آموزش گروهی بازی کردن در فری فایر

گروهی بازی کردن در بازی فری فایر موجب می شود که موفقیت شما افزایش یابد. هنگامی که شما در این بازی وارد میدان جنگ می شوید؛ کسی کنارتان نیست. در واقع همه کسانی که در این بازی هستند؛ دشمن یکدیگر شناخته می شوند. بنابراین بدون داشتن دوست و گروه، زنده ماندن در فضای جنگی بسیار دشوار به نظر می رسد. هنگامی که به صورت گروهی بازی می کنید؛ امنیت شما در بازی افزایش پیدا کرده و می توانید به راحتی به بازی کردن ادامه دهید.

حالت های متفاوت گروهی در بازی فری فایر

فری فایر یک بازی آنلاین است که یکی از پر طرفدار ترین بازی های موبایلی شناخته می شود. این بازی همانند پلی‌استیشن یا ایکس باکس نیست که امکان چند نفره بازی کردن به صورت آفلاین داشته باشد. اگر قصد  بازی به صورت گروهی را داشته باشید، باید با انواع حالت های آن آشنا شوید. در ادامه به بررسی روش های موجود به انجام بازی گروهی فری فایر می پردازیم.

در این بازی شما به دو روش می توانید به بازی گروهی بپردازید. این بازی در دو حالت دو نفره یا چهار نفره اجرا می شود. اگر قصد بازی به صورت دو نفره را داشته باشید؛ شما و یکی از دوستانتان تشکیل تیم داده و به بازی بتل رویال فری فایر وارد خواهید شد. اگر در طول این بازی به کمک یکدیگر نیاز داشتید؛ می توانید با یکدیگر همراه شوید. به عنوان مثال می توانید یکدیگر را از مرگ نجات دهید که به Revive کردن معروف است.

از دیگر حالت های گروهی این بازی می توان به حالت چهار نفره اشاره کرد. در این حالت نیز می توانید همانند حالت دو نفره عمل کنید. تنها فرق حالت چهار نفره با حالت قبل این است که این بازی با تعداد نفرات بالا تری انجام می شود. برای پیروزی باید تا آخرین لحظه در کنار هم باشید و به یکدیگر کمک کنید. اگر نمی خواهید که در کنار سایر اعضا گروه باشید؛ بهتر است به صورت تیمی بازی نکنید.

چگونگی انجام بازی گروهی در free fire

با توجه به مزایایی که بازی گروهی فری فایر دارد؛ اکنون بازیکنان زیادی با این سوال مواجه هستند که چگونه در فری فایر درخواست دوستی کنیم؟

1) اگر می خواهید این بازی را به صورت گروهی انجام دهید؛ باید روی آدمکی که در گوشه سمت راست صفحه اول قرار گرفته است، کلیک کنید.

2) با کلیک روی آدمک منویی باز می شود که چندین گزینه در آن وجود دارد.

3) در این منو پنج گزینه دیده می شود که دو مورد از این گزینه ها مربوط به بازی گروهی است.

4) با استفاده از گزینه سوم می توانید به اضافه کردن دوستانتان بپردازید.

5) از طریق انتخاب Add امکان دعوت از دوستانتان فراهم می شود.

6) همچنین اگر می خواهید آنلاین بودن دوستانتان را مشاهده کنید، گزینه + نشان دهنده این موضوع است.

7) در صورت قبول درخواست دوستی، یک شخصیت را به سلیقه خود انتخاب کرده تا به اولین صفحه بازی منتقل شوید.

8) پس از این‌ که به صفحه اول بازی منتقل شدید؛ مجدد روی آدمک کلیک کنید.

9) با انجام این کار می توانید مشاهده کنید که چه افرادی می توانند در بازی حضور داشته باشند.

10) قانون بازی فری فایر به این صورت است که حداکثر چهار نفر می توانند با یکدیگر تیم تشکیل داده و به مقابله با حریفان بپردازند.

مزایای بازی گروهی برای بدست آوردن جم فری فایر

انجام بازی گروهی می تواند با مزایای بسیار زیادی همراه باشد. انجام این بازی به صورت گروهی هیجان بسیار بالایی داشته و با استفاده از آن می توانید جم فری فایر بیشتری بدست آورید. هنگامی که به صورت گروهی بازی می کنید؛ به دلیل داشتن پشتوانه خیالتان کاملا راحت است. دوستان شما برای کمک در بازی هستند. به همین علت از استرس های ناشی از بازی تا حد زیادی کاسته می شود.

اگر در طول بازی به راهنمایی نیاز داشته باشید؛ می توانید از دوستان خود کمک بگیرید. ازآنجایی که در طول بازی احتمال زخمی شدن شما وجود دارد؛ از یکدیگر مراقبت خواهید کرد. مزایای زیاد بازی گروهی در فری فایر سبب شده است که افراد به انجام بازی به صورت گروهی مشتاق شوند. البته شما علاوه بر جمع کردن جم، از طریق بازی گروهی می توانید جم فری فایر را از سایت خرید جم فری فایر بخرید.

بازی های دو نفره در فری فایر و قبول درخواست دوستان

برخی از افراد تمایل دارند که به جای تک نفره یا چهار نفره بازی کردن، به انجام بازی گروهی به صورت دو نفره بپردازند. بازی دو نفره نیز می تواند هیجان بسیار زیادی را به شما القا کند. شاید برای شما سوال پیش آید که اگر در طول بازی کسی به شما درخواست بازی گروهی کرد چگونه به او جواب دهید؟

1) برای قبول درخواست دوستان، باید روی آدمک سمت راست کلیک کرده و مجدد روی request کلیک کنید.

2) در این مرحله آیدی افرادی که به شما درخواست بازی گروهی داده اند را مشاهده نمایید.

3) اگر به انجام بازی گروهی با این افراد تمایل دارید؛ می توانید گزینه Agree را انتخاب کنید. در غیر این صورت روی Reject کلیک کنید.

بنابراین ذخیره جم در این بازی اهمیت بسیار بالایی دارد. برخی از افراد با انجام بازی های متوالی و پیروز شدن در هر یک از آن ها به جمع آوری جم می پردازند. پیدا کردن یار در بازی فری فایر و انجام بازی گروهی تاثیر بیشتری در جمع آوری جم دارد. البته شما می توانید از طریق سایت های مختلف به خرید جم فری فایر بپردازید. در آسان جم، جم فری فایر در پک های مختلفی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx