معرفی جذاب ترین مراحل بازی کالاف دیوتی

با توجه به آپدیت های جدیدی که در بازی کالاف دیوتی ارائه می شود، بازیکنان زیادی مدت ها است که مراحل مختلف این بازی را طی کردند. اما در تاریخ بازی های کالاف دیوتی، بعضی مراحل شگفت انگیز و بسیار جذاب هستند. در این مطلب همراه ما باشید تا جذاب ترین مراحل این بازی را به شما معرفی کنیم.

احتمالا اگر به دنبال ترفند های بازی کالاف دیوتی باشید، ویدیو های زیادی را برای بازی کالاف دیوتی و اینکه چگونه برنده شوید را پیدا می کنید. در این ویدیو 20 نمونه از جذاب ترین مرحله های این بازی توضیح داده شده که ما در این قسمت چند نمونه از آن را بیان می کنیم.

Loose Ends در Call of Duty: Modern Warfare 2)” 2009)”

پایان غیر قابل تصور این مرحله باعث شده آن را در لیست مراحل جذاب بازی کالاف دیوتی قرار دهد. دو شخصیت Roach و Ghost که به دنبال ماکاروف در مرز روسیه و گرجستان هستند، در نهایت توسط سربازان حریف غافلگیر می شوند. کاپیتان پرایس در لحظات پایانی از طریق بیسیم به گوست و همراهان او اخطار می دهد. اما دیر شده و سکانس پایانی خیانت ژنرال شپرد به یاران خود که هیچ گاه از ذهن طرفداران این بازی پاک نمی شود اتفاق افتاده است.

Turbulence در Call of Duty: Modern Warfare 3)”2011)”

بازیکن به عنوان رئیس جمهور روسیه بازی می کند و حمله ای تروریستی صورت می گیرد. با توجه به ضربات مختلفی که وارد می شود، بازیکن باید از هواپیما به بیرون بپرد و همین معلق بودن در هوا یک تجربه هیجان انگیز برای گیمر می باشد. البته با فرود رئیس جمهور، بازی در جنگل ادامه پیدا می کند که طرح های گرافیکی زیبایی دارد.

No Russian در Call of Duty: Modern Warfare 2)” 2009)”

مرحله ای دیگر از مراحل هیجان انگیز و لذت بخش بازی کالاف دیوتی که برای داشتن امکاناتی بهتر در این نبرد به خرید سی پی کالاف نیاز پیدا می کنید. بازیکن به عنوان مامور مخفی CIA فعالیت کرده و با تروریستی که در فرودگاه قصد دارد جنگ جهانی سوم را راه بیندازد، مبارزه می کند.

قتل و کشتار مردم به صورت بی رحمانه صورت می گیرد و حتی در صورت عدم شلیک بازیکن، باز هم مردم بی گناه زیادی کشته می شوند. در نهایت بازیکن نیز قربانی جنگ افروزی ها خواهد شد و از چالش های زیادی برای کاربر برخوردار است.

Dust to Dust در Call of Duty: Modern Warfare 3)” 2011)”

در این مرحله بازیکن به عنوان کاپیتان پرایس با همراهی نیکولای به سمت جایی که ماکاروف در آن حضور داشته، می رود. خشم این شخصیت ها و تمام تلاشی که برای پیدا کردن ماکاروف دارند بسیار هیجان انگیز است. همچنین در آخر، از دار آویزان کردن کاراکتر ماکاروف توسط پرایس و سیگار برگی که روشن می کند، جالب ترین پایان برای این بازی است.

The Battle of Pointe du Hoc در Call of Duty 2)” 2005)”

علیرغم قدیمی بودن و اینکه زمان زیادی از انتشار این نسخه گذشته، نمی توان از لذت و هیجان این مرحله چشم پوشی کرد. اوج هیجان و لذت در این مرحله به اندازه ای بوده که علاقه مندان به فیلم های سینمایی، این صحنه را با فیلم سینمایی نجات سربازان رایان مقایسه می کنند. بازیکن در ساحل نرماندی ایستاده و نبرد آن را از نزدیک تماشا می کند.

Going Dark در Call of Duty: Modern Warfare)” 2019)”

نابودی تمام نور های بازی و از بین بردن دشمنان در تاریکی، استراتژی این مرحله بوده که آن را به جذاب ترین مرحله ها در تاریخ بازی کالاف دیوتی تبدیل کرده است. شما به عنوان یک بازیکن ریتم متفاوتی از زد و خورد های همیشگی را تجربه می کنید.

Cliffhanger در Call of Duty: Modern Warfare 2)” 2009)”

تیراندازی، تعقیب و گریز و پنهان کاری از مهم ترین اتفاقات این مرحله جالب بازی کالاف دیوتی هستند. ابتدا بازیکن از صخره ها آویزان می شود که به علت رد شدن هواپیما ها از آسمان این کار را انجام می دهد. اما در نهایت با گوش دادن به دستورات فرمانده، از این وضعیت نجات پیدا می کند. در نهایت بازیکن با استفاده از تجهیزاتی از جمله سلاح، موتور و … از دست حریف نجات پیدا می کند و برنده می شود. برای برخورداری از امکانات بیشتر و پیروزی قطعی می توانید سی پی بازی کالاف دیوتی بخرید.

Vorkuta در Call of Duty: Black Ops)” 2010)”

هیجان انگیز ترین و لذت بخش ترین ماموریت بازی کالاف دیوتی را در این مرحله تجربه می کنید. بازیکن به عنوان یک سرباز آمریکایی در زمان جنگ در یکی از زندان های روسیه که برای او بدترین فضا محسوب می شود، زندانی شده است. با بروز شورش در زندان، بازیکن باید از تونل فرار کرده و در حیاط بدون هیچ سلاحی با سربازانی مسلح مواجه می شود. این سرباز در نهایت بدون هیچ همراهی، به وسیله موتور و بعد قطار از دست زندانبان های روسی فرار می کند. با توجه به اوج هیجان، متاسفانه مرحله Vorkuta پایان غم انگیزی دارد.

All Ghillied Up در Call of Duty 4: Modern Warfare” (2007)”

در این مرحله، گیمر به عنوان کاپیتان پرایس در یک ماموریت محرمانه برای کشتن عمران زاخایوف به عنوان یکی از بزرگ ترین تروریست های جهان، قابلیت یک بار شلیک و کشتن یک نفر را دارد. این شلیک، همان نجات دهنده تمام دنیا به حساب می آید. بازیکن تعقیب و گریز زیادی در این مرحله تجربه می کند و از نظر کاربران مختلف، هیچ یک از مرحله های بازی کالاف دیوتی تا به اینجا نتوانسته جایگزین این بخش از بازی در سال 2007 شود. دیگر مراحل جالب این بازی شامل موارد زیر است:

        • Crew Expendable در Call of Duty 4: Modern Warfare” (2007)”
        • Operation Dark Quarry در Call of Duty: Infinite Warfare” (2016)”
        • Blood Brothers در Call of Duty: Modern Warfare 3” (2011)”
        • Vendetta در Call of Duty: World at war” (2018)”
        • Mere-Eglise در Call of Duty” (2003)”
        • Karma در Call of Duty: Black Ops II” (2012)”
        • Wolverines! در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2” (2009)”
        • Rebirth در Call of Duty: Black Ops”(2010)”
        • Second Sun در Call of Duty: Modern Warfare 2” (2009)”
        • Captured در Call of Duty: Advanced Warfare” (2014)”
        • The Wolf’s Den در Call of Duty: Modern Warfare” (2019)”

با خرید سی پی کالاف دیوتی، برنده جذاب ترین مراحل آن شوید!

بیشتر بازی های موبایلی دارای ارز درون برنامه ای برای خرید اسلحه ها، لباس ها و سایر تجهیزات از فروشگاه خود برنامه هستند. برای اینکه بتوانید به بهترین امکانات دست پیدا کنید باید این سی پی های کالاف دیوتی را بخرید و با تجهیزات کاربردی این بازی، برنده شوید. شما می توانید در مورد سی پی کالاف، بتل پس و دیگر امکانات این بازی در این سایت که پشتیبانی اکتیویژن بوده، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

سایت های مختلفی برای فروش سی پی بازی کالاف دیوتی وجود دارد. برای مثال اینجا وارد می شوید و با جستجو بازی مورد نظر، ارز های درون برنامه ای آن با تعداد و قیمت های متفاوتی قابل فروش هستند. همچنین علیرغم وجود سایت battle.net، سایت های دیگری هم مانند این صفحه وجود دارند که سی پی کالاف و ارز های درون برنامه ای بازی های دیگر را می فروشند.

البته خرید این ارز های درون برنامه ای از سایت های خارجی برای ایرانیان امکان پذیر نیست. از طرفی سایت های ایرانی زیادی وجود دارند که می توانید برای خرید اقدام کنید. آیا هیچ تضمینی برای معتبر بودن این سایت ها وجود دارد؟

ویژگی های مختلفی مانند امکان خرید بدون وارد کردن رمز اکانت، پشتیبانی آنلاین و رضایت مشتریان می توانند نشان دهند که یک سایت مناسب است. تمام ویژگی های گفته شده در سایت ما نیز وجود دارد. بنابراین اگر قصد خرید این پول درون برنامه ای کالاف دیوتی را دارید، پیشنهاد می کنیم به صفحه خرید سی پی در آسان جم مراجعه کنید.

آیا دریافت سی پی کالاف به صورت رایگان امکان پذیر است؟

احتمالا با توجه به قیمت های سی پی به فکر دریافت آن به صورت رایگان هستید. مطمئنا راهکار های زیادی برای دریافت آن به صورت رایگان وجود دارد. در سایت های اینترنتی و یوتیوب می توانید این راهکار ها را مشاهده کنید. برای مثال در این ویدئو آمده است که شما می توانید چگونه 2400 سی پی را به طور رایگان به دست آورید.

نکته اصلی اینجاست که برای دریافت رایگان سی پی کالاف باید زمان زیادی را صرف کنید. در صورتی که قیمت این سی پی ها کاملا به تعداد آن و سایتی که این ارز درون برنامه ای را می خرید، بستگی دارد. ولی در آسان جم، برای آسودگی خیال کاربران، خرید سی پی ارزان نیز امکان پذیر است. بنابراین کافی است با بودجه ای که در دست دارید، برای خرید اقدام کنید. قطعا از فروشگاه اینترنتی ما، دست خالی بیرون نمی روید.

بهترین راهنما برای کسب اطلاعات در مورد مرحله های بازی کالاف دیوتی

قطعا بهترین راهنما برای هر نسخه بازی، سایت مرجع خود آن بازی است که برای بازیکنان، بهترین راهنما محسوب می شود. شما می توانید با ورود به سایت اصلی کالاف دیوتی به نشانی callofduty.com مراجعه کنید و هر آنچه که برای بازی بهتر نیاز دارید را در این سایت ببینید.

برای مثال با وارد شدن به هر یک از نسخه های بازی می توانید اطلاعات کاملی از نقشه ها، اسلحه ها و … را ببینید. همچنین در هر بازی، گزینه های زیادی وجود دارد که کمک می کنند شما بهتر بازی کنید. یکی از بهترین ویژگی های این سایت، توضیح کامل در مورد شرایط سیستم برای نصب هر یک از نسخه های بازی است.

البته از آنجایی که این سایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و همه کاربران قادر به استفاده از آن نیستند. ما در مقالات آسان جم، تمامی اطلاعاتی که برای هر یک از بازی ها نیاز دارید را برایتان قرار دادیم و با استفاده از این اطلاعات می توانید پیروز میدان شوید. ما به عنوان یک راهنمای واقعی، تمام ترفند هایی که به شما کمک می کنند برنده شوید را نیز در اختیارتان قرار داده ایم.

اگر می خواهید هر چه سریع تر به بهترین امکانات در بازی برسید و با ارتقاء قابلیت های خود، برنده شوید. یادتان باشد که خرید سی پی برای کالاف دیوتی موبایل بهترین راهکار به حساب می آید. سی پی، پول درون برنامه ای بازی شما محسوب می شود که امکانات زیادی در بازی را برای شما باز می کند.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx