روش های دریافت الماس در بازی گارنا فری فایر

بازی فری فایر  دارای انواع مدل های شخصیتی است که می توان آنها را از طریق بدست آوردن جم و الماس خریداری کرد. همچنین شما می توانید با شارژ آیدی حساب خود، الماس و جم فری فایر در بازی خریداری کنید. برای دریافت بهترین کاراکترها، بازیکنان باید آنها را از طریق جم فری فایر خریداری کنید. در ادامه به آموزش بدست آوردن جم و الماس در بازی گارنا فری فایر میپردازیم.

 

مراحل بدست آوردن الماس و جم فری فایر رایگان

ارزشمند ترین سنگ در بازی گارنا فری فایر، الماس است. شما می توانید از الماس ها برای انجام خرید در فروشگاه فری فایر استفاده کنید. چند مرحله ساده که باید برای کسب الماس در فری فایر دنبال کنید :

        • وب سایت رسمی Free Fire را باز کنید
        • حساب کاربری خود را با فیس بوکتان ثبت کنید
        • مطمئن شوید که آیدی فری فایر شما با حساب فیس بوک یکی شده باشد
        • اطلاعات مورد نیاز را پر کنید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید

با این روش می توانید تعداد اندکی جم فری فایر دریافت کنید. البته هیچ روشی برای دریافت الماس رایگان زیاد در فری فایر وجود ندارد و شما حتما باید آیدی بازی خود را برای خرید جم فری فایر شارژ کنید تا بتوانید در بازی خرید انجام دهید.

 

روش های دریافت جم و الماس در بازی گارنا فری فایر

راه نخست:

چندین راه برای بدست آوردن جم و الماس در بازی گارنا فری فایر وجود دارد ولی بهترین روش پرداختن پول است. شما می توانید آیدی خود را در سایت آسان جم شارژ و الماس بخرید یا فعال کنید. به این روش شما می توانید الماس در بازی گارنا فری فایر را به طور روزانه جمع آوری کنید. خرید جم فری فایر آسان ترین روش به دست آوردن الماس در بازی گارنا فری فایر می باشد.

راه دوم:

روش بعدی کد ها می باشند. این روش خیلی در میان کاربران معمول نیست، اکثر اوقات این کد ها برای مکان های مشخصی ارائه می شوند البته شما می توانید با تغییر سرور خود از آن ها استفاده کنید.

راه سوم:

سومین راه برای بدست آوردن الماس در بازی گارنا فری فایر  پیدا کردن اپلیکیشن هایی است که به شما پول می دهند. این برنامه در کل توصیه نمی شوند، حتی اگر آن ها بخواهند پولی هم بپردازند اما وقت زیادی از شما خواهند گرفت. یک مورد وجود دارد که برای هر عمل ۲۰ سکه به شما می دهد، اما تا زمانی که شما ۵۰۰ هزار سکه دریافت نکرده اید، نمی توانید از آن پول استفاده کنید. در بعضی موارد مشاهده شده که  پس از نصب و دانلود، به شما می گویند که باید به سطح مشخص شده ای برسید تا این پول پرداخت شود که این پروسه خود حدود یک هفته زمان خواهد برد.

در کل می توان گفت که شما ممکن است زمان زیادی را از دست بدهید و در نهایت هیچ پولی به دست نیاورید.

 

راه چهارم:

روش آخر برای بدست آوردن جم و الماس بازی گارنا استفاده از برنامه های هک شده می باشد. این روش خطرناک تر از برنامه هایی است که به شما وعده پرداخت پول می دهند. استفاده از آن ها باعث هشدار از سمت بازی گارنا فری فایر شده و ممکن است حساب شما موقتی یا دائم مسدود شود.

 

متاسفانه به علت شرایط فعلی کشور ما، بازیکنانی داخل ایران نمی توانند به کمک پرداخت درون برنامه ای به خرید جم فری فایر را بپردازند. راهکار ما برای آن ها این است که شما می توانید به راحتی با شارژ آیدی خود در سایت، خرید جم فری فایر را به آسانی انجام دهید.

شما می توانید با خرید الماس ها از سایت آسان جم، از بازی گارنا فری فایر لذت ببرید.

مزایای خرید جم فری فایر

با داشتن جم می توانید هر مهماتی که نیاز دارید خریداری کنید. شما با خرید جم فری فایر از ویژگی های زیر بهره مند می شوید:

        1. وجود جم به بازیکن برای برنده شدن کمک می کند
        2. با خرید جم فری فایر می توانید بازی راحت تری انجام دهید
        3. با خرید الماس هرچیزی که بخواهید در بازی تهیه کنید
        4. با خرید جم فری فایر سطح بازی خود را ارتقا دهید
        5. برای زنده ماند نیاز به الماس دارید
        6.  بازی های سبک اکشن و تلاش برای بقا به مبارزه و به طبع به سلاح نیاز دارند، در این صورت خرید جم  فری فایر کار را راحت تر می کند.

 

پس از خرید شما باید کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس وارد بازی شوید. نکته مهمی که پیش از انتخاب کارکتر باید به آن توجه کنید، داشتن اطلاعات کافی در رابطه با شخصیت مورد نظر است. اگر برایتان سوال پیش آمد که چگونه در فری فایر حرفه ای بازی کنیم؟ باید به شما بگوییم که مهم ترین عامل، شناخت قابلیت ها و توانایی های کارکتر انتخابی شما است؛ زیرا هر یک از کاراکتر ها در زمان و مکان مختلف، قابلیت های متفاوتی از خود ارائه می دهند و متاسفانه اگر شما نتوانید از آن ها در زمان و مکان مناسب استفاده کنید به مشکل بر می خورید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم ابتدا به نحوه دریافت جم فری فایر و الماس بپردازیم و شما را با خرید جم فری فایر آشنا سازیم. سپس به این سوال پاسخ دادیم که چگونه در فری فایر حرفه ای بازی کنیم؟ در انتها مهم است این نکته را مد نظر قرار دهید که از سایت های غیر قانونی و تقلبی دوری کنید. این سایت ها با ادعا به اینکه الماس رایگان در اختیار شما قرار می دهند باعث مسدودی حساب کاربری شما نیز می شوند. همچنین این روش قانونی نیست. شما باید حساب بازی خود را قانونی نگه دارید و از این وب سایت ها دوری کنید تا بازی منصفانه ای هم داشته باشید.

جهت خرید جم فری فایر می توانید از سایت ما اقدام و در کوتاه ترین زمان ممکن آیدی خود را شارژ و الماس دریافت کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله