تکنیک های دریافت سی پی رایگان Call of duty

کال آف دیوتی، نام یکی از مشهور ترین بازی های دیجیتال موجود در اینترنت است که توانسته با ویژگی های منحصر به فرد خود، نظر میلیون ها کاربر را به سوی خود جلب کند. کاربرانی که قصد دارند در میادین نبرد بازی کالاف دیوتی به یک پلیر حرفه ای و بی رقیب تبدیل شوند، باید ب فکر یک منبع سی پی کال آف دیوتی باشند. با وجود این که خرید سی پی کال آف دیوتی بین کاربران رواج دارد، ما قصد داریم برخی از روش های رایگان به دست آوردن سی پی رایگان کال اف دیوتی را در اختیار شما قرار دهیم.

آیا می توان سی پی را به صورت رایگان به دست آورد؟

افرادی ک در بازی کالاف دیوتی فعالیت دارند می دانند که اصلی ترین راه های به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی، خرید آن از طریق فروشگاه های اینترنتی است. در واقع این واحد پولی برای کاربرانی ساخته شده که حاضر به پرداخت هزینه برای افزایش ضریب موفقیت خود در بازی هستند و می خواهند به هر قیمتی در میادین نبرد کال آف دیوتی به غول هایی شکست ناپذیر تبدیل شوند. با این وجود، شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که آیا روشی رایگان برای به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی وجود دارد یا خیر.

در سال های اخیر، مجموعه کال آف دیوتی برخی ماموریت ها برای کاربران تعیین کرده که افراد می توانستند با انجام این موارد، تعداد مشخصی سی پی کالاف دیوتی به دست بیاورند. البته با توجه به این که سی پی کالاف یک واحد پولی نسبتا گران قیمت در بازار شمرده می شود، انتظار نمی رود که با انجام این ماموریت ها بتوان مقدار زیادی سی پی به دست آورد؛ اما از آن جایی که پولی است، از عمده ماموریت ها استقبال می شود. به شما پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از این ماموریت ها، همواره کانال یوتیوب و شبکه های اجتماعی کال آف دیوتی را چک کنید.

روش های به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی رایگان

حالا که میدانید به دست آوردن سی پی کالاف در فضای اینترنت به چه صورت است، نوبت به ارائه روش های کسب آن به صورت رایگان می رسد. چنانچه می خواهید با استفاده از تعداد زیادی سی پی امکانات و قابلیت های مهم و کاربردی بازی را بخرید و تبدیل به یک بازیکن غیر قابل مهار در میادین نبرد کال آف دیوتی شوید، پیشنهاد می کنیم خرید سی پی ارزان را اولویت خود قرار دهید. در ادامه، برخی از روش های کسب رایگان سی پی را برایتان شرح داده ایم:

● دریافت سی پی رایگان از یوتیوب

مجموعه کال آف دیوتی برای این که کاربران خود را به تماشای ویدئو های موجود در یوتیوب وادار کند، بخش عظیمی از عرضه سی پی رایگان را در این پلتفرم انجام می دهد. شما با تماشا و استریم ویدئو های تعیین شده کالاف دیوتی، می توانید مقدار مشخصی سی پی دریافت کرده و با ارائه اطلاعات اکانت خود، آن ها را به حساب خود واریز کنید. یوتیوب در حال حاضر بزرگترین و اصلی ترین منبع به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی در اینترنت جهانی است و می توانید سی پی را به مقدار زیاد در این پلتفرم دریافت کنید.

● شرکت در مسابقات کال آف دیوتی

کاربرانی که در مسابقات و میادین نبرد کال آف دیوتی فعالیت می کنند، می دانند که پیروزی در این نبرد ها مزایای قابل توجهی برای کاربران به همراه دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیزی، تسلط خود به بازی را ارتقا دهید و در میادین نبرد کالاف دیوتی خوش بدرخشید؛ چرا که تنها با این کار می توانید ضریب پیروزی در میادین نبرد را به حداکثر برسانید و تعداد زیادی سی پی در طول روز به دست بیاورید.

● دریافت سی پی رایگان از برنامه های متفرقه

در کنار کالاف دیوتی، برخی نرم افزار های وابسته به این مجموعه نیز ساخته شده اند که امکان دریافت رایگان سی پی را در اختیار کاربران قرار می دهند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تعداد زیادی از این نرم افزار ها فیک هستند و احتمال این که به اکانت شما آسیب وارد کنند وجود دارد. پیشنهاد ما به شما، استفاده از امکانات اپلیکیشن Google Opinion Rewards است. این نرم افزار با ارائه برخی ماموریت ها به شما، تعداد زیادی سی پی رایگان در اختیارتان قرار خواهد داد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

● دریافت سی پی رایگان از سایت های متفرقه

همان طور که نرم افزار های دیگری برای عرضه رایگان سی پی وجود دارند، سایت هایی نیز در این زمینه یافت می شود. توصیه می کنیم با شناسایی برخی از معتبر ترین سایت های فعال در این زمینه و دریافت سی پی از آن ها، خود را تامین کنید. از جمله بهترین سایت های عرضه کننده سی پی رایگان کالاف دیوتی، می توان به مواردی نظیر grabpoints و PrizeRebel اشاره کرد.

در مطلب فوق، شما را با بهترین روش های کسب رایگان سی پی کالاف دیوتی آشنا کردیم تا با خیال راحت، این واحد پولی را استخراج کنید. در حال حاضر می توانید برای خرید CP کالاف دیوتی موبایل، به سایت های ایرانی فعال مراجعه کنید. معتبرترین و معتمدترین فروشگاه فعال در زمینه پول درون برنامه ای، سایت آسان جم نام دارد.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله