آموزش کامل حمله در کلش رویال

بازی کلش رویال یک بازی هیجان انگیز در میان کاربران است که استراتژی های مخصوص به خود را دارد. در این بازی برای مقابله با حریف، نباید تنها از استراتژی حمله استفاده کرد. بلکه روش های دیگری نیز وجود دارد که به پیشرفت شما در بازی کمک می کند.

استفاده صحیح از کارت های کلش رویال

    1. هنگام بازی و مقابله با دشمن تنها استراتژی حمله جوابگو نیست؛ بلکه استفاده صحیح از کارت ها در جهت حمله، از دیگر اقدامات حساس و مهم است. در واقع داشتن استراتژی حمله و استفاده صحیح از کارت های در دسترس در کنار هم سبب پیروزی شما خواهد شد.
    2. اگر تازه وارد این بازی شده اید بهتر است برای پیشرفت در مراحل از نیروهای پرهزینه استفاده نکنید. همچنین این بدان معنا نیست که از به طور کامل از نیروهایی با هزینه کم استفاده کنید؛ به طور کلی باید تعادل را در انتخاب نیروهای خود رعایت کنید. به عنوان یک قاعده کلی بهتر است از نیروهایی با سرعت بالا که علاوه بر نبرد هوایی، در حمله و صدمه به برجک های رقیب و دفاع از برجک های خود توانا هستند، استفاده کنید.
    3. انتخاب کارت های کلش رویال با توجه به اولویت آنها از دیگر استراتژی های حمله محسوب می شود. به عنوان مثال اگر تمایل به فعالیت های هجومی دارید، باید از نیروهایی با سرعت بالا استفاده کنید. اما در صورت تمایل به فعالیت در فاز دفاعی، باید نیروهایی را انتخاب کرد تا در مقابل آسیب و حمله تحمل بالایی داشته باشند. در هر صورت کلید موفقیت در نبرد، ایجاد توازن بین نیروهای انتخابی می باشد. در واقع می توانید با خرید جم کلش رویال اقدام به خرید کارت های مورد نظر خود کنید.
    4. بازیکنانی که در مقابل حملات حریف هیچگونه مقاومت و عکس العملی از خود نشان نداده و با سرعت کم شروع به فرستادن نیروها می کنند، هیچ شانسی برای پیشرفت و برنده شدن نخواهند داشت. در واقع برای پیروزی و پیشرفت در این بازی باید از قبل بر روی نیروها و انتخاب کارت های خود برنامه ریزی کرده باشید. همچنین می توانید از طریق جم کلش رویال و استفاده از سایر امکانات پیشرفته بازی، شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

استراتژی های حمله در بازی کلش رویال

استراتژی های بسیاری برای حمله در بازی وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از مهمترین آنها می پردازیم:

    1. قبل از شروع بازی با هر کارت، ابتدا چند لحظه صبر کنید تا نمایشگر اکسیر عدد 10 را به شما نشان دهد. حال می توانید اقدام به پیاده سازی نیروهای خود در زمین بازی کنید. در طی نبرد باید از نیروهای خود دفاع کنید. به عنوان مثال پس از فرستان جاینت (غول) بلافاصله اسکلت بمب انداز را وارد زمین کنید تا از حملات دشمن در برابر جاینت دفاع کند. همچنین با خرید رویال پس کلش رویال می توانید از سایر کارت ها و امکانات بازی در جهت پیشرفت خود استفاده کنید.
    2. در صورت تخریب و آسیب به یکی از برجک های دشمن، باید از نیروهای خود به درستی استفاده کنید تا شانس خود را برای پیروزی افزایش دهید. در این هنگام باید در برابر حملات رقیب به خوبی دفاع کنید تا قادر به پیشروی نباشند. در واقع این مورد هنگام صعود به مراحل بالاتر و برای بازیکنان حرفه ای بیشتر صدق می کند.
    3. اگر حملات رقیب بسیار سنگین است که به از بین رفتن یکی از برجک های های خود اطمینان دارید، پس دفاع از آن، اقدامی بی فایده است. در این حالت باید نیروهای خود را از سمتی دیگر وارد زمین رقیب کنید تا بتوانید برجک های آنها را تخریب کنید.
    4. دفاع از برجک های با سطح انرژی پایین، وقت تلف کردن است. زیرا این گونه برجک ها با یک بمب آتشی و دسته ای از تیر کمان پادشاه تخریب می شود.
    5. برجک های شما در مقابل حملات رقیب می توانند از خودشان دفاع کنند؛ به عنوان مثال اگر گوبلین به برجک شما حمله کند، نیازی به فرستادن نیرو برای مقابله با آن نخواهد بود. در واقع برجک با تحمل حملات ناچیز دشمن می تواند از خودش دفاع کند.
    6. نیروهایی که قصد تخریب برجک های شما را با قدرت بالا دارند، از حساسیت بالاتری در برابر نیروهای دفاعی کوچکتر برخوردارند. بنابراین با اطلاع از این موضوع باید برجک های خود را از دسترس آنها دور نگه دارید زیرا احتمال شکست شما را در نبرد افزایش خواهد داد.
    7. یکی از استراتژی حمله که بسیار موثر است، فشار آوردن به رقیب و استفاده از طعنه ها در مواقع ضروری است. برای استفاده از این تکنیک می توانید از ابزارهای پایین صفحه که به صورت کلمات و صورتک ها قابل مشاهده است، استفاده کنید.
    8. برای استفاده از این تکنیک باید خود را جای دشمن قرار دهید، به عنوان مثال در زمان نزدیک بودن شکست و تخریب برجک ها از صورتک گریه و در صورت رخ داده اشتباهی مضحک، از صورتک خنده استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که پس از خرید کلش رویال و قبل از شروع بازی، رعایت اصول جوانمردانه شرط اصلی این بازی است.
0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx