مراحل چیتر شدن در بازی فری فایر

بازی فری فایر یکی از بازی هایی است که در سال اخیر توانسته نظر بسیاری از گیمر ها را به خود جذب کند. این بازی اکشن بوده و فرد باید با تعدادی جنگجوی دیگر مبارزه کند. برنده شدن بی قید و شرط آرزوی هر گیمری است. بنابراین بسیاری از گیمر ها به دنبال راهی هستند که بتوانند قوانین این بازی را به نوعی دور بزنند و یا به صورت قانونی به تمام امکانات آن دست یابند.

چیتر شدن یکی از راه هایی است که شما به آسانی می توانید دشمنان خود را در این بازی شکست دهید و مانند یک حرفه ای عمل کنید. در ادامه به صورت کامل به روش های چیتر شدن در بازی فری فایر Free Fire می پردازیم.

 

چیتر شدن در بازی فری فایر چیست؟

چیتر شدن به معنی آن است که شما می توانید به تمامی امکانات بازی از قبیل اسلحه ها، لباس ها و تجهیزات دست بیابید. همچنین شما می توانید از بسیاری از موانع همانند درخت ها و دیوارها رد شوید و یا حتی پشت آن ها را ببینید.

با استفاده از این قابلیت می توانید به دشمنان خود از پشت دیوارها شلیک کنید و در بازی پیروز شوید. البته هر کدام از روش های چیتر شدن توانایی های مختلفی را در اختیار گیمر قرار می دهند. با چیتر شدن توانایی های رزمی کاراکتر شما بالا رفته و می تواند در عرض کمترین زمان دشمنان خود را نابود کند.

روش های چیتر شدن در بازی فری فایر

روش های مختلفی برای چیتر شدن در بازی فری فایر وجود دارند. برخی از این روش ها تقریباً غیرقانونی بوده و برخی دیگر کاملاً قانونی هستند. در ادامه می خواهیم به دو روش معمول چیتر شدن در بازی فری فایر بپردازیم. روش اول هک کردن بازی و روش دوم خرید جم فری فایر از سایت جم فری فایر است. گیمر ها با توجه خواسته خود می توانند یکی از این دو روش را برای چیتر شدن در گیم فری فایر انتخاب نمایند.

هک کردن بازی فری فایر

هک کردن بازی فری فایر یکی از روش هایی است که از طریق آن می توانید به چیتر تبدیل شوید و همه امکانات را داشته باشید. اگر توانایی لازم را داشته باشید خودتان می توانید هک را انجام دهید و یا از فایل های هک شده آماده استفاده کنید.

البته توصیه ما این است که از این روش استفاده نکنید. زیرا این روش هم غیر قانونی بوده و هم ممکن است فایل هک شده برای موبایل شما مضر باشد. مثلاً بسیاری از هکر ها می توانند از طریق این فایل ها به اطلاعات شخصی گوشی شما دست یابند. فایل های هک شده این بازی در سایت ها و کانال های تلگرامی مختلف برای دانلود قرار داده شده اند. با دانلود و نصب این فایل ها می توانید به نسخه هک شده و بی نهایت بازی فری فایر دسترسی پیدا کنید.

خرید جم فری فایر برای چیتر شدن

بهترین راه برای چیتر شدن در بازی فری فایر خرید جم یا همان الماس است. جم فری فایر در این بازی کامپیوتری حکم پول در دنیای واقعی را دارد. اگر الماس زیادی داشته باشید می توانید امکانات متنوع بازی را خریداری کنید و برای پیروزی خود از آن ها بهره ببرید. بازی های رایانه ای الماس کمی را در اختیار گیمر ها قرار می دهند.

با این تعداد الماس کم امکان ندارد بتوانید به تمام قابلیت های مهم بازی دست یابید. در نتیجه احتمال پیروزی شما در بازی کمتر می شود. به همین دلیل گیمر ها مجبور می شوند که با پرداخت پول الماس خریداری کنند. با خرید جم فری فایر می توانید پروفایل کاراکتر خود را ارتقا دهید و به بسیاری از قابلیت های بازی دست پیدا کنید. خرید جم فری فایر با آیدی بازی امکان پذیر است. این روش کاملاً قانونی و بدون خطر است.

 

معرفی سایت جم فری فایر

همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم با استفاده از خرید جم در بازی فری فایر می توانید به قابلیت های مختلف دست یابید. اما به دلیل تحریم هایی که علیه ایران واقع شده است امکان خرید جم به صورت مستقیم برای ایرانیان وجود ندارد. به همین دلیل سایت های زیادی تحت عنوان سایت جم فری فایر مشغول به فعالیت هستند.

این سایت ها حکم واسطه را دارند. یعنی خود از اپلیکیشن فری فایر به صورت مستقیم الماس خریده و به کاربران دیگر می فروشند. این گونه با خرید از سایت جم فری فایر می توانید به راحتی هر تعداد الماسی که خواستید خریداری کنید.

خرید جم فری فایر با آیدی

خرید جم در بازی فری فایر از طریق آیدی نیز امکان پذیر است. آیدی همان کد شناسایی شما در بازی است. برای خرید جم فری فایر با آیدی بسیار مهم است که شماره کد کاربری تان را در بازی به صورت دقیق بدانید. زیرا در غیر این صورت ممکن است جم های خریداری شده به اکانت بازی فرد دیگری منتقل شوند. برای خرید جم ابتدا بسته مورد نظر خود را باید مشخص کنید.

جم فری فایر با آیدی در بسته های مختلفی به فروش می رسد. مسلماً هرچه الماس بیشتری بخواهید باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید. برای اطلاع پیدا کردن از شماره اکانت تنها کافی ست وارد بازی شوید. سپس در سمت راست قسمت بالا روی پروفایل خود ضربه بزنید. بعد از باز شدن پروفایل می توانید شماره اکانت خود را مشاهده کنید. برای خرید جم فری فایر با آیدی لازم است شماره مورد نظر را در سایت فروش الماس کپی کنید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx