راهکارهای خم شدن در پابجی موبایل

هر بازی ویژگی ها و تکنیک های خاص خود را دارد. در بازی پابجی موبایل نیز روش های استراتژیکی وجود دارد تا با تحمل سختی کمتری بتوان به موفقیت رسید. یکی از این تکنیک ها که شاید بی اهمیت به نظر برسد اما کمک قابل توجهی به بازیکنان می کند، خم شدن آسان و سریع به چپ و راست است. در کنار این موارد می توانید با خرید یوسی پابجی موبایل امکانات و تجهیزات خود را ارتقا دهید. ما در این مقاله ضمن معرفی مختصر پابجی موبایل و نحوه بازی در آن، چگونگی خم شدن به راست و چپ را نیز آموزش می دهیم.

معرفی نحوه ی بازی پابجی موبایل

ژانر این بازی اکشن است و علت محبوبیت زیاد آن را باید در طراحی آیتم های بی نظیر سرعتی و قدرتی جذاب آن جستجو کرد. به دلیل وجود جو رقابتی شدید در بین بازیکنان این بازی، گیمر به سرعت جذب بازی می شود و ساعت های زیادی را به بازی می پردازد.

در این گیم بازیکنان در یک مساحت 8در8 قرار دارند و برای پیروزی در بازی باید سریع تر از رقبا به خط پایان برسند. برای دست یابی به این امر لازم است تا همزمان با حرکت رو به جلو، با افراد زیادی درگیر شوند و تلاش کنند تا آن ها را در این نبرد شکست دهند. در این درگیری ها وجود برخی مهمات و امکانات می تواند کمک رسان بازیکن باشد. امکاناتی نظیر جلیقه ی ضد گلوله، انواع اسلحه، نارنجک و… به شما کمک می کنند تا در نبردها موفق تر باشید.

حال پرسشی که ممکن است برای شما پیش آید این است که این مهمات را از کجا به دست آوریم؟ برای رسیدن به این تجهیزات باید یوسی پابجی یا همان پول داخل بازی را به اندازه مورد نیاز در اختیار داشته باشید. با خرید یوسی به اندازه ارزش ابزار مورد نیاز می توانید آن را تهیه کرده و در درگیری ها از آن استفاده کنید. همچنین می توانید امکانات بازی را ارتقا داده و جذابیت آن را دو چندان کنید.

آموزش نحوه خم شدن به راست و چپ در بازی پابجی موبایل

در بازی هایی که در آن درگیری زیاد است مثل پابجی، لازم است تا علاوه بر ابزارهایی که با یوسی تهیه می کنید، تکنیک ها و فنونی برای مبارزه یاد بگیرید. یکی از این فنون، نحوه خم شدن به راست و چپ در بازی می باشد. برای این که قادر به انجام این کار باشید لازم تا ابتدا تنظیمات بازی را تغییر دهید.

برای این منظور وارد بخش تنظیمات شده و گزینه basic را انتخاب کنید. حال در این قسمت گزینه Peek & Open scope را از حالت غیر فعال به Enable تغییر دهید. همچنین برای استفاده از قابلیت زوم نیز می توانید گزینه Peek & fire را از حالت Disable  به Enable تغییر دهید. پس از انجام این دو کار شما دیگر قادر خواهید بود تا به راحتی از خم و زوم به صورت همزمان در بازی استفاده کنید.

یوسی بازی پابجی موبایل چیست؟

یوسی پابجی در واقع همان پول مورد استفاده برای خرید ابزارها و تجهیزات درون بازی است. هر بازیکن باید به مقدار کافی یوسی داشته باشد تا در مواقع لازم از آن برای خرید تجهیزات استفاده کنید. در صورتی قصد خرید uc دارید ، می توانید به فروشگاه معتبر خرید یوسی پابجی آسان جم مراجعه کنید و تجهیزات خود را ارتقا دهید و با استفاده از اسکین های جذاب و منحصر به فرد به جنگ با رقبای خود در این بازی هیجان انگیز بروید. البته لازم به گفتن است که با روش هایی نیز می توانید به تعداد خیلی محدودی یوسی رایگان در حین بازی دریافت کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل

اگر چه بازیکنان در این بازی می توانند  با استفاده از مراحل ذکر شده اسکین اسلحه M416 در بازی پابجی موبایل را باز کنند اما با خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های معتبر بدون نیاز به طی کردن مراحل خاصی می توانند از تمامی امکانات، سلاح ها و تجهیزات مختلف بهره مند شوند و هر آیتمی را مطابق میل خود شخصی سازی کنند. در هر مرحله برای پیشرفت احتیاج دارید متناسب با موقعیت و مپی که در آن قرار داردی سلاح و مهمات خود را ارتقا دهید.

آسان جم کامل ترین و منصف ترین سایت معتبر در زمینه خرید uc پابجی است که در سریع ترین زمان ممکن انواع یوسی پابجی را با بهترین قیمت در اختیار بازیکنان قرار می دهد. در نتیجه با خرید یوسی پابجی و استفاده از ترفندهای آموزش داده شده در این مقاله می توانید تمامی موقعیت های سخت بازی را با موفقیت طی کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله