آموزش گرفتن سریع الماس در بازی فری فایر

فری فایر یکی از بازی های محبوب و مهیج در میان کاربران است که قابلیت نصب بر روی گوشی، تبلت و حتی کامپیوتر را دارد. این بازی امکانات بسیاری دارد که با دریافت جایزه در هر مرحله می توانید از آنها استفاده کنید. دریافت الماس در فری فایر یکی از امتیازاتی است که به وسیله آن می توانید از تمام امکانات این بازی بهره مند شوید.

نحوه دریافت الماس در فری فایر

دو روش برای دریافت الماس فری فایر وجود دارد که به صورت زیر می باشد:

روش اول:

یکی از ساده ترین روش ها برای دریافت الماس، به صورت مستقیم در بازی است. به این صورت که گس از ورود به بازی به عنوان کاربر، از طریق کلیک بر روی آیکون الماس، می توانید مقدار الماس مورد نیاز برای بازی را خریداری کنید.

روش دوم:

این روش برای گرفتن الماس در بازی Free Fire بسیار کارآمد و مطمئن است. در این مرحله باید اقدام به خرید جم فری فایر از طریق سایت خرید جم فری فایر کنید. در این قسمت با لمس گزینه Start به یک محیط خصوصی منتقل خواهید شد. در این هنگام به مدت ده دقیقه منتظر بمانید تا خرید به طور کامل انجام شود. بعد از پایان این مرحله می توانید شروع به بازی کنید. در این محیط در اطراف شما مواردی وجود دارد که بسیاری از رقبا برای گرفتن آنها به سمتشان می روند. در واقع با دریافت هر چه بیشتر این موارد در صندوقچه خود موفق به دریافت الماس خواهید شد. همچنین امکان دارد در این میان شانس دریافت 100 الماس را داشته باشید که به تلاش شما در بازی برمی گردد.

مزایای دریافت الماس در فری فایر

همانطور که گفتیم یکی از مزایای دریافت الماس در فری فایر، استفاده از امکانات این بازی است که می توانید به راحتی با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید.

1- خرید لباس

برای خرید لباس و انواع اسکین ها در بازی فری فایر باید تعدادی الماس در صندوقچه خود داشته باشید؛ با برخورداری از این لباس های محافظ، قادر به نبرد مستقیم با رقیب خواهید بود.

2- خرید تفنگ

از دیگر مزایای گرفتن الماس، خرید تفنگ های پیشرفته در بازی است که به کمک آنها می توانید الماس و جم فری فایر زیادی بدست آورید.

3- امکان برنده شدن

با دریافت الماس از طریق جم فری فایر و دیگر روش ها می توانید به راحتی به بازی ادامه دهید و امتیاز برنده شدن را از آن خود کنید.

آموزش و نحوه دریافت الماس رایگان در فری فایر

در روش های فوق برای دریافت الماس باید با خرید جم فری فایر از طریق سایت خرید فری فایر و یا دیگر روش ها اقدام می کردید. اما روش های بسیاری برای دریافت الماس به صورت رایگان به شرح زیر وجود دارد:

1- Log in شدن برای اولین بار

اگر برای اولین بار به عنوان کاربر در فری فایر لاگین می شوید، بلافاصله تعدادی الماس به صورت رایگان به شما داده خواهد شد. توجه داشته باشید که این تعداد الماس را به راحتی از دست ندهید و برای مراحل سخت تر ذخیره کنید. همچنین برای پیشرفت و صعود به مراحل بالاتر در بخش های اولیه بازی، نیازی به جم فری فایر ندارید.

2- دریافت Member Shib

در بازی فری فایر می توانید به ازای پرداخت مقداری پول، دو نوع متفاوت از ممبرشیب و حق عضویت را دریافت کنید. با عضویت هفتگی و ماهانه قادر به دریافت جوایز و الماس های بیشتری خواهید شد. همچنین در پایان نبرد موفقیت آمیز، جوایز و الماس های دریافتی چند برابر شده و با هر بار عضویت به حساب کاربری واریز می شود. توجه داشته باشید که با خرید این عضویت، آیکون VIP برای آنها فعال می شود. همچنین با عضویت هفتگی 420 عدد و با عضویت ماهانه 1900 عدد الماس دریافت خواهید کرد که می توانید در مراحل سخت از آن استفاده کنید.

3- شرکت در ایونت ها

از دیگر تکنیک های حرفه ای در بازی Free Fire پایان موفقیت آمیز در ایونت ها و ماموریت های داخل بازی است. جایزه این نبردها نیز الماس می باشد که اگرچه تعداد آنها کم است اما می توان از انها در مراحل سخت تر استفاده کرد.

4- صعود به مراحل بالاتر

با عبور از مراحل اولیه و لول آپ شدن در فری فایر، قادر به دریافت الماس خواهید شد. برای رفتن به سطوح بالاتر باید تمام ماموریت ها را با موفقیت انجام دهید. در این مراحل می توانید به صورت رایگان، 1600 الماس دریافت کنید که تا لول 30 قابل دریافت است و پس از این مرحله الماسی وجود نخواهد داشت.

5- دریافت گیفت کارت

از دیگر روش های دریافت الماس رایگان، از طریق دریافت گیفت کارت فری فایر است. این کارت ها را می توانید با برنده شدن در بازی های دیگر نیز بدست آورده و از طریق آن الماس دریافت کنید. همچنین ممکن است با شرکت در قرعه کشی ها مختلف، قادر به دریافت جم فری فایر رایگان شوید که با Redeem کردن آنها می توانید این کارت های هدیه را دریافت کنید. همچنین میتوانید دیگر تکنیک های حرفه ای در بازی Free Fire را مطالعه نمایید.

خرید جم فری فایر

از دیگر روش های مطمئن برای دریافت الماس، خرید جم فری فایر است. همانطور که می دانید خرید جم فری فایر به صورت مستقیم و درون برنامه ای امکان پذیر نیست. به همین دلیل می توانید از طریق سایت خرید جم فری فایر اقدام به خرید آن کنید. همچنین برخی از سایت های معتبر وجود دارد که جم فری فایر را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می دهند.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

user********509
عالی
  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله