولید، این بازی در بین بسیاری از گیمرها مورد استقبال قرار گرفت. استقبال و محبوبیت این بازی موجب شد تا در سال های متمادی، نسخه پیشرفته و بروز شده این بازی در قالب های مختلف دیگر ساخته شود. در سال 2012 تعداد 9 نسخه از بازی کالاف دیوتی گوست به بازار عرضع شد. این در حالیست که نسخه دهم این بازی در سال 2013 تولید و در اختیار گیمرها قرار گرفت.

داستان بازی کالاف دیوتی گوست از آنجایی شروع می شود که پس از یک اتفاق فاجعه  وار، قدرت جهان از حالت توازن خارج می  شود. به عبارتی در این بازی پس از این اتفاق آمریکا دیگر جزو ابر قدرت جهانی نیست. بعد از گذر 10 سال، یک گروه آمریکایی، گروهی را تشکیل می دهد که توسط آنها کشور را از تهدیدات و خطرات محافظت می  کنند.

داستان این بازی برای برخی از افراد بسیار جالب و شگفت انگیز است. اما این در حالیست که نقطه ضعف های موجود در این بازی هنوز نتوانسته نظر گیمر های حرفه ای را به خود جلب کند.

قدم اول برای نصب بازی کالاف دیوتی (call of duty)

در ابتدا باید به شما بگوییم که این بازی روی چه سیستم عاملی قابل نصب است:

سیستم مورد نیاز برای بازی کالاف دیوتی موبایل در ios: این بازی روی گوشی های بعد از آیفون 6s کار می کند؛ همچنین قابلیت اجرای آن روی  iPad Air 2  به بعد نیز وجود دارد.

سیستم مورد نیاز بازی کالاف دیوتی گوست برای اندروید: بر روی گوشی های دارای اندروید 4.3 به بعد و همچنین داشتن حداقل 2 گیگ رم فضا، نصب می  شود.

ویژگی های بازی Call Of Duty Ghost که باعث محبوبیت این بازی شده

همانطور که در بالا مطالعه کردید، بازی Call of Duty Ghost دارای نسخه  های بسیار زیادی است. هر نسخه از این بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی است. به همین دلیل هر گیمر عاشق یک نسخه خاصی از این بازی است. برخی از ویژگی  های مشترک بین تمامی نسخه  های این بازی باعث محبوبیت بالای این بازی شده است. در حقیقت این بازی با دارا بودن برخی ویژگی  های منحصر به فرد نظر خیلی از گیمرها به خود جلب نموده و میلیون ها بار توسط این افراد دانلود و نصب شده است.

برخی از این ویژگی های منحصر به فرد عبارتند از:

        • داستان شگفت انگیز و چالش برانگیز
        • افکت و صداگذاری حرفه ای و فوق العاده واقعی
        • گان پلی مناسب و لذتبخش
        • در نظرگرفتن حالات مختلف برای بازی
        • هوش مصنوعی عالی بازی
        • ماموریت های متنوع و چالش برانگیز برای گیمر
        • تنوع و افزودن المان های جدید به بخش چند نفره

ویژگی های بالا در تمامی نسخه های این بازی به چشم می خورد. اما از نظر بسیاری از منتقدان و گیمر های حرفه ای بازی call of Duty 4: Modern Warfare جزو بهترین نسخه بازی کالاف دیوتی است.

مراحل بازی کالاف دیوتی گوست

شاید با خواندن مطالب با شما هم مشتاق شده باشید تا این بازی را دانلود و نصب کنید. اما چگونه این بازی را باید شروع کنید؟ مراحل این بازی چیست؟ برای آموزش کامل کالاف دیوتی موبایل با ما در ادامه همراه باشید.

همانطور که بیان شد، داستان این بازی به سال 2023 بر می  گردد. قدرت نظامی آمریکا در طی این سال ها بسیار ضعیف شده و تجهیزات حرفه ای برای محافظت و درست کردن این اوضاع ندارد. در این داستان، کشورهای همجوار مانند آمریکای جنوبی قصد دارن خاک آمریکا را بگیرند و در آنجا بمانند. در این میان گروه اشباح بازی چشم امید همه است.

برخلاف نسخه  های قدیمی در این نسخه، ماموریت  های فرعی بخش جدایی ندارند. بازیکن برای انجام ماموریت  های فرعی باید در طول بخش Campaign بازی، آیتم  های مختلفی را جمع نماید. پس از جمع آوری این تجهیزات، بازیکن می  تواند ماموریت جدیدی را شروع کند.

اولین چیزی که نظر مخاطب یا همان گیمر را در این نسخه از بازی به جود جذب می  کند، انجام و شروع ماموریت  های مختلف و متنوعیست که او می تواند در مکان  ها مختلفی مانند دریا و اقیانوس انجام دهد. گیمر شگفت انگیز بودن این بازی را زمانی احساس می  کند که ماموریت  ها به زیر آب  ها و دریاها کشیده می  شود.

برای خرید سی پی کالاف می توانید از طریق برخی وبسایت ها اقدام کنید. قیمت سی پی کالاف در هر سایتی متفاوت  خواهد بود به همین دلیل برای خرید سی پی بهتر است از سایت  های معتبر با قیمت مناسب اقدام نمایید.

· شروع بازی  Call Of Duty Ghost

بازی هیجان انگیز و چالش برانگیز کالاف دیوتی گوست ابتدا با نمایش یک کات سین آغاز می شود. در این کات سین فرد با شخصیت های بازی و همچنین بخش های مختلف آشنا می شود. در این بخش گیمر تنها می  تواند بیننده باشد.

· روند داستان کالاف دیوتی گوست

روند داستان در نسخه جدید و بروز شده کالاف دیوتی گوست نسبت به نسخه های قدیمی بسیار متفاوت است. داستان نسخه جدید بازی توسط Stephen Gaghan برنده اسکار فیلم Traffic نوشته شده است. ندای وظیفه در نسخه جدید نسبت نسخه قبلی داستان عاطفی تر و تیره تر شده، چیزی که در نسخه های قبلی وجود نداشت.

· حضور سگ ها در بازی کالاف دیوتی

سگ ها در نسخه COD و قدیمی تر وجود نداشتند. اما چیزی که در نسخه جدید Call Of Duty Ghost فرق کرده، استفاده از سگ ها است. در این نسخه جدید، گیمر ها می توانند با استفاده از وسیله هایی که به گردن سگ ها بسته شده، آنها را کنترل نمایند. بازیکن می تواند سگ های خود را به نقاط و محیط های مختلفی هدایت کند و عملیاتش را ادامه دهد.

· داستان اصلی  Call Of Duty Ghost

داستان اصلی این بازی اینگونه آغاز می شود که در آن 60 اپراتور درجه یک به فضا فرستاده می شوند تا با نیرو های 500 نفری دشمن مبارزه کنند و ساکنان یک بیمارستان را نجات دهند. در این مبارزه دشمن قدرت بیشتری دارد و 45 نفر از این اپراتورها را می کشد. افراد در یک شب تاریک بیمارستان را تخلیه و یک نفر از آنها را به عنوان راهنمای مسیر برای ساکنین بیمارستان می فرستند.

در داستان اصلی بازی کالاف دیوتی گوست، 14 نفر در کمین دشمن می  نشینند و به محض ورود دشمن به صحنه نبرد به آنها حمله می کنند و تمام آنها را به جز یک نفر از پای در می آورند. این یک نفر از این گروه بسیار وحشت کرده بود و آنها را ارواح (Ghosts) می نامید.

سی پی در بازی کالاف دیوتی (call of duty)

سی پی (CP)، پول رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل است که با استفاده از آن می شود از امکانات ویژه این بازی بهره مند شد. شما با استفاده از «سی پی» می توانید بتل پسِ بازی کالاف دیوتی را خریداری کرده تا در هر سیزن، اسکین و گان های اپیک و خاص هدیه بگیرید.

به علاوه با استفاده از سی پی می توانید گردونه هایی که به صورت هفتگی در بازی ارائه می  شود را امتحان کنید تا بهترین اسکین ها و گان های لجندری را برنده شوید.

لازم به ذکر است که خرید سی پی باعث با ارزش تر شدن اکانت شما در بین بازیکنان می شود و اگر زمانی قصد فروش اکانت خود را داشته باشید با قیمت چند برابر بالاتر، نسبت به حالت عادی می توانید آن را به فروش برسانید.

در پایان

در این مقاله سعی برآن داشتیم شما را با مراحل مختلف بازی کالاف دیوتی گوست بیشتر آشنا کنیم. این بازی بین گیمر ها محبوبیت بسیار زیادی دارد اما از نظر گرافیکی قدرت پایینی داشته که یک نقطه ضعف برای آن محسوب می شود.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله