معرفی شخصیت کاپیتان جان پرایس در بازی کالاف دیوتی

اگر به دنبال یک رهبر واقعی در بازی کالاف دیوتی هستید. پیشنهاد می کنیم حتما شخصیت کاپیتان جان پرایس را در این بازی انتخاب کنید. صداقت، خشن بودن و مهارت داشتن در تاکتیک های جنگی دلایلی هستند که باعث شده این شخصیت از بازیکنان کالاف دیوتی به یاد ماندنی تر شود. در این مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل این کاراکتر را معرفی کنیم.

کاراکتر کاپیتان جان پرایس در بازی کالاف دیوتی را بیشتر بشناسید!

جان پرایس بیشتر دوران حرفه ای خود را برای جنگیدن صرف کرد. پرایس به عنوان یک کهنه کار عملیات نظامی بازی می کند و در طی تاریخ بازی کالاف دیوتی، اتفاقات زیادی را تجربه کرده است. او مورد اصابت گلوله قرار گرفته، اسیر شده، رها شده، منفجر شده، حبس شده، شکنجه شده و از مردن نجات یافته است. در هر گوشه ای از جهان که درگیری باشد، با شجاعت تمام می جنگد. این کاپیتان، دستاورد های زیادی را در تاریخ ارتش خود به همراه داشته است.

جان پرایس از سن شانزده سالگی به مجموعه ای از سربازان ارتشی پیوست و هجده سال در ارتش بریتانیا خدمت کرد. این کاپیتان، جوانترین عضوی از آکادمی نظامی سلطنتی بوده که عنوان افسر مامور فارغ التحصیل شد. او بعد از انتخاب تکاوران ویژه، نشان عضویت در SAS را دریافت کرد و در عملیات های مخفیانه زیادی در خاورمیانه، نقش داشت. پرایس در سال 2011 به عنوان کاپیتان فعالیت خود را شروع کرد. او افسر مسئول یک واحد موثر بوده که وظیفه مبارزه با تروریسم ضد هواپیما ربایی را با تکنیک های تک تیرانداز و نجات گروگان بر عهده دارد.

کاپیتان پرایس غریزه های عجیب و غریب و عزمی غیر قابل کنترلی دارد که به عنوان ردیاب جنگی بی نظیر شناخته شده است. این کاراکتر در طیف وسیعی از مهارت های میدانی و توانایی های تاکتیکی مهارت دارد. کاپیتان جان پرایس به عنوان یک جنگنده مخفی، جنگلی، بیابانی، شهری و تک تیرانداز فعالیت می کند.

پرایس معتقد است که هر سرباز وظیفه دارد که بجنگد. قوانین درگیری و جنگ ها همیشه ثابت بوده و دلیل آن است که تغییر می کند. درست است که او یک افسر بود. اما همیشه جنگجویان را همراهی می کرد. تمامی این اطلاعات همراه با اطلاعات در مورد گروهبان کایل گاریک را می توانید در این سایت مشاهده کنید.

حضور شخصیت کاپیتان پرایس در تاریخ بازی های کالاف دیوتی

با انتشار هر یک از نسخه های بازی کالاف دیوتی، شخصیت های بسیار محبوبی وجود داشتند که هر کدام، طرفداران خود را دارند. برای مثال در نسخه Modern Warfare، گوست به عنوان شخصیتی محبوب شناخته شد و فرانک وودز محبوب ترین کاراکتر بازی Black Ops بود. اما هیچ یک از این شخصیت ها به اندازه کاپیتان پرایس محبوب نمی باشد.

اولین حضور کاپیتان پرایس از اولین نسخه های بازی کالاف دیوتی آغاز شد. او در این بازی به عنوان رهبر جنگ جهانی دوم فعالیت داشت. این شخصیت سابقه حضوری طولانی در این بازی را داشته و تقریبا می توان گفت در سه نسخه از این بازی می توانید آن را انتخاب کنید.

اما مهمترین بخش حضور کاپیتان پرایس در سه گانه‌ی Modern Warfare بود که در ماموریت های مختلف، به عنوان افسر SAS، رهبری گروه ویژه 141 را بر عهده دارد. در نسخه دیگر این بازی که متعلق به 2019 بوده، شما شاهد حضور کاپیتان پرایس با تغییرات متنوع هستید که صدا گذاری این کاراکتر دیگر بر عهده بیلی موری نیست. علاوه بر حضور متفاوت کاپیتان پرایس می توانید صدای او را با صدا گذار جدیدی به اسم بری اسلوان بشنوید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این فرد به دست آورید، اینجا کلیک کنید.

تمامی شخصیت های بازی کالاف دیوتی اسکین های متفاوتی دارند. این موضوع در مورد کاپیتان پرایس هم صدق می کند. شما می توانید تمام اسکین های کاپیتان پرایس را در این ویدئو ببینید. اینجا شما اسکین های مختلفی را می بینید که قطعا همه کاربران می خواهند آن ها را داشته باشند.

اما چطور می توانیم اسکین های مختلف کاپیتان پرایس را دریافت کنیم؟ تمامی برنامه بازی های آنلاین، دارای پول درون برنامه ای برای خرید از فروشگاه های مختلف هستند. به گونه ای که شما با پرداخت سی پی کالاف به عنوان ارز معتبر درون این بازی، می توانید تجهیزات بازیکنان خود از جمله اسکین های کاپیتان جان پرایس را ارتقا دهید.

به همین دلیل تمامی کاربران از سراسر جهان، با مراجعه به سایت هایی مانند codashop.com مراجعه می کنند و تعداد زیادی از سی پی کالاف دیوتی را می خرند. متاسفانه برای پرداخت پول در این سایت ها به حساب های خارجی نیازمندید که برای همه افراد امکان پذیر نیست. همچنین به تمامی سایت های خارجی نمی توان اعتماد کرد و بهتر است سایت معتبری را برای خرید سی پی پیدا کنید.

از این رو شما به عنوان یک کاربر ایرانی می توانید برای خرید این ارز درون برنامه ای به سایت های معتبر تری مراجعه کنید. برای مثال با توجه به تنوع قیمت ها، مناسب بودن قیمت، عدم نیاز به وارد کردن رمز اکانت و پشتیبانی می توانید وارد بهترین سایت برای خرید سی پی شوید.

اگر می خواهید کاپیتان پرایس را از همان سیزن های ابتدایی بازی خود داشته باشید یا اسکین های این کاراکتر معروف بازی کالاف دیوتی را عوض کنید. بهتر است که استارتر پک، سی پی کالاف و هر آنچه که برای ارتقا تجهیزات خود نیاز دارید را بخرید. البته خرید سی پی از طریق آسان جم با بهترین تخفیف ها امکان پذیر است.

مشاهده نام کاپیتان جان پرایس در آمار بهترین کاراکتر ها

اگر به گزارشی که در این  سایت ثبت شده دقت کنید، می توانید نام کاپیتان پرایس از بازی کالاف دیوتی که متعلق به نسخه Modern Warfare, Activision, 2007 می باشد را در جایگاه هفدهم ببینید. در واقع این آمار 50 کاراکتر برتر بازی های ویدیویی را معرفی کرده که کاپیتان پرایس محبوب نیز در جایگاه بیست نفر اول قرار گرفته است. پس این بهترین خبر برای طرفداران بازی کالاف دیوتی و این سرپرست شجاع محسوب می شود.

در گزارشی که از رای گیری خوانندگان این سایت جمع آوری شده است نیز می توانید نام کاپیتان پرایس را میان محبوب ترین شخصیت های بازی های کامپیوتری مشاهده کنید. حدود 70 هزار نفر در این رای گیری شرکت داشتند و طبق آمار به دست آمده، این کاپیتان خشن و محبوب در جایگاه هشتم قرار گرفته است. شما می توانید اسامی کامل بازیکنان را در این لیست مشاهده کنید.

طبق اطلاعاتی که در این متن گزارش شده است نیز می توانید نام کاپیتان پرایس را ببینید. در مطلب آن می توانید 50 تا از ابرقهرمانان محبوب بازی های ایکس باکس را مشاهده کنید که این کاپیتان شجاع نیز در رتبه هشتم جای گرفته است.

شما می توانید نظر این گزارش را به صورت دقیقتر در مورد جان پرایس در کالاف دیوتی 2 و 4 بخوانید. یک بازیگر نقش مکمل و یک ارتشی شجاع که در این بازی حضور دارد و لقب بهترین رهبر را به خود اختصاص داده است. او بهترین رهبر برای ماموریت های کالاف دیوتی به حساب می آید.

کاپیتان پرایس، محبوب ترین کاراکتر کالاف دیوتی

شاید برایتان جالب باشد! اما کاپیتان پرایس جزء 50 بازیکن بازی های ویدیویی در قرن بیست و یکم نیز شناخته شده است. همچنین طراحی سبیل های این بازیکن، باعث شده در لیست بازیکنانی قرار بگیرد که بهترین سبیل ها را دارند.

بنابراین با توجه به تمام این آمار ها، بهتر است شانس برخورداری از این کاراکتر را در بازی خود از دست ندهید و با خرید سی پی کالاف، بهترین اسکین ها و تجهیزات را برای بازی با این شخصیت محبوب داشته باشید. ضمن اینکه برای فعال سازی زودتر کاپیتان پرایس، می توانید با سی پی کالاف این کار را انجام دهید.

آنچه که درباره کاپیتان پرایس نمی دانید!

با جستجو در اینترنت می توانید اطلاعات زیادی درباره کاپیتان پرایس به دست آورید. برای مثال اگر این ویدئو را دیده باشید، متوجه می شوید که هنوز خیلی چیز ها درباره این شخصیت محبوب نمی دانید. ما در ادامه بعضی از این موارد را برای شما توضیح می دهیم.

در این ویدیو گفته شده که شخصیت کاپیتان پرایس سابقه طولانی حضور در نسخه های متفاوت بازی کالاف دیوتی دارد. این کاراکتر می تواند به 3 زبان مختلف صحبت کند. یکی از این زبان ها عربی بوده که در حالی که خالد اسد را شکنجه می دهد، می فهمد او چه می گوید.

زبان دیگری که کاپیتان پرایس متوجه می شود، زبان روسی است. در کالاف دیوتی 4، صدا هایی از بلندگو پخش می شود و انگار تنها کسی که میفهمد چه می گویند؛ کاپیتان پرایس است. همچنین او می تواند به زبان آلمانی صحبت کند که در صحنه ای درون کشتی و با دشمنان می بینیم که چقدر روان می تواند به زبان آلمانی صحبت کند.

یکی دیگر از عجیب ترین مسائلی که در این ویدیو به آن پرداخته شده، تفاوت تاریخ تولد کاپیتان پرایس در نسخه های متفاوت بازی کالاف دیوتی است. همچنین حدس هایی راجب حضور پدر بزرگ این شخصیت در بازی نیز وجود دارد. این مسئله به خوبی نشان می دهد که نه تنها کاپیتان پرایس سابقه حضور طولانی در این بازی ها دارد. بلکه سابقه خانوادگی این شخصیت محبوب نیز قابل مشاهده است. این موارد، تنها چند نمونه از عجیب ترین حقایق در مورد کاپیتان پرایس بود که برای کسب اطلاعات بیشتر باید ویدیو را ببینید.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله