معرفی بهترین اسلحه های کالاف دیوتی

کالاف دیوتی موبایل از سال 2019 وارد اپلیکیشن های بازی موبایل شده و قابلیت اجرا شدن بر روی موبایل را پیدا کرد. از مهمترین موارد این بازی کسب تجربه و مهارت کافی و تاثیر آن در میزان پیشرفت شماست. هرچه مهارت های بیشتری کسب کرده یا با تجهیزات بهتر و مفیدتری آشنا شوید، در این بازی موفق تر خواهید بود.

اسلحه و تفنگ از مهمترین تجهیزات لازم برای این بازی است؛ به همین دلیل در این مطلب به معرفی بهترین تفنگ ها در کالاف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت. البته برخی از این تفنگ ها با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل دسترسی راحت تر و سریع تری خواهند داشت.

 

معرفی بهترین تفنگ های کالاف دیوتی

واقعیت آن است که نمی توان یک یا چند تفنگ را به طور کلی بهترین معرفی کرد. چرا که هر تفنگ و اسلحه ای در شرایطی منحصر به فرد می تواند بهترین تفنگ باشد. همچنین سبک بازی شما نیز بر انتخاب بهترین تفنگ بسیار موثر است.

در این مطلب بهترین تفنگ های هر دسته را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل در دسته مسلسل

برخی از سلاح های این دسته که نسبت به دیگر اسلحه های آن کیفیت و قدرت بیشتری دارند عبارتند از:

·  AK47

به طور کلی یکی از بهترین تفنگ‌ های کالاف دیوتی موبایل که بدون خرید سی پی کالاف تهیه آن کمی زمان بر است AK47 می باشد. این اسلحه در لول 23 برای گیمرها آزاد می شود و خسارت‌ های زیادی به رقبا و دشمنان شما وارد خواهد کرد.

· AKS-74U

یکی دیگر از بهترین تفنگ های خانواده Ak ، همین تفنگ است. که کشندگی و خرابی بسیار بالایی دارد. همچنین دارای حالت های اسپری و آتش زیاد است که آن را تبدیل به بهترین SMG می کند. این تفنگ یکی از بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل است که با خرید سی پی به سرعت در دسترستان قرار خواهد گرفت.

· BK57

BK57   یکی از بهترین مسلسل ‌ها برای گیمر های تازه کار است که با اینکه نسبت به   AK47خسارت ‌های کمتری ایجاد می‌ کند، اما از قدرت آتش بسیار بالایی برخوردار است. این تفنگ کنترل راحت‌ تری نسبت به سایر مسلسل‌ ها دارد.

· QQ9 یک اسلحه SMG

این اسلحه یکی از بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل از نوع سبک است. اگر به دنبال یک SMG با حمل آسان و میزان بالای آتش هستید، QQ9 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. چرا که پارامتر ADS بسیار سریعی داشته و سرعت نشانه‌ گیری بالایی نیز دارد. این اسلحه با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به سرعت قابل دسترسی است.

· تفنگ ASM10

هرچند که ASM10  آتش بسیار بالایی ندارد اما دارای گلوله های درشتی است که صدمات بسیار غیر قابل جبرانی وارد می کند و برای از بین بردن دشمن بسیار مناسب است. این تفنگ نیز محبوبیت بالایی داشته و توسط بسیاری از گیمر ها  مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین تفنگ هادر دسته شاتگان

تفنگ های شاتگان سلاح‌ های محبوبی هستند که توسط بسیاری از گیمرها استفاده می شوند. شاتگان تفنگی است که معمولا در تمام بازی ‌های شوتینگ وجود داشته و در کالاف نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

Striker  بهترین تفنگ شاتگان کالاف دیوتی موبایل است که توسط اکثر بازیکنان طرفدار شاتگان استفاده می شود. یک سلاح نیمه اتوماتیک که برای گیمرها این امکان را فراهم می کند که به صورت رگباری و پشت سر هم شلیک کنند. این قابلیت برای مبارزه ‌های نزدیک و رودررو بسیار مناسب است و قدرت تخریب بالایی نیز دارد.

بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل در دسته اسنایپر

اسنایپر ها همیشه یکی از محبوب ترین ها هستند. کسانی که استفاده از آن را بلدند بسیار از بازی با آن لذت می برند و کسانی که قلق استفاده از اسنایپر هنوز دستشان نیامده نیز برای یادگیری و بهتر شدن در استفاده بسیار مشتاق هستند.

اسنایپرهای بسیاری در کالاف دیوتی موبایل وجود دارند که بسیار عالی عمل می کنند. از بهترین آن ها می ‌توان به M21 EBR  اشاره کرد.  M21 EBR کنترل راحت و کارایی بالایی داشته و نیمه اتوماتیک است؛ به همین دلیل سرعت بازیکنان را بالا می ‌برد.

DR-H ؛ یک سلاح بسیار کارآمد

اگر در بازی کالاف دیوتی موبایل به دنبال یک اسلحه‌ کارآمد هستیدDR-H  یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. این اسلحه دارای میزان بالایی آتش و فوق‌ العاده مرگ‌ آور است. البته DR-H  لرزش خیلی شدیدی موقع شلیک دارد که کنترل آن را کمی سخت می کند.

جدول بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل

قابل حمل بودن محدوده دقت سرعت تیراندازی آسیب نام اسلحه
Mobility 60 Range 45 Accuracy 70 Fire Rate 60 Damage 45  M4
Mobility 60 Range 65 Accuracy 45 Fire Rate 55 Damage 70 AK47 
Mobility 60 Range 60 Accuracy 60 Fire Rate 45 Damage 65 M16 
Mobility 75 Range 35 Accuracy 55 Fire Rate 60 Damage 80 AK-74U
Mobility 80 Range 40 Accuracy 60 Fire Rate 65 Damage 75 Chicom 

تجربه بهترین تفنگ ها با خرید سی پی کالاف

یکی از موارد مهم در همه ی بازی ها و همچنین بازی کالاف جمع آوری و خرید پول درون برنامه ای بازی مورد نظر است. در کالاف این واحد پول سی پی نام دارد و افراد می توانند با خرید سی پی کالاف دیوتی از سایت های فروش سی پی کالاف به پیشرفت خود در این بازی کمک کنند.

برای دسترسی به تفنگ ‌ها و اسلحه‌های پیشرفته، نیازمند سی پی هستید. برای خرید سی پی می توانید به سایت آسان جم مراجعه کرده و با مناسب ترین قیمت این واحد پول را به هر میزانی که می خواهید خریداری نمایید.

در آخر بهترین تفنگ کدام است؟

انتخاب بهترین تفنگ در کالاف دیوتی موبایل کار آسانی نیست. چرا که همان طور که گفته شد، هر تفنگ در هر شرایطی می تواند بسیار مفید بوده و موثر عمل کند. به عبارتی باید به دنبال یافتن بهترین تفنگ کال اف برای خود باشید یعنی کدام تفنگ در این بازی برای شما از همه مناسب تر است؟

با کدام تفنگ راحت تر مبارزه می کنید، فرار می کنید و پیروز می شوید؟ در واقع هر گیمر در انتخاب تفنگ خود سلیقه متفاوتی دارد و اسلحه خاصی را ترجیح می دهد.

مود مهم این است که همه‌ی اسلحه‌ ها را شناخته و با شناخت کامل ترجیحات خود و موقعیتی که در آن قرار گرفته‌ اید، اسلحه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله