روش های آنلاک اسکین اسلحه M416 پابجی موبایل

اسلحه M416 یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین سلاح هایی است که در بازی پابجی وجود دارد. هر بازیکن پابجی موبایل تمایل دارد تا اسکین اسلحه M416 را آنلاک کند و بتواند از ویژگی های منحصر به فرد آن استفاده کند.

بنابراین، بازیکنان از انواع مختلف برنامه ها و VPN ها برای بدست آوردن اسکین این سلاح استفاده می کنند، اگرچه باز هم نمی توانند آن را باز کنند. گیمرهای حرفه ای با خرید یوسی پابجی موبایل کار خود را آسان کرده و اسکین های مختلفی را برای اسلحه M416 باز می کنند.

دلیل محبوبیت سلاح  M416 پابجی چیست؟

سلاح M416 استفاده راحت و آسانی دارد و بازیکنان به سادگی می توانند آن را تحت کنترل داشته باشند. برخی از مهم ترین قابلیت های این اسلحه به شرح زیر است:

        1. اولین دلیل محبوبیت سلاح M416 این است که می توانید در حالات مختلف نظیر خفا، دوربرد و اسلحه میان برد از آن استفاده کنید.
        2. سفارشی سازی و شخصی سازی این اسلحه از دلایل دیگر محبوبیت آن است. شما می توانید قسمت های مختلفی از آن را مطابق میل خود تغییر دهید.
        3. همچنین این سلاح بیشترین قدرت آتش AR را در میان سایر اسلحه ها دارد.

مراحل آنلاک کردن اسکین اسلحه M416 در بازی پابجی موبایل

بازیکنان با سابقه بالا با خرید یوسی، اسکین های منحصر به فرد و خاص این اسلحه را بدست می آورند. که برای خرید uc ارزان می توانید از سایت آسان جم اقدام نمایید. برای فعالسازی اسکین اسلحه M416 پابجی موبایل لازم است تا بازیکنان مراحل و اقدامات مختلفی را انجام دهند که مهم ترین آن به شرح زیر است:

        • در قدم اول لازم است تا بازیکن تمامی کوپن هایی که در بازی مشاهده می کند را جمع آوری کند. همچنین بازیکن نباید نگران تاریخ انقضای کوپن ها باشد زیرا که فرصت دارد در موعد مقرر از تمامی آن ها استفاده کد.
        • در قدم بعدی گیمر باید بتواند به تعداد 500 نفر از دشمنان را نابود کند تا بتواند از desert camo بهرمند شود. برای اطلاع از تعداد کشته شده ها باید بازیکن به قسمت Assault Mistry مراجعه کند و تعداد آن را مشاهده کند.
        • در مرحله آخر بازیکن باید تمامی باکس های رایگانی که برای او به نمایش درآمده را باز کند. دانستن این نکته حائز اهمیت است که پوسته ها و اسکین های رایگان تنها در حالت کلاسیک پابجی بدست می آیند.

معرفی مناطقی که می توان از اسلحه M416 پابجی استفاده کرد

از مهم ترین موقعیت هایی که می توان از این سلاح استفاده کرد باید به موارد زیر اشاره کنیم:

1-مکان Bootcamp  در مپ  Sanhok

در این موقعیت بازیکنان با چالش های متعددی مواجه هستند که می توانند سلاح ها و مهمات مختلفی را غارت کنند و با این کار سطح خودشان را ارتقا دهند. با توجه به بروز مشکلات متعدد احتمالی در مپ سان هوک، خرید یوسی پابجی موبایل و استفاده از اسلحه M416 امکانات زیادی را بازیکن به همراه می آورد تا بتواند این موقعیت را به خوبی طی کند.

2-مکان مدرسه در مپ  Erangel

این نقشه بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا مکان های مختلفی را در اختیار بازیکن قرار می دهد. موقعیت مدرسه در این مپ، یک منطقه خطرناک برای بازیکنان است. به دلیل وجود چالش های زیاد، بازیکن باید با احتیاط کامل به این موقعیت ورود کند. همچنین استفاده از سلاح های قدرتمند نظیر سلاح M416 برای مراقبت از خود واجب است.

3- مکان Podvosto  در مپ  Vikendi

مکان  Podvosto در نقشه ویکندی از تعداد بسیاری ساختمان تشکیل شده است که موقعیت های خطرناکی را برای بازیکنان به همراه دارد. بنابراین لازم است تا گیمر ها از سلاح مناسبی برای حفظ جان خود استفاده کنند. مناسب ترین سلاح برای این مرحله اسلحه M416 است.

4-مکان Hacienda del Patron  در مپ  Miramar

این مکان در مرکز نقشه محبوب و معروف Miramar قرار دارد و در صورتی که بازیکنان از استراتژی و تاکتیک های ویژه و مطمئنی در بازی خود استفاده کنند، قطعا این موقعیت را با موفقیت طی میکنند. استفاده از سلاح M416 پابجی موبایل در این مکان می تواند کاربردهای زیادی برای بازیکنان داشته باشد و آن ها را از موقعیت های سخت نجات دهد.

5-مکان Pecado  در مپ   Miramar

همانطور که گفته شد مپ میرامار جز مپ های معروف بازی پابجی موبایل است که از موقعیت های مختلفی تشکیل شده است. در مکان Pecado  امکان درگیری بین بازیکنان برای غارت مهمات و تجهیزات بسیار زیاد است. در نتیجه برای محافظت از خود لازم است تا از سلاح کاربردی و قدرتمند M416  استفاده نمایید. شما می توانید با خرید یوسی و ارتقا مهمات خود شانس برد خود را افزایش دهید.

خرید یوسی پابجی موبایل

اگر چه بازیکنان در این بازی می توانند  با استفاده از مراحل ذکر شده اسکین اسلحه M416 در بازی پابجی موبایل را باز کنند اما با خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های معتبر بدون نیاز به طی کردن مراحل خاصی می توانند از تمامی امکانات، سلاح ها و تجهیزات مختلف بهره مند شوند و هر آیتمی را مطابق میل خود شخصی سازی کنند. در هر مرحله برای پیشرفت احتیاج دارید متناسب با موقعیت و مپی که در آن قرار داردی سلاح و مهمات خود را ارتقا دهید.

آسان جم کامل ترین و منصف ترین سایت معتبر در زمینه خرید uc پابجی است که در سریع ترین زمان ممکن انواع یوسی پابجی را با بهترین قیمت در اختیار بازیکنان قرار می دهد. در نتیجه با خرید یوسی پابجی و استفاده از ترفندهای آموزش داده شده در این مقاله می توانید تمامی موقعیت های سخت بازی را با موفقیت طی کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله