معرفی شخصیت راسل ادلر در بازی کالاف دیوتی

بر اساس مطلبی در سایت  gamingonphone ، راسل ادلر  شخصیتی است که در Call of Duty: Black Ops Cold War  حضور دارد. او یک مامور سیا است که متهم به توقف مامور مرموز شوروی با اسم رمز پرسئوس است. ادلر به عنوان “هیولای آمریکا” با “کاریزمای تاریک” توصیف می شود. علاوه بر این، راسل ادلر همچنین یک اپراتور قابل بازی در حالت های Black Ops Cold War Multiplayer  و Zombies  است. شما برای دریافت این شخصیت در بازی باید سی پس کالاف را خریداری کنید. پس از آن می توانید از ویژگی های این شخصیت در بازی لذت ببرید.

وظیفه راسل ادلر

در جنگ سرد عملیات سیاه، راسل آدلر به عنوان یکی از اعضای مهم سیا به بازیگران می پیوندد. اما… او واقعاً کیست؟ سایت gamezo.co.uk در جواب این سوال اینگونه توضیح می دهد که آدلر مردی معماگونه با گذشته ای است که نمی خواهید در سمت اشتباه قرار بگیرید.

تنها چیزی که می دانیم این است که پس از پیوستن به سیا در سال 1966، او به واحد MACV-SOG  در ویتنام منصوب شد. واحد MACV-SOG  مأموریت یافت تا هرگونه فعالیت مخفی شوروی در منطقه را بررسی کند. دانشی که او از این موضوع به تنهایی دارد، او را به یک سرمایه مهم برای سیا و تلاش های آنها در جنگ سرد تبدیل می کند. ادلر برای برخی از سخت ترین مأموریت ها فراخوانده می شود. او حتی برای برخی از نزدیکترین همکارانش یک جعبه سیاه است.

تاریخچه زندگی راسل ادلر

درباره تاریخچه زندگی راسل ادلر مطالبی نیز در سایت superherodb عنوان شده است که می گوید راسل آدلر یک افسر و جاسوس ویژه سیا است که از زمان جنگ ویتنام تا دهه 1980 در کمپین عملیات های مخفیانه در سرتاسر جهان شرکت داشت و همه آنها در جستجوی مامور شوروی با نام رمز پرسئوس بودند. خرید سی پی تنها روش جهت داشتن راسل ادلر و همچنین آفر های بازی است.

راسل ادلر متولد 1937 بوده و حتی  برای کسانی که سال ها در کنار او کار کرده اند، تبدیل به یک معما شده است. تاریخچه او قبل از پیوستن به سیا در سال 1959 تنها برای تعداد کمی از لانگلی شناخته شده است. قبل از پیوستن به سیا، او به عنوان کلاه سبز آموزش دید.  پس از ویتنام، آدلر از سوابق سیا ناپدید شد اما همچنان به تعدادی از عملیات های مخفی وابسته بود.

 راسل ادلر هیولای آمریکا

به نقل از سایت villains.fandom و بر اساس گفته الکس میسون، در سال 1968، آدلر حمله به جزیره تولد دوباره را برای نجات فردریش اشتاینر رهبری کرد تا بتوانند کدهای اعداد را یاد بگیرند، اما پس از اعدام این دانشمند شکست خورد. آدلر و گریگوری ویور به پاکسازی جزیره ادامه دادند و آدلر، ویخور کوزمین عامل شوروی را دستگیر کرد و برای کسب اطلاعات او را شکنجه کرد.

کوزمین فقط نام و رتبه خود را به او داد و آدلر چشم او را با چاقو بیرون آورد که این کار را به عنوان تلافی برای لو کراوچنکو انجام داد که چشم ویور را گرفته بود. سپس آدلر و سیا کوزمین را در جزیره رها کردند تا مرده باشند و کراوچنکو او را پیدا کرد و به دلیل شکست در توقف حمله به گولاگ فرستاد. شما با داشتن سی پی کالاف و تهیه راسل ادلر می توانید این لذت و هیجان را در طول بازی تجربه کنید.

آدلر در طول کار خود با سیا، با ماموران دیگری از کشورهای دیگر مانند هلن پارک، مامور MI6  کار کرد. آدلر یک شخصیت کلیدی در برنامه ای بود که سیا و اطلاعات بریتانیا روی آن کار می کردند و پارک روی گسترش توسعه برنامه کار می کرد. آدلر همچنین وظیفه داشت پرسئوس ، جاسوس شوروی را که توسط دولت ایالات متحده به عنوان “بوگیمن روسی” شناخته می شود، متوقف کند.

آدلر نزدیک به سه دهه تلاش کرد تا پرسئوس را حذف کند و به گفته جیسون هادسون، نزدیک به انجام این کار بود. تا سال 1981، آدلر تصور می کرد که پرسئوس مرده است و به فعالیت خود در سازمان سیا ادامه داد و در نهایت به عنوان “هیولا آمریکا” نام گرفت.

شکار انسان پرسئوس

در 13 ژانویه 1981، در طی ماموریتی با فرانک وودز در ترکیه، آدلر متوجه شد که مامور شوروی پرسئوس فعال شده است و چهار روز بعد جیسون هادسون ،آدلر را مأمور ساخت تیمی برای ردیابی و حذف پرسئوس کرد. در طی مأموریت مذکور در ترکیه، آدلر یکی از همکاران تقریباً مرده پرسئوس را که توسط آرش کدیور مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود ، نجات داد و تصمیم گرفت با برنامه MK Ultra  به شستشوی مغزی او بپردازد. شما برای هیجان و لذت هرچه بیشتر بازی می توانید اقدام به خرید سی پی کرده و به این وسیله شخصیت های گوناگون بازی را تهیه کنید.

شکار ولکوف

طبق اطلاعات سایت hero.fandom پس از یادآوری “بل”  در ویتنام، راسل ادلر اطلاعات را رمزگشایی می کند و نام “آنتون ولکوف” را مهم می داند و تیم تصمیم می گیرد به دنبال او برود. ولکوف، یک رئیس مافیای روسی که رئیس یک حلقه در آلمان است، یک پیک ارشد به نام فرانتس کراوس دارد و تیم تصمیم می گیرد او را دنبال کند تا به ولکوف برسد.

این تیم توسط جاسوس BND  گرتا کلر و خبرچین او لوکاس ریشتر کمک می شود، اما دومی توسط استاسی دستگیر می شود و نشان می دهد که او یک جاسوس KGB است و به سیا خیانت کرده است. در نتیجه، «بل» و کلر توسط کراوس دستگیر می شوند و توسط ولکوف بازجویی می شوند، اما آدلر، پارک و لازار آنها را در زمان کوتاه نجات می دهند. آدلر و تیم با سرسپردۀ ولکوف مبارزه می کنند و “بل” قبل از فرار ولکوف را به گوشه می کشد.

اگر “بل” ولکوف را دستگیر کند، پارک از طرف MI6 از آنها تشکر می کند. اما آدلر بیان می کند که دستگیری او “بیشتر از آن است که او سزاوار است.” اگر “بل” ولکوف را بکشد، آدلر از آنها برای خلاص شدن از شر یکی از همکاران “پرسئوس” تشکر می کند، اما پارک ابراز ناامیدی می کند، زیرا می خواست او را دستگیر کند. تمام لذت و هیجان بازی با خرید سی پی کالاف و به دنبال آن تهیه این شخصیت هاست که معنا دارد.

عملیات Greenlight

آدلر و میسون بعدا وظیفه کمک به وودز و بل را از استان زاکارپاتسکا انجام می دهند و آن دو از وودز می آموزند که هادسون یک برنامه هسته ای به نام عملیات گرین لایت را رهبری می کند. آدلر و تیم با هادسون روبرو می شوند که نشان می دهد گرین لایت یک پروژه سیا است که در آن سلاح های هسته ای در سراسر اروپا به عنوان سیاست زمین سوخته مستقر کرده اند، البته اگر اتحاد جماهیر شوروی با موفقیت به ایالات متحده حمله کند.

سیا همچنین دریافته است که “پرسئوس” لیستی از اسامی ماموران خواب نیکیتا دراگوویچ را جمع آوری کرده است، زیرا او قصد دارد سلاح هسته ای را که از برلین دزدیده بود مسلح کند. آدلر میسون و وودز را برای جمع آوری مین فریم به کوه یاماتانو می فرستد، اما مافوق هادسون یعنی امرسون بلک، فاش می کند که “پرسئوس” تا زمانی که میسون و وودز آن را بازیابی کردند، مین فریم را پاک کرد.

نفوذ در KGB

علیرغم پاک شدن مین فریم، تنها منبع اطلاعاتی برای دریافت اسامی از مقر KGB  در مسکو است و هادسون اجازه ماموریت را برای آدلر می دهد. در خانه امن، آدلر با توجه به اینکه ادلر در انجام این کار شکست می خورد، با هادسون مواجه می شود که «بل» را نیز به مأموریت اختصاص داده است. دیمیتری بلیکوف ، آدلر و “بل” با کمک خبرچین سیا و مولد KGB موفق می شوند لباس فرم بگیرند و به پناهگاه بایگانی نفوذ کنند. آدلر و “بل” با گرفتن نام روی دیسک، بلیکوف را نجات می دهند و با لازار از مقر  KGB فراری می دهند.

ویژگی های راسل ادلر

در بازی هیجان انگیز کالاف دیوتی شما می توانید با خرید درون برنامه ای سی پی کالاف راسل ادلر را با ویژگی های فراوان به دست آورید. چند ویژگی مهم راسل ادلر در سایت callofduty.fandom آورده شده است:

    • گروه خونی آدلر AB- است.
    • اگر از «بل» در مورد منشأ زخم صورتش سؤال شود، آدلر یکی از سه دروغ را خواهد گفت:
    1. او ممکن است به شکلی رمزآلود پاسخ دهد که زمانی که جوان تر بوده، در میان جمعیت اشتباهی بوده است و به طور مبهم به این موضوع اشاره می کند که دختری که نامش فاش نشده است، «ارزشش را نداشت».
    2. داستان دیگری که آدلر گفته این است که او در حال تعقیب یک هدف بود که می خواست از پشت بام یک ساختمان بپرد.پرش موفقیت آمیز بود، اما فرود “نه چندان موفقی داشت”. او سپس به “بل” توصیه می کند که همیشه بداند قطب های برق کجا هستند.
    3. او همچنین ممکن است بیان کند که در سال 1973 در طی یک ماموریت مورد حمله یک ببر قرار گرفت.
    • آدلر هنگام بحث در مورد آرشیو اطلاعات شوروی که در ویتنام کشف شده بود، به بل در مورد همسر سابقش می گوید.معلوم نیست شوخی می کند یا نه.
    • دانش عمیق او در مورد تاکتیک های مخفی، تسلط به زبان های روسی و آلمانی و تسلط بر جاسوسی، او را به یکی از معدود عوامل کلیدی تبدیل می کند که سیا می تواند به طور مداوم بر آنها تکیه کند.
    • او اعتماد به نفس سردی دارد که به اتاق فرمان می دهد.او به ندرت لبخند می زند، اما شوخ طبعی گزنده و خشکی دارد. آدلر که قادر است در یک لحظه بین کاریزمای خلع سلاح و وحشیگری بدون احساس جابه جا شود، از ترساندن اطرافیانش لذت می برد و در این کار عالی است.
0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx