آموزش گرفتن باندل در بازی فری فایر

باندل های بازی فری فایر را می‌ توان محبوب ترین و کاربردی ترین تجهیزات موجود در این بازی دانست. این باندل ها دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و ویژه ای هستند. بازی فری فایر تا به امروز نسخه های مختلفی را به گیمرها ارائه داده که هر یک از این نسخه ها دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی است. گیمرهای این بازی با استفاده از امکانات، تجهیزات، آپشن ها، سلاح ها و مهمات، کاراکترها، نقشه ها و مودهای مختلف می‌ توانند چالش های خاص و متعددی را تجربه کنند.

 

گرفتن باندل در بازی فری فایر

باندل هایی که در بازی فری فایر وجود دارند برای گیمر بسیار جذاب و خیره کننده است. بازیکنان با بهره از این باندل‌ ها می تواند هیجان بازی را بیشتر کنند. باندل های بازی فری فایر را از طریق فروشگاه Magic Cube می توانید بگیرید. گیمر قادر است تمامی این باندل ها را با استفاده از نشانه های مکعب جادویی بیابد.

آسان جم را می توان سایت جم فری فایر معرفی کرد که کاربران از طریق آن می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن باندل مورد نیاز بازی خود را تهیه کنند. برخی از باندل های معروف و جذاب بازی فری فایر (Free Fire) عبارتند از:

باندل  Perfect Rhythm

این باندل در بازی فری فایر یکی از شگفت‌ انگیزترین باندل ها است. گیمرها برای به دست آورد باندل Perfect Rhythm باید به یک مکعب جادویی بپردازند. در این باندل کاربران می توانند یک لباس ویژه برای کاراکتر زن به دست بیاورند. هنگامی که لباس را بر تن کاراکتر می کنید کاراکتر مورد نظر شبیه به دی جی ها می شود. این بسته شامل لباس هایی است که برای کاراکترهای زن کاربردی خواهد بود.

باندل Legionaries Set

یکی از خیره کننده ترین باندل های بازی فری فایر باندل Legionaries است. گیمر با دارا بودن این پک می تواند به کلیه لباس های جنگی دست پیدا کند. علاوه بر لباس کاربر می تواند یک شمشیر خاص و منحصر به فرد اختیار کند. در این حالت کاراکتر به یک جنگجوی قرون وسطایی تبدیل خواهد شد. این باندل ها را می توانید از سایت جم فری فایر تهیه و به دست بیاورید.

باندل Empress’s Divine Set

یکی دیگر از باندل های معروف و فوق‌العاده بازی فری فایر، باندل Empress’s Divine Set است. با بهره از این باندل به تجهیزات خوبی برای کاراکترهای زن دست پیدا می کنید. به عنوان مثال در این پکیج می توانید به یک زره فلزی دست پیدا کنید که دارای حاشیه های طلایی رنگ و همچنین نوارهای قرمز ابریشمی است. در واقع این زره در این نوع باندل یک زره سلطنتی است. برای داشتن این باندل نیاز به خرید جم فری فایر نیست و شما تنها باید یک مکعب جادویی داشته باشید.

باندل   Mugger Set

باندل Mugger Set یکی از جذاب ترین و محبوب ترین باندل بازی فری فایر است. آیتم هایی که با استفاده از این جعبه در دسترس گیمر قرار می گیرد در حقیقت از یک ربات گربه ای گرفته شده  و بازیکن می تواند یک گربه و دم آن را دریافت کند. علاوه بر این امکانات بازیکن می تواند یک دایره نورانی در این باندل دریافت کند که معمولا در وسط بدن کاراکتر قرار می گیرد. برای تهیه می توانید به سایت جم فری فایر مراجعه کنید و باید یک مکعب داشته باشید.

باندل   Bandit Set

این باندل یکی از باندل‌های خیره کننده بازی فری فایر است. بازیکن در این باندل تبدیل به جنگجوی سیاه تبدیل می شود. در این پکیج بازیکنان یک ماسک شگفت انگیز و حیرت آور به همراه ست لباس متناسب دریافت می کنند. برای دریافت این باندل باید جم فری فایر مراجعه کنید و یک مکعب جادویی داشته باشید.

خرید جم فری فایر

در هر یک از بخش های بازی فری فایر بازیکنان می توانند تجهیزات و امکانات بسیار زیاد و مختلفی را به دست بیاورند. برای اینکه بتوانید به همه امکانات و پتانسیل بازی فری فایر دست پیدا کنید نیاز به پرداخت های درون برنامه ای است. گیمر می تواند  با خرید جم فری فایر از سایت جم فری فایر از تمام امکانات موجود در بازی بهره ببرند. تمامی آیتم های بازی را می توانید متناسب با میل خود شخصی سازی کنید.

خرید جم فری فایر با ایدی

بسیاری از سایت های جم فری فایر امکان خرید جم فری فایر با آیدی و ارزان در حجم دلخواه به مشتری را می دهند. به همین منظور با مراجعه به وسایت‌های معتبر می ‌توانید به تمامی باندل ها و پتانسیل های این بازی دست پیدا کنید.

در پایان

از سال 2017 تا به امروز یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی بازی فری فایر است. این بازی توانسته جایگاه ویژه ای در میان عاشقان بازی های بتل رویال و اکشن پیدا کند. بازی فری فایر دارای باندل های مختلفی است که از طریق آنها می توانید به تمامی امکانات، تجهیزات، نقشه ها، کاراکترهای بازی دست پیدا کنید. برای خرید جم فری فایر با ایدی می توانید از طریق سایت جم فری فایر اقدام کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله