بازی محبوب پابجی موبایل چیست؟

یکی از بازی های بسیار محبوب موبایل، پابجی است. پابجی یکی از بهترین بازی های کنسولی است که برای موبایل بازسازی شده است. با استفاده از قابلیت ‎های بالای آن و تکیه بر هوشتان می توانید تا ساعت ها خود را با این بازی سرگرم کنید. جذابیت این بازی به دلیل کیفیت بالای جلوه‎ های صوتی نیز بیشتر شده است. در این مطلب به معرفی کامل این بازی پر طرفدار خواهیم پرداخت.

 

پابجی موبایل چیست؟

pubg یک بازی رایگان با خرید های درون برنامه ای است که می تواند در اندروید، iOS و دستگاه هایی از جمله ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز استفاده شود.

این بازی توسط شرکت PUBG Mobile با تکنولوژی موتور آنریل ساخته و در سال 2017 تبدیل به به یک پدیده ای بین المللی شد. این بازی دارای حالت کشتار جمعی است و یا شعار آن «جنگ جنگ تا پیروزی» می باشد.

سازنده پابجی موبایل کیست؟

طراح و سازنده پابجی موبایل برندان گرین است و لقب player unknown  را دارد. به همین دلیل اسم بازی پابجی نیز بر اساس لقب سازنده آن شکل گرفته است. پابجی موبایل توسط شرکتی به نام pubg corporation  ساخته شده است که یکی از زیر مجموعه های شرکت بلوهول کره جنوبی است و مرکز اصلی آن در کره و دارای ۶ دفتر بین المللی است.

این بازی برای اولین بار برای ویندوز از طریق برنامه دسترسی زود هنگام بتای  Steam در مارس 2017 و با انتشار کامل در دسامبر 2017 منتشر شد. این بازی همچنین توسط استودیو مایکروسافت برای ایکس باکس وان در همان ماه منتشر شد.

PUBG نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، این بازی با وجود اینکه دارای نقص‌ های فنی نیز هست، اما انواع جدیدی از گیم‌ پلی را ارائه می ‌کند. نوعی که بازیکنان با هر سطح مهارتی می‌ توانند به راحتی به آن نزدیک شوند و بسیار قابل پخش است.

گیم پلی و استفاد از یوسی پابجی

 

در این بازی، تا صد بازیکن با چتر نجات به جزیره ای می افتند و در آنجا سلاح ها و تجهیزات را برای کشتن بازیکنان دیگر جستجو می کنند و در عین حال از کشته شدن خود جلوگیری می کنند. منطقه امن موجود از نقشه بازی به مرور زمان کاهش می ‌یابد و بازیکنان بازمانده را به فضایی تنگ ‌تر هدایت می‌ کند تا مجبور به برخورد شوند. آخرین بازیکن یا تیم بازمانده راند را برنده می شود.

هر مسابقه با چتربازی بازیکنان از هواپیما بر روی یکی از هشت نقشه که اندازه ها و زمین های مختلف دارند شروع می شود. مسیری که هواپیما در سراسر نقشه در آن پرواز می کند در هر دور متفاوت است و بازیکنان باید سریعا بهترین زمان را برای پرتاب خود به زمین تعیین کنند.

بازیکنان بدون هیچ وسیله ای  به جز انتخاب لباس های سفارشی که روی گیم پلی تاثیری ندارند شروع می کنند. پس از فرود، بازیکنان می توانند ساختمان ها، شهرهای ارواح و سایر مکان ها را جستجو کنند تا سلاح ها، وسایل نقلیه، زره ها و سایر تجهیزات را بیابند. این موارد به صورت رویه ای در سراسر نقشه در شروع مسابقه توزیع می شوند، با وجود مناطق پرخطر خاصی که معمولا تجهیزات بهتری دارند.

بازیکنان کشته شده را می توان غارت کرد تا تجهیزات خود را نیز به دست آورند. بازیکنان می توانند از منظر اول شخص یا سوم شخص بازی کنند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را در مبارزه و آگاهی از موقعیت دارند.

هر چند دقیقه، منطقه قابل بازی نقشه شروع به کوچک شدن به سمت یک مکان تصادفی می کند، به طوری که هر بازیکنی که در خارج از منطقه امن گرفتار می شود، به تدریج آسیب دیده و خون او کم می شود. در نهایت اگر به موقع وارد منطقه امن نشوید، حذف می شود. در بازی، بازیکنان، مرز را به عنوان یک دیوار آبی درخشان می بینند که در طول زمان منقبض می شود.

این منجر به یک نقشه محدودتر می شود که به نوبه خود شانس برخورد رقبا با یکدیگر را افزایش می دهد. در طول مسابقه، مناطق تصادفی نقشه با رنگ قرمز مشخص شده و بمباران می شوند، که تهدیدی برای بازیکنانی است که در آن منطقه باقی می مانند.

در هر دو مورد، بازیکنان چند دقیقه قبل از این رویدادها هشدار داده می‌ شوند و به آنها زمان می‌ دهد تا به مکان امن منتقل شوند. یک هواپیما گهگاه به صورت تصادفی یا هر جایی که بازیکن از تفنگ شراره استفاده می‌ کند، بر فراز قسمت‌ های مختلف نقشه قابل بازی پرواز می ‌کند و بسته ‌ای را رها می‌ کند که حاوی مواردی است که معمولا در طول گیم‌ پلی معمولی به دست نمی ‌آیند.

این بسته‌ ها دود قرمز قابل مشاهده ای از خود ساطع می‌ کنند که بازیکنان علاقه ‌مند را به نزدیکی خود می‌ کشد و درگیری‌ های بیشتری را ایجاد می ‌کند. به طور متوسط، یک دور کامل بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد.

در پایان هر دور، بازیکنان بر اساس عملکرد خود ارز درون بازی به دست می آورند. این ارز برای خرید جعبه هایی است که حاوی اقلام آرایشی برای شخصی سازی شخصیت یا سلاح هستند. یک “حالت رویداد” چرخشی در مارس 2018 به بازی اضافه شد.

خصوصیات بازی PUBG Mobile :

 

برخی از خصوصیات کلی این بازی عبارتند از:

        • گرافیک عالی و توجه به جزئیات
        • مبارزه با 100 بازیکن مختلف در یک نقشه
        • مجموعه ای از سلاح های گوناگون
        • قابلیت استفاده از وسایل نقلیه متفاوت
        • به کارگیری موتور گرافیکی قوی
        • افکت ‎های صوتی سه بعدی
        • امکان استفاده از موشک و سلاح‎ های غول‎ پیکر
        • قابلیت ایجاد یک تیم دوستانه
        • فراهم‎ سازی محیطی عالی برای مبارزه
        • گیم‎ پلی آسان
        • سازگار با نسخه های اندروید 5.1.1 به بالا

خرید یوسی پابجی موبایل

یوسی پابجی به شما در پیشرفت در بازی بسیار کمک می کند. در واقع سرعت پیشرفت شما در این بازی را چند برابر خواهد کرد.یوسی را می توانید از انواع سایت های ایرانی معتبر که برای راحتی خرید یوسی پابجی را ارئه می کنند تهیه کنید.

آسان جم یکی از سایت های معتبر و مطمعن برای خرید یوسی است که می توانید از آن یوسی را با قیمت ارزان تهیه نمایید. این فروشگاه یکی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی است و این امکان را به شما می دهد که یوسی پابجی را در کمترین و سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید و لذت بیشتری از بازی خود ببرید.

سخن پایانی

بازی پابجی موبایل محصولی متفاوت از استودیوی بازی سازی Tencent Games در سبک اکشن است که ابتدا به صورت نسخه کنسولی ساخته شد و محبوبیت زیادی به دست آورد. پس از موفقیت، سازنده آن را برای سیستم عامل های اندروید و iOS با عنوان PUBG Mobile بازسازی کرد تا علاقه مندان بتوانند این بازی فوق العاده را روی دستگاه های موبایل خود تجربه کنند. این بازی سبک متفاوتی دارد و بازیکن را در فضایی قرار می دهد تا برای بقا با حریفان مبارزه کند و از مبارزات مختلف لذت ببرد. با آموزش حرفه ای بازی پابجی موبایل می توانید به راحتی در این بازی پیشرفت بسیاری داشته باشید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله