بهترین تنظیمات سنسیویتی پابجی

تنظیمات درست سنسیویتی (Sensitivity) پابجی باعث می شود شما با لذت و موقعیت بهتری بازی پابجی را انجام دهید. در ادامه این مقاله به بررسی تنظیمات سنسیویتی پابجی موبایل و خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

دانستنی هایی درباره تنظیمات سنسیویتی پابجی موبایل

این شیوه تنظیم به چهار گزینه اصلی تقسیم می شود که هر بخش از این تنظیمات از هدف مهمی برای کنترل بهتر بازی برخوردار است. ترتیب اصولی و درست تنظیمات این برنامه، از تنظیمات ساده تا پیشرفته را شامل می شود که در ادامه به صورت اجمالی نحوه تنظیمات آن را بیان خواهیم کرد.

تنظیمات ساده شامل موارد زیر است که توسط شما انجام می شود.

  • تنظیم صدا
  • شیوه خط کش
  • نوع انتخاب رنگ: برای انتخاب رنگی شما یک رنگ را به هر کدام از بازیکنان اختصاص می دهید.
  • تنظیم Quick Scope Switch: ظرفیت اسکوپ را برای شما به وجود خواهد آورد.

این موارد از گزینه های اصلی جهت یادگیری بازی پابجی موبایل است.

تنظیمات اصلی سنسیویتی پابجی موبایل

تنظیمات اصلی سنسیویتی پابجی موبایل به شرح زیر هستند که در ادامه هر یک را توضیح میدهیم:

  1. تنظیمات حساسیت دوربین آزاد
  2. تنظیمات حساسیت دوربین
  3. تنظیمات ADS
  4. تنظیمات ژیروسکوپ

تنظیمات حساسیت دوربین آزاد (Free Look)

تنظیمات سنسیویتی با دید آزاد و وسیع به شما کمک خواهد کرد که یک دید همه جانبه به فضای محوطه و محدوده خود داشته باشید. همچنین با چرخش کامل بتوانید وضعیت و موقعیت موجود را پردازش کنید. این نوع تنظیم دوربین برای بازی با سنسیویتی پابجی موبایل بر فعالیت های زیر تاثیر خواهد گذاشت.

  • فعالیت درست بازیکن
  • تیراندازی
  • هدف گیری درست

این تنظیم جهت هدایت شما، سایر بازیکنان و استفاده از تمامی امکانات نرم افزار بازی پابجی موبایل مثل چتر نجات، وسایل نقلیه و مبارزات Tpp است.

تنظیمات حساسیت دوربین (Camera)

تنظیم حساسیت دوربین در سنسیویتی پابجی بر ظاهر بازیکن در تمامی زمان بازی تاثیر گذار بوده که در این صورت باید تنظیم درست و به اندازه در این بخش اعمال شود. تنظیم این قسمت بر تغییر جهت و حرکت شخص شما به عنوان بازیکن کنترل اثر خواهد داشت.

بهترین تنظیمات این قسمت به طور مثال به شکل زیر است :

TPP 100 تا 95
FPP 75 تا 70
  • در این بخش حتما دقت داشته باشید که هر حرکت گسترده و زیاد، به تنظیم حساسیت بیشتری نیاز دارد؛ یعنی باید حساسیت اسکوپ های دارای برد کوتاه را بالا برده و در اسکوپ های دور برد حساسیت را پایین آورید.

تنظیماتADS  (The Aim Down Sight)

تنظیم این گزینه در بازی پابجی موبایل مهم است. تنظیماتADS  در هدف گیری شلیک شما به بازیکنان رقیب موثر خواهد بود. شما با تنظیم درست این بخش، در بازی پابجی موبایل، هدایت و کنترل تیراندازی را خواهید داشت و هر چه بر ای دی اس (ADS) تسلط بیشتری داشته باشید به احتمال زیادتر پیروز شده و بر دشمنان خود غالب می شوید.‌

blank

تنظیمات ژیروسکوپ (Gyroscope)

در صورتی که شما جزو بازیکنان (PUBG Mobaile) ژیروسکوپ باشید، تنظیم حساسیت ژیروسکوپ این شرایط را برای شما ایجاد می کند که عمل بهتر و هدف گیری با دقت تری داشته باشید. همچنین کنترل خوبی هم در بازی اعمال می کنید.

blank

باید بدانید که تنظیم درست این بخش کمک می کند که در بازی مسلط تر باشید. هر چند که هر کدام از این تنظیمات اگر بخواهند به درستی انجام گیرند، احتیاج به آشنایی کامل شما با بازی پابجی موبایل و همه ابعاد آن دارد.

چند توصیه که بازی پابجی موبایل را حرفه ای انجام دهید

 اگر می خواهید بازی پابجی موبایل را به شیوه صحیحی یاد بگیرید، باید به شیوه تنظیم سطح سرعت و تغییر حرکت در انجام این بازی بیشتر اهمیت دهید. وقتی تنظیم اسکوپ شما درست باشد به شکل بهتری به روند بازی ادامه خواهید داد.

یک پلیر حرفه ای از مزیت دید 360 درجه برای هدف گیری درست و محدوده حرکت امن استفاده خواهد کرد. برای اینکه مثل یک بازیکن حرفه ای این بازی را انجام دهید، باید از تنظیم فعال حالت Claw استفاده نمایید تا بتوانید از چهار انگشت خود در زمان بازی استفاده کنید.

blank

 در بازی پابجی موبایل توصیه میشود از حساسیت زیاد استفاده نکنید و حساسیت خود را با مقدار متوسط تنظیم کنید. وقتی در زمان هدف گیری شلیک می کنید، باعث تکان هدف شما شده که با تنظیم حساسیت در قسمت ADS می توانید بازی را کنترل کنید و تحت اختیار داشته باشید تا میزان خطای تیر شما محدود شود.

آموزش بازی پابجی موبایل برای اینکه مانند یک بازیکن حرفه ای عمل کنید به این موارد محدود نمی شود و باید با تمرین زیاد، این بازی را یاد بگیرید تا از تمامی امکانات این نرم افزار بازی پابجی موبایل بهره ببرید

تنظیمات بیشتر در بازی پابجی موبایل

تنظیمات نمایشگر شما از جمله دکمه ها و صفحه نمایشگر (نور صفحه) کمک می کند که عملکرد شما بهتر شود. همچنین شما می توانید با استفاده از کد حساسیتی سرعت حرکت خود را بالا ببرید. این کد قابل اشتراک گذاری با دیگر بازیکنان بوده و با این کار میتوانید نحوه ترتیب دادن و تنظیمات بازی سنسیویتی پابجی موبایل را به دیگران اطلاع دهید.

سخن پایانی

مجموع این مقاله در جهت کمک به شما برای انجام یک بازی عالی با پابجی موبایل است که با تمرین زیاد شما، این عمل انجام خواهد شد. در هدایت بازی پابجی سعی کنید که از دستان خود استفاده درست داشته باشید. در پیشبرد بهتر بازی از چهار انگشت خود استفاده کنید، هر چند اوایل کمی سخت است اما با پیگیری و تلاش شما غیر ممکن نخواهد بود.

همچنین برای خرید یوسی پابجی میتوانید به سایت آسان جم مراجعه کنید

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله