ترفندهای اول شدن در بازی فری فایر

اول شدن در بازی فری فایر، همیشه یکی از چالشی ترین مسائل بازیکنان این بازی است. البته نه فقط برای یک بار، بلکه بازیکنان انتظار دارند نسبت پیروزی های شان در مسابقات بیشتر شود و اصطلاحا همیشه اولین باشند. از طریق تکنیک های حرفه ای در بازی Free Fire که در این مطلب توضیح می دهیم؛ می توانید دائما برنده شوید.

· همیشه در حرکت باشید تا اول شوید

طراحی بازی فری فایر به گونه ای صورت گرفته که بازیکنان هرگز با کمین کردن و نداشتن حرکت نمی توانند برنده شوند. بنابراین هرگز منتظر دشمن نباشید؛ بلکه همیشه حرکت داشته و به دشمنان حمله کنید. پس قبل از اینکه کشته شوید؛ به دنبال سوژه های مورد نظر خود بروید.

· برای اول شدن، لحظه فرود را در نظر بگیرید

با فرود آمدن در بخش های خلوت جزیره، منطقه جنگی را به طور کامل بررسی کنید. سپس مهمات مورد نیاز خود را جمع آوری کرده و برای حمله آماده شوید.

· تجهیزات و مهمات ارسالی هواپیما را به سرعت استفاده کنید

مهمات ارسال شده توسط هواپیما، تنها برای استفاده یک بازیکن مناسب هستند. با داشتن سرعت عمل بالا، می‌توانید این تجهیزات را به کار گرفته و احتمال برنده شدن خود را افزایش دهید. همچنین با خرید جم فری فایر می‌ توانید مرحله خود را ارتقا داده و از مهمات و تجهیزات بهتری استفاده کنید.

· کوله پشتی را فراموش نکنید تا اول شوید

استفاده از کوله پشتی، اهمیت بالایی داشته و می‌ تواند نقش مهمی در برنده شدن شما داشته باشد. در طول این بازی، می توانید سلاح و مهمات خود را در کوله پشتی نگهداری کرده و آن ها را در هنگام نبرد، مورد استفاده قرار دهید. همچنین با مراجعه به سایت جم فری فایر می توانید تجهیزات بهتری به دست آورده و کیفیت بازی خود را افزایش دهید.

· برای اول شدن، چتر نجات خود را باز نکنید

باز کردن چتر نجات، سرعت فرود را کاهش داده و به عملکرد بهتر حریفان شما کمک زیادی می کند. در این بازی در هنگام نزدیک شدن به سطح زمین، چتر نجات شما به صورت خودکار باز شده و امکان فرود همزمان با دشمن فراهم می شود.

· فقط در بازی های تیمی از وسایل نقلیه استفاده کنید

استفاده کردن از وسایل نقلیه، توجه دشمن را جلب کرده و امکان لو رفتن ماموریت شما را افزایش می دهد. وسایل نقلیه بهتر است در بازی های تیمی استفاده شوند تا یک نفر رانندگی کرده و دیگری تیراندازی کند. از این رو در صورت تنها بودن، به سرعت از وسیله نقلیه پیاده شده و از آن مکان دور شوید.

· زره اهمیت زیادی در اول شدن دارد

زره نقش مهمی در اول شدن داشته و اهمیت آن از سلاح هم بیشتر است. پس از فرود آمدن روی زمین، ابتدا خود را به زره مجهز کرده و از خطرات احتمالی در امان بمانید. همچنین با داشتن کلاه جنگی از سر خود حفاظت کرده و احتمال برد خود را بالا ببرید. در غیر این صورت، از طریق هدشات مورد هدف قرار گرفته و به سرعت می بازید.

· سریع بدوید و از شهرها دور شوید

یکی از مهم ترین ترفند هایی که به برد بازی فری فایر کمک می کند؛ سریع دویدن است. پس از فرود آمدن بر روی زمین، از محدوده شهر ها فرار کرده و برای نبرد آماده شوید. سپس با استفاده از جم فری فایر تجهیزات مورد نیاز خود مانند اسلحه و مهمات را آماده کرده و به دشمنان خود حمله کنید.

· در به دست آوردن مهمات، حریص نباشید

سقوط جعبه های حاوی سلاح و زره، توسط بسیاری از بازیکنان قابل مشاهده است. بنابراین تلاش برای به دست آوردن تمام آن ها، اشتباه بوده و احتمال برد شما را کاهش می‌ دهد. مراجعه به سایت خرید جم فری فایر و خرید اسلحه و مهمات انتخاب بهتری بوده و در افزایش کیفیت بازی شما بسیار موثر است.

· برای اول شدن، از هدفون استفاده کنید

استفاده از هدفون، توجه شما را به صداهای اطراف جلب کرده و امکان آگاهی از تحرکات دشمن در عرصه نبرد را فراهم می کند. با استفاده از هدفون می توان موقعیت دشمنان را بررسی کرده و با جلوگیری از حرکات سریع، آن ها را مورد هدف قرار داد.

· نباید تا پایان بازی بدوید

سریع دویدن تنها در شروع بازی اهمیت دارد. تحرکات بیش از حد، توجه دشمن را جلب کرده و امکان لو رفتن بازیکن را بالا می برد.

· از جم فری فایر استفاده کنید تا برنده شوید

در صورت عدم توانایی در استفاده از مهمات بازی، خرید جم فری فایر از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از این قابلیت، امکان خرید انواع سلاح و تجهیزات فراهم شده و امکان برد شما افزایش پیدا می کند.

در این مقاله ترفندهای اول شدن در فری فایر را آموزش داده و شما را برای بهبود کیفیت این بازی راهنمایی کردیم. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت ما به عنوان سایت جم فری فایر، مهمات و تجهیزات بهتری به دست آورده و احتمال برد خود را افزایش دهید. بنابراین با جم های فری فایری که از آسان جم خریداری می کنید؛ مهارت های خود را ارتقا دهید و اول شوید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx