حالت TDM بازی پابجی موبایل را حرفه ای بازی کنید

بازی پابجی موبایل یکی از بازی‌ های پرطرفدار در صنعت گیم است. این بازی جدید توانسته با سایر بازی های پرطرفدار در رقابت باشد و موفقیت های زیادی کسب کرده است. بازی پابجی موبایل با انواع دستگاه اندروید، آی او اس و دستگاه‌ هایی مانند ایکس باکس و پلی استیشن سازگار است. در ادامه این مطلب به بررسی ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل می پردازیم.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل یک بازی تیراندازی پرطرفدار با بیش از میلیون ها کاربر فعال در جهان است. در این بازی بازیکنان در یک نبرد رویال مبارزه می کنند. ایده ساخت این بازی از کتاب Hunger Game است که  بر این اساس بازیکنان باید با شروع بازی باید اسلحه مناسب انتخاب کنند و با الهام گرفتن از فیلم بتل رویال، بازیکنان باید در ناحیه امن دایره ای شکل قرار بگیرند تا زنده بمانند. این بازی هیجان بسیار زیادی دارد و با آموزش تکنیک ها و ترفندهای مختلف آن می توانید در نبرد اصلی پیروز شوید.

حالت TMD بازی پابجی موبایل چیست؟

بازی پابجی موبایل نوعی بازی مهیج و پر جنب و جوش است که حالت TDM در این بازی نسبت به حالت بتل رویال کاملا متفاوت است. حالت Team Death Match که به عنوان مسابقه مرگ تیمی نیز شناخته می شود، یکی از مودهای بازی پابجی موبایل است. در این حالت از بازی، دو تیم 4 نفره با ورود به یک انبار برای کشتن دشمنان خود عملیاتی را آغاز می کنند که در پایان گروهی که بتواند 40 نفر را از بین ببرد، برنده خواهد شد. برای موفقیت در این حالت از بازی پابجی موبایل باید به ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل را بیاموزید.

5 ترفند حرفه ای شدن در حالت TDM

با توجه به اینکه در حالت TDM گیمرها از استراتژی های مخصوص خود استفاد می‌ کنند، اما برخی نکات به حرفه ای تر شدن شما کمک می کند. از جمله ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· از اسلحه های مناسب استفاده کنید

در حالت TDM در بازی پابجی موبایل برخی از کاربران از سلاح های دور برد استفاده می کنند در حالی که در این مود از بازی،  نقشه و لوکیشن ها محدود هستند. بنابراین استفاده از شاتگان و تپانچه در حالت TDM گزینه مناسب تری است.

· به صورت موازی با سایر بازیکنان حرکت کنید

در حالت TDM نسبت به سایر حالت های بازی پابجی موبایل، گیمرها مساحت کمتری برای حرکت در بازی در اختیار دارند زیرا مسابقه در حالت TDM به صورت گروهی بوده و در محیط بسته انجام می شود. بازی کردن در یک نقشه کوچک و در شرایطی که سایر کاربران از اسلحه های دور برد استفاده می کنند، کار دشواری به نظر می رسد. برای موفقیت در این حالت از بازی پابجی موبایل پیشنهاد می کنیم به صورت موازی با سایر بازیکنان حرکت کنید تا بدون نیاز به پوشش توسط سایر بازیکنان بتوانید حرکت کنید.

· از نارنجک دود افکن در بازی استفاده کنید

یکی از مهم ترین ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل، استفاده مناسب از تجهیزات این بازی است. با توجه به اینکه در حالت TDM بازیکنانی در مقابل شما قرار می گیرند که مهارت های بالایی در این بازی دارند، ممکن است موفقیت در بازی برای شما دشوار شود. بنابراین در زمان های مناسب باید از تجهیزات کاربردی مانند نارنجک های دود افکن استفاده کنید تا شانس موفقیت خود را در بازی افزایش دهید.

· تحرک زیاد در بازی پابجی موبایل شانس موفقیت شما را افزایش می دهد

ساکن بودن در بازی پابجی موبایل بیشترین عامل شکست بازیکنان در حالت TDM است. بنابراین برای افزایش شانس موفقیت خود در این بازی باید تحرک زیادی داشته باشید.

· سبک های مختلف را در بازی پابجی موبایل تجربه کنید

اگر تنها از یک سبک مخصوص به خود در بازی پابجی موبایل استفاده می کنید، تکنیک ها و ترفندهای شما برای سایر کاربران مشخص می شود و از این طریق به راحتی در بازی شکست می خورید. بنابراین سعی کنید حالت های مختلف را در مسابقه تیمی تجربه کنید، به طوری که دشمن نتواند حرکت بعدی شما را در بازی پیش بینی کند.

راهنمای خرید یوسی پابجی در آسان جم

در بازی پابجی موبایل همانند سایر بازی های بتل رویال می توانید با پرداخت درون برنامه ای به برخی از قابلیت های ویژه این بازی دسترسی پیدا کنید. ارز رایج برای خرید درون برنامه ای در این بازی، یوسی پابجی نامیده می شود که با خرید یوسی پابجی می توانید به انواع تجهیزات و سلاح های حرفه ای بازی دسترسی پیدا کنید و قدرت خود را افزایش دهید. یوسی پابجی به عنوان دلار بازی پابجی نیز شناخته می شود. با خرید یوسی پابجی در برخی ماموریت های حرفه ای در بازی نیز می توانید شرکت کنید. با شرکت در ماموریت های رویال پس والیت رویال پس و تکمیل این عملیات ها، چند برابر یوسی های خریداری شده توسط کاربر به او پاداش داده می شود. بنابراین با خرید یوسی در بازی پابجی موبایل می توانید از چنین قابلیت هایی استفاده کنید. برای خرید یوسی پابجی موبایل می توانید از طریق آسان جم اقدام کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم برای حرف ای شدن در بازی پابجی موبایل را بررسی کنیم. همانطور که گفتیم، پابجی موبایل نوعی بازی اکشن محسوب می شود و دارای حالت ها یا مودهای مختلفی می باشد. یکی از پرطرفدار ترین حالت های این بازی، حالت TDM است که با حالت بتل رویال متفاوت می باشد. برای پیروز شدن در این حالت از بازی باید ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل را بیاموزید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله