معرفی جذاب ترین مراحل بازی جم فری فایر

بازی فری فایر یکی از بازی های آنلاینی بوده که خواهان زیادی را به خود اختصاص داده است. این بازی به صورتی انجام می گیرد که یک هواپیما در جزیره دور افتاده ای منجر به سقوط می شود. ساکنان آن نیز آسیب زیادی ندیده و زنده می مانند و به این صورت آن ها باید برای زنده ماندن در برابر دشمنان مقابله کنند. برای برد در بازی نیاز به رعایت یک سری مرحله و ترفندهایی دارید که در صورت جدی گرفتن آن ها، خواهید توانست خود را به منطقه امن برسانید. در ادامه به مطالب بیشتری راجع به معرفی مراحل این بازی می‌ پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

انواع حالت های بازی

بازی فری فایر نبردی است که شما را موظف می کند به منظور زنده ماندن خود بجنگید. این جنگ سبب بالا رفتن توانایی هایی شما شده و می توانید رقبای خود را کنار بزنید. هر بازی دارای یکسری حالت های خاصی است که هر کدام، به نوعی کاربرد داشته و افراد را قادر می سازد که با شرایط و روش های مختص آن بازی را انجام دهند.

خرید جم فری فایر با آیدی بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد دارند خرید را در مدت زمان کمی انجام دهند. بازی فری فایر نیز حالت هایی دارد که از آن ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • انفرادی، تیمی
  • کلاسیک
  • سفارشی
  • رتبه بندی شده
  • شلوغی

در صورتی که مایل هستید از توضیحات هر یک این حالت ها آگاه شوید، اینجا کلیک کنید.

مشخصات فری فایر

این بازی با سبک های اکشن قابل اجرا بوده که افراد به همین دلیل مجذوب آن می شوند. بازی های اکشن و جنگی محبوبیت زیادی در بین مردم دارند و می توانند هر نوع کاربری را از هر جای دنیا جذب کنند.

در این بازی باید دقت داشته باشید که پس از سقوط از هواپیما در مکان درست و امنی فرود بیایید تا همان ابتدای بازی شکست نخورده و امکان ادامه دادن را داشته باشید. خرید جم فری فایر با آیدی خدمات زیادی را به شما هدیه می دهد که می توانید با استفاده از آن ها، اقدامات بسیاری انجام دهید. از مشخصات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان به وجود آوردن گروه های تیمی با تعداد 2 الی 4 نفره
  • برخورداری از چندین نوع وسیله نقلیه جهت جابجایی
  • در اختیار داشتن انواع سلاح و تجهیزات
  • دارای مکان مهیج و رقابتی
  • امکان بازی به شکل آنلاین و با بازیکنان مختلف

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات یا همان مزیت های بازی اینجا کلیک کنید.

معرفی مراحل و ترفند های فری فایر

خرید جم ها از موضوعات مهمی در این بازی به حساب می آیند. این بازی از مراحلی تشکیل شده که بازیکنان باید بتوانند با انجام درست آن ها به برد نزدیک شوند. هر یک از مراحل این بازی هیجان بسیاری داشته و میزان آدرنالین افراد را افزایش می دهد. در ادامه به معرفی برخی از مراحل و ترفندهایی که به برد افراد منجر می شود می پردازیم.

انتخاب و بکارگیری شخصیت توانمند

یکی از مهم ترین ترفند ها انتخاب بهترین شخصیت برای بازی است که با آن بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. نکته مهم اینجاست که دو شخصیتی که در ابتدا قرار گرفته اند تنها برای استفاده ساده بوده و هیچ ویژگی و امتیاز خاصی را در اختیار شما قرار نخواهند داد. با انتخاب شخصیت سوم به بعد به راحتی امکان کسب امتیازات بالا را داشته و می توانید خود را به مقامات بالایی برسانید.

چگونگی حرکت و شروع بازی

چگونگی حرکت و شروع بازی نیز ترفندی است که افراد برای اینکه بتوانند بازی قدرتمندی انجام دهند، باید از همین ابتدا خود را توانمند سازند. مقابله درست در برابر دشمنان سبب کشتار آن ها و سپس باعث برد شما خواهد شد. بهتر است حرکات خود را به صورت زیگزاگ مانند انجام دهید و به صورت مداوم مکان خود را تغییر دهید. برای حرکت در بازی نقشه ای در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید با تکیه بر آن جابجا شوید.

تیمی برای خود تشکیل دهید

ایجاد تیم و انجام کشتار بقیه به صورت گروهی می تواند تاثیرات بسیاری را روی برد شما بگذارد. در این بازی داشتن یک تیم و همکاری در آن از موضوعات حائز اهمیتی به شمار می رود که بازیکنان ملزم به ساخت آن هستند. انجام بازی به شکل تیمی افراد را جلوتر انداخته و در مدت زمان کمی می توانید از رقبا جلو زده و برنده بازی شوید.

در نبرد رقابتی حضور داشته باشید

هر کدام از نبردهای این بازی می توانند میزان مهارت بازیکنان را سنجیده و آن را ارتقا دهند. به همین علت باید بتوانید در نبردهای بسیاری حضور داشته و آن ها را تجربه کنید. تجربه این مسابقات با هم تیمی های خود نیز مزیت های بسیاری دارد که خواهید توانست نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کرده و نسبت به بهبود ضعف ها اقدام کنید.

موارد بیان شده تنها برخی از مراحل و ترفندهای این بازی هستند که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

زنده ماندن افراد به چه مواردی بستگی دارد؟

هر بازی دارای سختی های خود بوده که بازیکنان باید با پشت سر گذاشتن آن ها، بتوانند خود را به فرد برنده ای تبدیل کنند. این بازی نیز به این صورت بوده که افراد باید در آن تلاش و دقت بالایی داشته باشند. در واقع زنده ماندن در این بازی هدف اصلی افراد بوده که باید بتوانند خود را به آن برسانند.

در این حالت به راحتی می توانند برنده بازی شده و از رقبای خود پیشی بگیرند. خرید جم فری فایر با ایدی به شما این امکان را می دهد که با استفاده از سلاح خود، برای مدت زیادی زنده مانده و به جنگیدن ادامه دهند. این خرید نقش بسزایی را در بازی ایفا کرده و می توانید با به کارگیری آن به موفقیت های زیادی دست یابید. برای زنده ماندن نیز موضوعاتی وجود دارد که این موارد عبارت است از:

  • نقشه مورد استفاده نقش بسزایی را در زنده ماندن شما ایفا می کند.
  • سعی کنید از مناطق خلوت شروع به کار کنید و کم کم با کشتن بقیه وارد مناطق بزرگ و پر خطر شوید.
  • تجهیزاتی اعم از قارچ در مسیر شما وجود خواهد داشت که می توانید با خوردن آن ها، خود را قوی و قدرتمند کنید.
  • در صورت انجام کار تیمی، به هم تیمی هایتان اهمیت داده و با یکدیگر پیش بروید.

برای جمع آوری مطالب کامل در این باره کلیک کنید.

خریداری جم فری فایر

در بازی فری فایر بازیکن ها می توانند با طی مراحل و انجام ماموریت هایی، جوایز و تجهیزاتی کسب کنند. البته این جوایز درمقابل تجهیزات و سلاح هایی که با خریداری آن به دست می آورید، کم است. این خرید به شما این امکان را می دهد که بتوانید در زمان کمی به تجهیزات بسیار دست یافته و با به کار گیری آن ها، دست به قتل بازیکنان بسیاری بزنید.

به این صورت با گذشت زمان خواهید توانست تمامی آن ها را کشته و خود را به منطقه امن بازی برسانید. این منطقه انتهای بازی بوده که با دسترسی به آن، برنده می شوید. خریدن این جم دارای روش و شرایط گوناگونی بوده که هر روش آن به نوعی قابل انجام است. روش های آن به شکل ذیل هستند.

    1. خرید جم فری فایر با آیدی

این خرید با استفاده از username و password بازی ممکن بوده که با وارد کردن آن ها می توانید، اقدام به خریداری کنید. هزینه خرید جم فری فایر با آیدی نسبت به مورد بعدی کمی بالاتر بوده که البته متغیر است.

    1. خرید جم فری فایر با حساب

منظور از حساب، حساب بانکی شما بوده که در این حالت باید اطلاعاتی در مورد خود و حسابتان را به بازی بدهید تا بتوانید با میزان هزینه کمی، جم فری فایر خریداری کنید.

خرید جم فری فایر با آیدی بهتر از نوع دوم بوده و مزیت و قابلیت های بسیاری را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد. برای اینکه جم فری فایری خریداری کنید، میتوانید به سایت معتبر آسان جم مراجعه کرده و وارد صفحه خرید شوید.

سخن پایانی

فری فایر جزو بازی هایی به شمار می رود که بخش عظیمی از دانلودهای فروشگاه ها را به خود اختصاص داده است. این بازی هم به صورت تلفنی و هم سیستمی قابل انجام است و به همین سبب خرید جم فری فایر با آیدی روش برای کسانی مناسب است که مایل به استفاده از سایر روش ها نبوده و می خواهند با استفاده از آیدی بازی دست به انجام این کار بزنند. در این حالت بازیکن ها امکان دستیابی به مراحل بالا و تجهیزات بسیار را خواهند داشت و می توانند با خرید جم فری فایر با آیدی، آینده خود را رقم بزنند.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله