روش های برنده شدن در Duo Mode پابجی موبایل

Duo Mode شاید سخت ترین حالت بازی پابجی باشد، با این حال اگر هوشمندانه بازی کنید، امکان برنده شدن این مود را دارید. حالت Duo پابجی موبایل ترکیبی از حالت های solo و squad است و بازیکنان برای پیشرفت و برد این مود باید به نکات کلیدی آن توجه کنند. همچنین با خرید یوسی می توانند از تمام امکانات بازی بهره مند شده و شانس موفقیت خود را افزایش دهند.

همانطور که اشاره شد Duo Mode شباهت های زیادی به مودهای solo و squad دارد و همانند این حالت ها ترکیبی است اما تفاوت های جزئی هم با آن ها دارد که باید در هنگام بازی به آن توجه کنید. در حالت Duo بازیکنان به هیچ عنوان نباید در نبردهای دوربرد شرکت کنند بلکه باید تا جای امکان نبردهای متوسط و نزدیک را برای حضور انتخاب کنند. زیرا با شرکت در نبردهای دوربرد شانس برنده شدن بازیکنان کاهش میابد.

مهمترین ترفندها و راهکارهایی که بازیکنان در این مود باید از آن ها استفاده کنند به شرح زیر می باشد:

1-داشتن استراتژی کلی و مناسب برای برد Duo Mode  پابجی موبایل

هر بازیکن در بازی پابجی موبایل از تاکتیک ها و استراتژی های منحصر به فرد خود برای پیروزی استفاده می کند و بر اساس آن ها اهداف بعدی خود را پیش می برد. در صورتی که یکی از اعضای تیم در این بازی آسیب ببیند، بازیکن باید تمام تلاش خود را در راستای احیا و ریکاوری هم تیمی خود به کار بگیرد.

همچنین در این حالت بازیکن باید بتواند تسلط کافی به محیط داشته باشد تا از حمله دشمنان در امان باشد. یکی دیگر از استراتژی های کاربردی برای پیروزی در Duo Mode استفاده از هم تیمی خود به عنوان طعمه است. این تاکتیک به این معنی است که زمانی که یکی از اعضای تیم آسیب دید، بازیکن باید اجازه دهد تا دشمن به او نزدیک شده و سپس او را مورد هدف قرار دهد.

پس از نابودی دشمن می تواند کار ریکاوری و احیای هم تیمی خود را انجام دهد. نکته مهم دیگر این است که بازیکن نباید به سایرین اجازه دهد که هماهنگی او با هم تیمی اش را بر هم بزنند. با خرید uc و ارتقای مهمات خود و همچنین استفاده از استراتژی های گفته شده، امکان برنده شدن این مود را دارید.

2-اشتراک گذاری اطلاعات با اعضای تیم برای برد  Duo Modeپابجی موبایل

در حالت Duo پابجی موبایل بهترین کار استفاده از دستورالعمل های مینیمال است. تا بازیکنان بتوانند ارتباط  خوبی با هم داشته باشند. اشتراک گذاری تمام جزئیات و اتفاقاتی که در طول بازی رخ می دهد با اعضای تیم، از اهمیت زیادی برخوردار است. خرید یوسی پابجی و استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب، نقش اساسی در نتیجه بازی ایفا می کند.

استفاده صحیح از تجهیزات وابستگی زیادی به مکان و زمان دارد و بازیکن باید بداند در چه موقعیت هایی از چه مهماتی استفاده کند. بازیکنان در طول بازی باید سعی کنند ارتباط خود و موثری با هم تیمی های خود برقرار کنند تا همه اعضای تیم از تمام جزئیات آگاه باشند.

3-همکاری با اعضای تیم برای بردDuo Mode  پابجی موبایل

از مهم ترین راهکارهای برد Duo Mode  پابجی، همکاری تیمی است. چنانچه گیمری همکاری موثری با تیم خود داشته باشد شانس پیروزی خود را افزایش می دهد. بازیکنان باید سعی کنند در این مود از چت صوتی و همچنین نشانگرهای روی نقشه استفاده کنند. علاوه براین ها بازیکنان باید به صورت موازی در کنار هم حرکت کنند و تا جای امکان فاصله خود را با هم تیمی ها کمتر کنند.

هم تیمی ها باید به خوبی یکدیگر را پوشش دهند و در برابر حملات از هم محافظت کنند. با پوشش مناسب و خرید یوسی در کنار آن می توانند یک نتیجه عالی در این مود کسب کنند. چنانچه قرار است به صورت تیمی در نبردها شرکت کنند باید به تمامی قوانین گروه پایبند بوده و بتوانند تمرکز خودشان را بر روی اهداف خاص و مشخصی معطوف نمایند. اگر گیمر تصمیم دارد که به صورت انفرادی کار کند لازم است تا تمامی جنبه ها و شرایط بازی را در نظر داشته باشد.

خرید یوسی پابجی موبایل

اگر چه بازیکنان در بازی پابجی می توانند از انواع تاکتیک ها و استراتژی های مناسب برای پیروزی استفاده کنند اما با خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های معتبر می توانند از تمامی امکانات، سلاح ها و تجهیزات مختلف بهره مند شوند و هر آیتمی را مطابق میل خود شخصی سازی کنند. در هر مرحله برای پیشرفت احتیاج دارید متناسب با مود و مرحله های که در آن قرار داردی سلاح و مهمات خود را ارتقا دهید.

آسان جم کامل ترین و منصف ترین سایت معتبر در زمینه خرید uc پابجی است که در سریع ترین زمان ممکن انواع یوسی پابجی را با بهترین قیمت در اختیار بازیکنان قرار می دهد. در نتیجه با خرید یوسی پابجی و استفاده از ترفندهای آموزش داده شده در این مقاله می توانید این مود سخت بازی پابجی را با موفقیت طی کنید.

 

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله