بهترین روش های دریافت گلد پس و رویال پس

برای اینکه به گلد پس و رویال پس در بازی های ویدئویی مشهور دسترسی پیدا کنید، شیوه های متنوعی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم توضیحاتی جامع در مورد تمام شیوه های دریافت گلد پس و رویال پس را در اختیار تان قرار دهیم؛ چرا که شما این فرصت را دارید تا با استفاده از این دو آیتم ارزشمند، هیجان و جذابیت بازی را برای خودتان دو چندان کنید.

راه های دریافت گلد پس(Gold Pass)

محبوبیت گلد پس، سبب شده تا بستر های مختلفی برای به دست آوردن آن برای کاربران مهیا شوند. در حال حاضر شیوه های دریافت گلد پس به دو دسته پولی و رایگان تقسیم می شوند و افراد می توانند با شیوه دلخواه خود، نسبت به خرید گلد پس اقدام کنند. در ادامه، توضیحاتی جامع در مورد شیوه پولی و رایگان دریافت گلد پس به شما ارائه خواهیم داد:

●      روش رایگان دریافت گلد پس

در صورتی که می خواهید خرید گلد پس به صورت کاملا رایگان برای شما امکان پذیر باشد، باید با انجام ماموریت ها و به دست آوردن موفقیت های متعدد در بازی، پول درون برنامه ای کافی برای خرید تهیه گلد پس را به دست آورید.

این کار تنها در صورتی ممکن خواهد بود که فرد حرفه و تجربه بسیار خوبی در بازی داشته باشد و بتواند از منابع مختلف، اعتبار حساب کاربری خود را افزایش دهد. البته این روش به دلیل پروسه طولانی و زمان زیادی که از کاربر می گیرد، چندان محبوب نیست.

●      روش پولی دریافت گلد پس

شیوه دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم، ساده ترین و بهترین روش دریافت گلد پس شمرده می شود. شما می توانید تنها با پرداخت مبلغی مشخص، این آیتم ارزشمند را به دست آورید و با این بلیط طلایی به سادگی در مسابقات ویژه شرکت کنید.

جوایز و هدایای ویژه ای که در این مسابقات به شما اهدا می شوند، به قدری ارزش دارند که قیمت بسیاری از آن ها  معادل هزینه ای است که برای گلد پس خود پرداخت کرده اید؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت این مبلغ نداشته باشید.

بر خلاف سال های گذشته، شما دیگر نیاز به همکاری با یک صرافی ندارید تا یک آیتم درون برنامه ای را بخرید. در حال حاضر برخی از فروشگاه های معتبر ایرانی که خدمات درون برنامه ای ارائه می دهند، امکان خرید بلیط طلایی را در اختیار کاربران خود گذاشته اند. فروشگاه آسان جم به عنوان یکی از مشهور ترین وبسایت های عرضه کننده گلد پس، می تواند منبع موثقی برای این امور باشد.

راه های دریافت رویال پس(Royale Pass)

نام یکی دیگر از آیتم های ارزشمند درون برنامه ای، رویال پس است. به دست آوردن این آیتم نیز همانند گلد پس، در دو نوع پولی و رایگان امکان پذیر خواهد بود. چنانچه می توانید با پرداخت مبالغی ناچیز کار خود را در پروسه خرید رویال پس تسهیل کنید، می توانید از شیوه پولی که در ادامه شرح خواهیم داد، بهره ببرید. البته توصیه می شود قبل از پرداخت هر مبلغی، توضیحات شیوه رایگان دریافت رویال پس را نیز مطالعه کنید.

●      روش رایگان دریافت رویال پس

رویال پس یک فرصت عالی برای به دست آوردن آیتم های ویژه بازی است؛ بنابراین حتی اگر توانایی پرداخت پول برای خرید آن را نداشته باشید، بهتر است از روش های رایگان استفاده کنید. در فروشگاه درون برنامه ای تمام بازی های مشهور نظیر پابجی موبایل، کلش آف کلنز، کلش رویال، کال آف دیوتی و…، رویال پس با مبلغی مشخص به فروش می رسد. چنانچه به دنبال پرداخت پول واقعی برای خرید آن نیستید، باید به دنبال کسب پول درون برنامه ای به مقدار کافی باشید. در این راه به دو نکته توجه داشته باشید:‌

از آنجایی که رویال پس یک آیتم گران قیمت و ارزشمند است، پیش بینی می شود کسب پول درون برنامه ای برای خرید این آیتم حداقل چندین روز طول بکشد.

یک بازیکن حرفه ای و مجرب توانایی کسب پول لازمه برای خرید آن را در مدت زمانی کوتاه داشته باشند؛ بنابراین شما باید با توجه به توانایی و شرایطی که دارید، روش مناسب را برای خرید رویال پس انتخاب کنید.

blank

●      روش پولی دریافت رویال پس

این روش به دلیل سهولت بالا و مزایای بی شماری که دارد بین کاربران محبوب است. شما می توانید رویال پس را مستقیما از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید و با ارائه اطلاعات دقیق از اکانت خود در بازی مورد نظر، خواستار انتقال این آیتم به حساب کاربری خود شوید.

بعد از اتمام پروسه خرید رویال پس در وبسایت های خارج از بازی، این آیتم در مدتی کوتاه به اکانت شما در بازی انتقال پیدا می کند. حالا می توانید به سادگی در مسابقات فصلی رویال پس حضور پیدا کرده و رقابت را برای به دست آوردن جوایز و هدایای منحصر به فرد آن آغاز کنید.

کاربران حرفه ای توانایی این را دارند که پول درون برنامه ای معادل مبلغ پرداخت شده برای رویال پس و حتی بیشتر از آن را در این مسابقات به دست بیاورند.

در صورت تمایل به خرید رویال پس و گلد پس در سریع ترین زمان، می توانید به فروشگاه معتبر آسان جم مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله