ترفند تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال در موبایل های اندروید و IOS است که علاقه مندان خاص خود را دارد. این بازی با ویژگی های متنوعی که دارد قادر است هیجان را برای بازیکنان حفظ نماید. برای موفق شدن در بازی پابجی ضروری است علاوه بر خرید UC تا حد امکان ترفندها و آموزش های بازی را دنبال کنید. یکی از این ترفندها تنظیم شیب تیراندازی است که در ادامه به آن می پردازیم.

فواید تکنیک تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفتیم استفاده از تکنیک ها و ترفندهای بازی پابجی موبایل به شما کمک می کند بهترین نتیجه را از بازی بگیرید و سریع تر پیشرفت کنید. در بازی پابجی موبایل عوامل مختلفی مثل نوع اسلحه، فاصله تیراندازی، سرعت تیراندازی، سرعت تعویض خشاب و … بر تیراندازی اصولی و درست تاثیر گذارند. تنظیم شیب تیراندازی دراین بازی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است؛ چرا که با تنظیم درست شیب شما می توانید در شرایط مختلف تیراندازی دقیق تری را تجربه کنید و دشمنان را قبل از اینکه به شما آسیب بزنند از میان بردارید.

انتخاب شیب مناسب تیراندازی شما را قادر می سازد که بتوانید حتی از فاصله های دورتر نسبت به دشمنان تیراندازی دقیق تری داشته باشید و آسیب بیشتری به آنها وارد کنید. این ویژگی به خصوص برای کسانی که از تک تیرانداز یا اسنایپر استفاده می کنند حائز اهمیت است. علاوه بر این موارد خرید یوسی پابجی موبایل با اضافه کردن ویژگی های متفاوت به بازی، به پیشرفت شما در پابجی کمک می کند.

تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی چگونه انجام می شود؟

برای تنظیم شیب تیراندازی یا خم کردن تفنگ در بازی پابجی لازم است مراحلی را طی کنید که در ادامه به طور کامل به آن اشاره می کنیم:

        1. وارد بازی پابجی موبایل شوید و حتماً حساب خودتان را بارگذاری کنید. پس از ورود به حساب روی آیکون چرخ دنده (تنظیمات) کلیک کنید.
        2. در قسمت تنظیمات روی گزینه Basics (تنظیمات پایه) کلیک کنید و حالت گزینه های Peek fire و Peek and open scope را به حالت Enable تغییر دهید.
        • توجه داشته باشید که گزینه Basic interface و ویژگی Peek and open scope به شما کمک می کند بدون فاش کردن موقعیت خود دشمنان را هدف بگیرید و به آنها شلیک کنید. علاوه بر این هدف گیری و زاویه دهی خودکار فعال می شود.
        1. در صورتی که از رابط بازی برای باز کردن پابجی استفاده می کنید، آن را ببندید و وارد صفحه بازی شوید. از کلید Q برای شیب سمت چپ و از کلید E برای شیب سمت چپ استفاده می شود.. در صورتی که این دکمه ها در بازی ظاهر نمی شوند، باید بازی را خاموش و مجددا راه اندازی کنید.

چگونه در بازی پابجی موبایل برنده شویم؟

هدف از انجام بازی پابجی موبایل این است که در یک جزیره زنده بماید و تا نفر آخر دوام بیاورید. این کار اگرچه ساده نیست اما کاملاً لذتبخش است. به این منظور قاعدتاً لازم نیست با تمام بازیکنان درگیر شوید و کافی است تنها در شرایط درگیری دست برنده را داشته باشید. تکنیک ها، ترفندها و نکات بازی پابجی موبایل به شما کمک می کنند اما گاهی ممکن است در مقابل برخی بازیکنان نقطه ضعف داشته باشید. خرید UC پابجی موبایل با قرار دادن تجهیزات و اسلحه های قدرتمند در اختیار شما، این نقطه ضعف را برطرف می کند.

زمانی که در بازی پابجی فرود می آیید باید سریعاً اسلحه، زره و تجهیزات مناسب پیدا کنید و بهترین موقعیت را برای درگیری احتمالی انتخاب کنید. نحوه استفاده از تجهیزات و اسلحه ها در موقعیت های مختلف و همچنین همکاری تیمی به شما کمک می کند اما داشتن تجهیزات قدرتمند قطعاً شما را از سایر بازیکنان متمایز می کند. این تجهیزات و اسلحه ها تنها با استفاده از خرید یوسی پابجی در دسترس شما قرار می گیرند.

چگونه یوسی پابجی موبایل بخریم؟

یوسی یا همان UC پابجی موبایل یک ارز درون برنامه ای برای این بازی است که با خرید آن می توانید امکانات قدرتمندتر و هیجان انگیزتری را خریداری کنید. شما با خرید یوسی پابجی به اسلحه ها، تجهیزات و لباس هایی دسترسی پیدا می کنید که در حالت عادی قادر به استفاده از آنها نبودید. بنابراین علاوه بر حرفه ای شدن در بازی می توانید ظاهر حرفه ای داشته باشید و خودتان را با سایر بازیکنان متمایز کنید.

توجه داشته باشید که در سیزن های جدید پابجی موبایل تغییرات زیادی را شاهد خواهید بود. اسکین های جدید، ایونت های جدید و امکانات جدیدی که می توانید با خرید یوسی پابجی داشته باشید بازی را برای شما لذتبخش تر می کنند. علاوه بر این با یوسی می توانید تجهیزات موجود را نیز ارتقا دهید و بازی قوی تری تجربه کنید.

شما می توانید برای خرید یوسی در بسته های مختلفی با تعداد متفاوت به سایت های فروش یوسی مراجعه کنید. سایت آسان جم معتبرترین سایت های فروش UC پابجی است که بسته های متنوع را با نازل ترین قیمت عرضه می کند.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله