دانستنی های ژتون در بازی کلش رویال

مبادله کالا در کلش رویال را همان ژتون می نامند که در ورژن های جدید، به آپشن های این بازی افزوده شده است. این ویژگی در زمان داد و ستد کردن کارت ها میان بازیکنان بسیار لازم است. در ادامه به بررسی ژتون در بازی کلش رویال می پردازیم.

مقایسه قدرت هر ژتون در کلش رویال

کارت ها در کلش رویال به چهار دسته شامل کامان، ریر، اپیک و لجندری تقسیم بندی می شوند. در واقع تبادل کارت ها در این بازی با توجه به نوع ژتون انجام می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

1- کارت های کامان:

می توان گفت یکی از بی ارزش ترین نوع کارت ها در بازی کلش رویال می باشد؛ به همین دلیل کاربران برای خرید آن نیز هزینه چندانی پرداخت نمی کنند. اما با توجه به هزینه پایین کارت کامان، داد و ستد آن در کلش رویال بسیار بالا است. بنابراین بازیکن به ازای هر ژتون موجود در این کارت، باید 250 کارت کامان را به هم کلنی خود بدهد.

2- کارت های ریر:

نوع دیگری از کارت های موجود در بازی کلش رویال است که در مقایسه با کارت کامان ارزش بیشتری دارند. بنابراین می توانید به ازای یک ژتون موجود در این کارت، 50 کارت کامان دریافت کنید. از این رو پس از خرید جم کلش رویال و شروع بازی، کارت های ریر برای عبور از مراحل اولیه مناسب است.

3- کارت های اپیک:

از جمله کارت های با ارزش و کاربردی در بازی کلش رویال است که هر ژتون برای خرید آن معادل 10 کارت است. به همین دلیل برای دست یافتن به این نوع کارت باید مراحل سخت تری را در بازی طی کنید. در واقع هر چه امتیاز بیشتری در مراحل کلش رویال کسب کنید، علاوه بر افزایش هم کلنی ها، مقدار ژتونی که برای خرید کارت اپیک پرداخت خواهید کرد نیز افزایش می یابد.

4- کارت های لجندری:

یکی از مهمترین و با ارزش ترین کارت های کلش رویال است که برای ادامه بازی و صعود به مراحل بالاتر به آن نیاز خواهید داشت. در واقع شخصیت های موجود در این کارت از قابلیت های بالایی برخوردارند و به همین دلیل نباید این کارت را دست کم گرفت. با این حال برای تبادل این کارت باید هم کلنی خود را متقاعد کنید تا به ازای ژتون، لجندری به شما دهد.

دریافت ژتون در بازی کلش رویال

برای دریافت ژتون می توانید با مراجعه به سایت های خرید جم کلش رویال، مقدار ژتون مورد نظر خود را خریداری کنید. از آنجا که خرید ژتون را باید از طریق پرداخت درون برنامه ای نیز انجام داد، بایستی امتیازات و جم کلش رویال خود را افزایش دهید. این روش برای خرید ژتون بسیار آسان و در دسترس خواهد بود. در ادامه به معرفی روش های دریافت ژتون در بازی کلش رویال اشاره می کنیم:

    • یکی از روش های کاربردی و آسان برای دریافت ژتون بدون پرداخت هزینه، استفاده از چلنج های موجود در کلش رویال است. استفاده از این چلنج ها باعث می شود که رایگان و بدون پرداخت هزینه، ژتون مورد نظر خود را دریافت کنید. بنابراین برای شرکت در این چالش ها و پیروزی در آن، باید رقابت های موجود در این بازی را جدی بگیرید.
    • از دیگر روش های دریافت ژتون در کلش رویال، کسب امتیازات بیشتر و پاداش در مراحل این بازی است. هر چه امتیاز بیشتری در این بازی بدست آورید، ژتون بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که امکان بدست آوردن ژتون از این طریق تنها 10 درصد خواهد بود که این میزان برای دریافت ژتون رایگان نیز کافی است.
    • یکی دیگر از روش های دریافت ژتون، استفاده از کارت های ریر، کامان، لجندری و اپیک است که می توان درصدی از ژتون را بدست آورد. بنابراین میزان شانس دریافت ژتون از طریق کارت کامان 40%، کارت ریر 30%، کارت اپیک 20% و کارت لجندری 10% خواهد بود.
    • با خرید جم کلش رویال نیز می توانید اقدام به خرید ژتون مورد نیاز خود کنید.

نحوه خرید ژتون در بازی کلش رویال

ممکن است روش های زیادی برای خرید ژتون کلش رویال وجود داشته باشد؛ اما بهترین گزینه، خرید جم کلش رویال است. برای اینکه بتوانید از طریق جم، ژتون دریافت کنید باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

      • در ابتدا بهتر است برای خود یک حساب کاربری شخصی ایجاد کنید.
      • در مرحله بعد بر روی آیکون کلن بازی کلیک کرده و در صفحه جدید بر روی گزینه سمت چپ، پایین صفحه بزنید.
      • حال در این مرحله بر روی گزینه ترید (Trade) در قسمت بالای صفحه بزنید.
      • در این مرحله چندین کارت برای شما نمایش داده می شود که به دلخواه می توانید آنها را انتخاب کنید.
      • کارت هایی را که برای انجام داد و ستد در بازی نیاز دارید را انتخاب کنید.
      • در این صورت با تایید و موافقت هم کلنی شما، بایستی ژتون را پرداخت کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله