معرفی مپ های بازی پابجی موبایل

بازی قدیمی و هیجان انگیز پابجی در صدر محبوب ترین بازی های موبایلی قرار دارد. طراحی چندین مپ برای این بازی سبب شده هیجان حضور در آن افزایش یابد و بازیکنان در موقعیت های مختلف چالش ها را پشت سر بگذرانند. بازی در بخش لابی دارای تنظیمات و گزینه های متنوعی است که سبب ایجاد تنوع و تغییر در کیفیت بازی می شود. خرید یوسی پابجی امکان بهره مندی بازیکن از این امکانات خاص را افزایش می دهد. در این بخش از مطلب قصد داریم تا به بررسی انواع مپ های طراحی شده برای بازی پابجی بپردازیم.

انواع مپ در بازی پابجی

سازندگان بازی در آپدیت های جدید تغییراتی را اعمال می کنند که هم سبب ارتقای کیفیت بازی و هم ایجاد تنوع و امکانات بیشتر برای بازیکنان می شود. یکی از این تغییرات، در نقشه بازی یا مپ است. چندین راهبرد و نقشه برای بازی طراحی شده است که بازیکنان بر اساس آن به موقعیت های خواسته شده می روند و سناریو بازی را اجرا می کنند. بازیکنان با انجام بازی در مپ های مختلف با موقعیت های آن آشنا شده و در دفعات بعد و با داشتن یوسی پابجی، کیفیت بازی را افزایش می دهند. در این بخش با چند نمونه از مپ های معروف پابجی آشنا خواهیم شد.

نقشه Miramar

از بزرگ ترین مپ های بازی پابجی است و موقعیت های مختلفی در آن قرار داده شده است. میرامار نقشه یک زمین خشک و بیابانی پهناور است که کوه ها و تپه های زیادی در آن دیده می شود. این نقشه به دلیل چالش های منحصر به فردی و دشواری که دارد به بازیکنان مبتدی توصیه نمی شود. لوکیشن به گونه ای طراحی شده است که بازی بدون وجود لوازم نقلیه مناسب امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین شرکت کنندگان با خرید یوسی پابجی و دریافت امکانات مورد نیاز از فروشگاه می توانند به افزایش کیفیت بازی شان کمک کنند.

سه منطقه بزرگ غارت در نقشه میرار وجود دارد که بازیکنان با ورود به آن ها غنیمت های مورد نیاز خود را جمع آوری می کنند.

Prison زندانی در موقعیت جنوب غربی نقشه است که درون یک جزیره قرار دارد و غنیمت های بسیاری در آن نهفته است.

Pecado لوکیشنی در میانه نقشه است که معمولا در لحظات ابتدایی بازی توسط سایر بازیکنان محاصره می شود. به این ترتیب شرکت کنندگان برای حضور در این لوکشین باید مجهز به بهترین اسلحه های نزدیک برد باشند. با داشتن یوسی پابجی بازیکنان از انواع تجهیزات مورد نیاز و ضروری نبرد بهره مند خواهند شد.

نقشه Sanhok

این نقشه برخلاف سایر نقشه ها 4 در 4 طراحی شده است. با توجه به این نقشه، نبرد در یک سرزمین سرسبز و جنگلی اتفاق می افتاد که جاده ای طولانی در آن واقع شده است. چندین منطقه غارت در این نقشه وجود دارد. خرابه های نقشه Sanhok از مهم ترین مناطق بدست آوردن غنیمت برای بازیکنان است که نباید نادیده گرفته شود.

Bootcamp یکی دیگر از مناطق مناسب برای غارت در این نقشه است که هزار تن سلاح جنگی در آن قرار گرفته است. بازیکنانی که در دور انتهایی و پیش از ورود به صحنه نبرد وارد این موقعیت شوند سلاح زیادی را ذخیره خواهند کرد. با خرید یوسی پابجی و استفاده از امکانات ویژه، احتمال پیروزی بازیکنان بر حریفان بیشتر می شود.

نقشه Vikendi

موقعیت این نقشه در آب و هوای برفی و زمستانی قرار گرفته است. به همین دلیل بازیکنان باید از امکانات متناسب با شرایط استفاده کنند. لوازم نقلیه، سلاح جنگی و زره از جمله مواردی هستند که باید در انتخاب آن برای این نقشه دقت شود. با خرید یوسی پابجی موبایل تمامی بازیکنان می توانند از جدیدترین امکانات بازی استفاده کنند.

نقشه Karakin

در این لوکیشن که به مساحت دو کیلومتر در دو کیلومتر طراحی شده است پستی و بلندی های زیادی وجود دارد. تپه ها و کوه های بلند و مناطق زیر زمینی و دره برای بازیکنان مخفی گاه خوبی به حساب می آیند. در این نقشه امکانات پیشرفته و جدیدی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که علاوه بر هیجان انگیز کردن بازی، تنوع بازی را نیز بیشتر می کند. انفجار هوایی، پناهگاه های متنوع، امکان انتخاب سلاح جنگی و لوازم نقلیه مختلف از جمله مزایای این نقشه است. بازیکنان پس خرید یوسی و شارژ اعتبار بازی می توانند اسلحه های خود را به جدیدترین لوازم موجود در فروشگاه تجهیز کنند و کارایی آن ها را افزایش دهند.

نقشه Deston

جدیدترین مپ بازی پابجی که اخیرا معرفی شده است دستون نام دارد و در ابعاد 8 در 8 طراحی شده است. این نقشه در اولین نگاه شباهت هایی با نقشه ارنجل دارد اما در آن به جزئیات بیشتری پرداخته شده است. دستون در یک فضای درون شهری و بین شهری واقع شده است و ساختمان های بلند و ویرانه آن مخفیگاه خوبی برای بازیکنان به حساب می آیند. به دلیل نوع طراحی سازه ها و فواصل کم بین شان احتمالا در این نقشه اغلب شاهد نبردهای نزدیک خواهیم بود. نبرد نزدیک نیازمند سلاح و وسایل نقلیه و سایر لوازمات مخصوص به خود است که سازندگان برای این نقشه طراحی کرده اند. بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی از جدیدترین اسلحه های بازی خریداری کنند و در مبارزه های آسمان خراش دستون از آن استفاده کنند.

روش های خرید یوسی

همانطور که گفته شد برای داشتن یک بازی تمام عیار بازیکن باید از بهترین سلاح ها و اسکین ها استفاده کند که این موضوع با خرید و شارژ یوسی ممکن می شود. بهترین روش خرید یوسی پابجی موبایل از طریق درگاه درون برنامه ای است. اما این امکان به دلیل وجود برخی محدودیت ها، برای کشور ایران وجود ندارد اما چندین فروشگاه معتبر ایرانی که به صورت رسمی فعالیت دارند شرایطی را مهیا کرده اند که کاربران ایرانی نیز بتوانند به واسطه این فروشگاه از خدمات درون برنامه ای و هم چنین خرید یوسی بهره مند شوند.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx