بررسی مزایای استفاده و ویژگی های جم کلش اف کلنز، جم کلش رویال و کستل کراش

بازی های اینترنتی متنوعی ساخته شده اند که قابلیت نصب بر روی انواع گوشی ها را دارند، اما در میان آن ها فقط چند مورد به محبوبیت زیادی رسیده است و در کل دنیا شهرت پیدا کرده اند. این بازی ها کلش آف کلنز، کلش رویال و کستل کراش نام دارد که تقریبا همه نام آن ها را شنیده اند.

مراحل متنوع، آیتم های جذاب، کیفیت بالا و … مواردی هستند که در این سه بازی وجود دارند و گیمرها را به خود جذب می کنند. جم یکی از غنیمت های مهم در  این بازی ها محسوب می شود که در ادامه شما با مزایا و ویژگی های جم کلش اف کلنز ، جم کلش رویال و کستل کراش بیشتر آشنا خواهید شد.

نگاهی به تعریف جم در بازی های جم کلش اف کلنز ، جم رویال و جم کستل کراش

تقریبا معنا و مفهوم جم در این سه بازی یکسان است، اما موارد استفاده و بکارگیری آن ها در هر بازی متفاوت می باشد. جم ها در دنیای بازی های دیجیتالی بسیار مهمند و به عنوان یک ارز شناخته می شوند، این ارز یا واحد پولی تنها در فضای همین بازی ها قابل استفاده است.

با توجه به آن که هر سه بازی دارای مراحل زیاد و متنوع هستند، تلاش بازیکن ها باید به گونه ای باشد که تعداد جم بیشتری را دریافت کنند تا بتوانند از آیتم هایی که در این بازی تعبیه شده است، استفاده کنند. به بیانی ساده تر، جم نقش یک کیف پول را دارد که هر چه پر تر باشد خرید بیشتری انجام می گیرد.

آشنایی با بازی کلش آف کلنز، کلش رویال و کستل کراش

قبل از آن که مزایای استفاده از جم در این سه بازی گفته شود، بهتر است در ابتدا با این سه بازی به طور مختصر آشنا شوید.

بازی کلش آف کلنز ( کلش )

بازی کلش یک بازی تمام استراتژیک است که نام شرکت سازنده آن، supercell می باشد. این بازی در سال 2013 روانه بازار شد و به سرعت در تمام دنیا به محبوبیت رسید. در این بازی گیمرها یک روستا دارند که آن را توسط نیروهای خود، سامان دهی می کنند و به دیگر قبایل و دهکده ها حمله می کنند.

برای کسب پیروزی باید طلا، اکسیر و جم داشت تا بتوان روستا و نیروهای خود را تجهیز کرد. استفاده از جم کلش اف کلنز برای رفتن به لول های بالاتر و ارتقا نیروها لازم و ضروری است.

بازی کلش رویال

این بازی نیز توسط شرکت super cell  ساخته شده است که بازیکن ها باید با کارت هایی که در بازی وجود دارد، به مبارزه بپردازند و حریف خود را شکست بدهند. این بازی نیز نیاز به ایده های استراتژیک دارد و زمان مبارزه برای بازیکنان محدود  به دو تا سه دقیقه می باشد.

استفاده و خریداری آیتم های جدید، لذت بازی کردن را افزایش می دهد که این امر به واسطه پرداخت تعدادی جم امکان پذیر می باشد.

بازی کستل کراش

این بازی نیز همچون دو مورد قبلی، فضای آن استراتژیک است و حول مبارزه و نبرد می چرخد. ساختار این بازی شباهت بسیار زیادی به کلش رویال دارد. بازیکن ها باید با کارت هایی که دارند، ارتشی بسازند و با دیگر رقبا به مبارزه بپردازند که در صورت کسب پیروزی، دارایی های آن ها را به دست می آورند.

در این بازی نیز امکان ساخت کلن و قبیله وجود دارد و با داشتن تعداد زیادی جم، سطح نیروها و کارت های خود را افزایش می دهند.

مزایای استفاده و ویژگی های جم کلش

در بازی کلش، رقبایی قوی در سراسر دنیا وجود دارند که برای پیروز شدن در مقابل آن ها، باید دهکده ای تجهیز شده داشته باشید. معمولا خرید آیتم های جدید و به کار گرفتن نیروهایی با قدرت های مختلف، نیاز به جم یا الماس دارد، به طور کلی تر استفاده از جم کلش مزایای زیر را به همراه دارد.

  • به کمک جم کلش می توانید حجم و مقدار طلا های خود را به واسطه خریداری آن ها، افزایش دهید.
  • روستای تحت فرمان شما نیاز به تجهیزات جدید دارد که خریداری این تجهیزات را می توانید، به کمک جم کلش انجام دهید.
  • بالا بردن سطح نیروهای خود و افزایش لول آن ها به کمک جم امکان پذیر است.
  • در صورت حمله غافل گیرانه می توانید در ازای پرداخت جم کلش، درخواست کمک ارسال کنید.
  • بالا بردن سرعت بازی با به روز رسانی آن، انجام می شود که نیاز به هزینه کردن جم دارد.
  • به کار انداختن برج ساعت بازی نیز یکی دیگر از مزایای جم کلش می باشد.

مزایای استفاده و ویژگی های جم کلش رویال

کلش رویال یک بازی نبردی است که این مبارزه و نبرد توسط کارت ها انجام می شود. لذت این بازی در پیروز شدن جنگ ها می باشد که برای رسیدن به این امر، باید نیروهایی قوی داشته تا توانایی مقابله با گیمرهای قدر در دنیا را داشته باشید. داشتن تعداد زیاد جم کلش رویال شما را در رساندن به این امر کمک می کند زیرا:

  • باز کردن قفل  نیروها یا همان کارت های بازی قدرتمند، نیاز به جم دارند.
  • تسریع در روند استخراج معدن ها به واسطه پرداخت جم امکان پذیر است.
  • بالا بردن سرعت باز شدن کارت ها در زمان نبرد، بسیار مهم است که این امر با داشتن جم کلش به راحتی قابل انجام است.
  • خریداری طلا، اکسیر و … نیاز به جم دارد.
  • به روز رسانی بازی، ارتقا کارت ها و … همگی با پرداخت جم امکان پذیر است.

استفاده از جم و تاثیرات آن در بازی کستل کراش

وجود جم کستل کراش در این بازی نیز مانند دو مورد قبلی بسیار مهم است و هر چه تعداد آن افزایش یابد، خیال بازیکن ها راحت تر است. استفاده از جم کستل کراش، مزایای زیر را به دنبال دارد.

  • ارتش شما نیاز به تجدید نیرو و ارتقا دارد که جم به شما این امکان را می دهد.
  • خریداری نیرو با قدرت های جادویی توسط جم انجام می شود.
  • سرعت بازی با به روز رسانی و آپدیت آن ممکن است که باز هم در ازای پرداخت تعداد مشخصی جم، این کار به راحتی قابل انجام است.
0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx