راهنمای نصب بازی پابجی روی کامپیوتر

آموزش حرفه ای بازی پابجی موبایل مستلزم این است که بتوانید بازی پابجی را روی کامپیوتر خود نصب کنید. برای نصب این بازی روش های بسیار مختلفی وجود دارد. در ادامه با آموزش کامل نصب بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر به دو روش با ما همراه باشید.

پیش نیاز نصب بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر

قبل از اینکه بتوانید بازی پابجی را روی کامپیوتر خود نصب کنید، باید ببینید که آیا سیستم عامل ویندوز شما این قابلیت را دارد که بتوان بازی پابجی را روی آن نصب و اجرا کرد یا خیر! کم ترین نیازمندی های نصب بازی پابجی موبایل بر روی ویندوز به شرح زیر است.

Windows: 7,8.1,10, 11

CPU: Intel Core i5-4430 or AMD FX-6300

GPU: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB or AMD Radeon R7 370 2GB

RAM: 8GB RAM

Storage: 40GB

آموزش کامل نصب بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و از طریق BlueStacks

        • BlueStacks را دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنید.
        • مراحل Sign-in گوگل را به طور کامل انجام دهید تا بتوانید به Play Store دسترسی داشته باشید.
        • به دنبال بازی پابجی موبایل در قسمت سرچ در سمت راست بالای صفحه بگردید.
        • از جستجوی نتایج، پابجی موبایل را روی سیستم خود نصب کنید.
        • برای نصب کامل پابجی حتما مرحله ثبت نان در پلی استور را باید کامل انجام داده باشید.
        • حال، روی دکمه پابجی موبایل در صفحه ورود کامپیوتر خود کلیلک کنید و شروع به بازی کنید.

آموزش کامل نصب بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر به کمک Stream و به طور رایگان

برای نصب پابجی موبایل بر روی کامپیوتر، ابتدا باید حساب Steam Client را ایجاد کنید و بعد آن را روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار دانلود بازی های اورجینال را از فروشگاه آنلاین مدیریت می کند. دموی بازی ها را در اختیار شما قرار می دهد و اجازه دسترسی به حالت Early Access را به شما می دهد تا بتوانید پیش از هر کسی بازی ها را امتحان کنید.

ایجاد حساب Steam Client

به صفحه اصلی یا Home Page Steam Client رجوع کنید. روی Login که سمت راست، بالای صفحه قرار گرفته است کلیک کنید. سپس، روی Join Steam کلیک کرده و به صفحه بعد بروید. ایمیل خود را وارد کنید. کشور محل سکونت و کد کپچا (CAPTCHA) را وارد کنید و شرایط را بپذیرید و روی Continue کلیک کنید.

سپس، ایمیلی برای شما فرستاده می شود که باید آن را تایید کنید. حال به صفحه اصلی استریم رفته و اکانت خود را با انتخاب User Name و پسورد دلخواه ایجاد کنید.

نصب Steam Client

در صفحه اصلی استیم، روی Install Steam کلیک کرده و آن را دانلود کرده و روی دسکتاپ تان نصب کنید.

نحوه دانلود رایگان و نصب بازی پابجی از Stream

بازی پابجی رایگان است. تنها کافی است آن را دانلود کنید. برای شروع، وارد حساب کاربری استریم خود شوید. بازی PUBG را در قسمت سرچ آن جستجو کنید و روی دکمه Enter کلیک کنید. کمی به پایین صفحه بیایید و روی Play Game کلیک کنید.

پنجره کوچکی بالا می‌ آید که از شما می خواهد که آدرسی برای نصب پابجی را در سیستم خود انتخاب کنید. در این پنجره از شما می خواهد که اگر تمایل دارید Shortcut بازی را روی دسکتاپ نصب کند. سپس، قوانین بازی را برای شما نمایش می دهد که با زدن روی دکمه I Agree با قوانین موافقت کنید.

در این حالت بازی پابجی در حال نصب شدن است و کافی است در انتها دکمه Finish را بزنید. سپس، با دابل کلیک بر روی بازی، آن را می توانید اجرا کنید. پس نصب بازی میتوانید آموزش حرفه ای بازی پابجی موبایل را نیز مطالعه نمایید.

خرید یوسی چه کمکی به ما می کند؟

در رابطه با نصب بازی پابجی موبایل روی کامپیوتر این را باید بدانید که بعد از نصب بازی و شروع بازی شما به نیرو های کمکی، خرید UC و موارد دیگری احتیاج دارید که بتوانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری برده و در این مسیر پیروز شوید و به مرحله بعد ارتقا پیدا کنید.

یوسی پابجی نوعی اعتبار یا ارز در بازی پابجی است که به شما اجازه می دهد آیتم های پولی مانند اسکین های کمیاب و لباس هایی که دوست دارید را از فروشگاه پابجی بتوانید بخرید. خرید یوسی به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در رقابت ها شرکت کنید، ماموریت هایی که طی بازی به شما محول می شود را سریع به اتمام برسانید و با امکان برد بیشتری در رقابت ها حاضر شوید.

برای خرید یوسی پابجی موبایل به شرح زیر عمل کنید.

        • باید مقدار کوپنی که نیاز دارید را تهیه کنید.
        • روش خرید را مطابق با شرایط خود انتخاب کنید.
        • اطلاعات اکانت خود را وارد کنید.
        • روی دکمه Buy Now بزنید تا عملیات تراکنش را کامل کنید.

نکاتی چند برای افزایش کیفیت بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر

زمانی که پردازنده کامپیوتر شما قوی تر از کارت گرافیک تان باشد، بهتر است از حالت DirectX و DirectX+ استفاده کنید. در این حالت این موتور گرافیکی به داد شما می رسد و بازی با لگ کمتری اجرا می شود. اما، فرق این دو در چیست؟ DirectX+ بازی را با کیفیت بیشتری نسبت به DirectX نمایش می دهد.

اگر کارت گرافیک قوی دارید برای جلوگیری از ناهمخوانی بازی با توانایی سیستم بهتر است که آن را روی حالت Ultimate قرار دهید تا کیفیت اجرای بازی افزایش پیدا کند. اگر هم کارت گرافیک شما آنقدر ها قوی نیست، می توانید آن را روی Close تنظیم کنید.

در رابطه با حافظه RAM می توان گفت که برای حافظه های پایین مانند 4 گیگ، یازی را روی 2048 مگابایت تنظیم کنید. برای رم 6 تا 8 گیگ هم می توانید آن را با 4096 مگابایت تنظیم کنید. رم بالاتر از 8 گیگ هم با 8192 مگابایت عالی کار می کند.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله