آموزش پایه و مرحله ای هد زدن در فری فایر

بازی Free Fire یکی از محبوب ترین گیم های موبایلی است که اگر آن را بازی کرده باشید حتما در تلاشید تا دشمنان را با هدشات نابود کنید. در بازی فری فایر سلاح های خیلی زیادی وجود دارد که به وسیله خرید جم فری فایر می توانید به همه آن ها دسترسی داشته باشید و برای تسلط پیدا کردن بر آن ها در تمرین هد زدن وقت زیادی صرف کنید.

 

ویژگی های بازی فری فایر

از ویژگی های جذاب بازی بقا در جزیره دور افتاده می  توان به موارد زیر اشاره داشت:

        1. آزادانه در نقشه بازی حرکت کنید.
        2. با ۵۰ مبارز آنلاین در تمام جهان بازی کنید.
        3. از کنترل نرم و آسان در بازی لذت ببرید.
        4. جزییات ریز اما جذاب بازی را از دست ندهید.
        5. با دوستان خود تیم شوید و بازی کنید.
        6. سلاح های متنوع امتحان کنید.

گیم پلی بازی فری فایر شباهت زیادی به بازی پابجی موبایل دارد، به این صورت که شما با خرید یوسی پابجی به پیشرفت خود در بازی کمک می کردید، در این بازی نیز خرید جم فری فایر به پیشرفت شما کمک خواهد کرد.

 

هد زدن در بازی  Free Fire

هد زدن در بازی فری فایر یکی از راه حل های کم کردن زمان مسابقه است و همین موضوع باعث می شود تا همواره از رقبا جلو باشید و در کمترین زمان ممکن دشمنانتان را از بین ببرید. اما استفاده از این ویژگی در بازی Free Fire  ابتدا به اسلحه مناسب نیازمند است. برای انتخاب این اسلحه عجله نکنید و با جم فری فایر های خریداری شده خود مناسب ترین تفنگ تیراندازی را بدست آورید. سپس شناخت و مهارت خود را ارتقا داده تا با استفاده از آن ها بتوانید سر همه دشمنانتان را بزنید.

تنظیمات هد زدن بازی فری فایر

برای این که شکار مناسبی داشته باشید و بتوانید به راحتی هد شات کنید، ابتدا باید مهارت کافی در بازی داشته باشید و از اسلحه های ماسبی مانند  MP4، MP5 و… استفاده کنید. با خرید جم فری فایر تمامی اسلحه ها در دستان شماست.

تنظیمات بازی به شرح زیر می باشد.

        • ابتدا وارد تنظیمات  شده و گزینه Sensitivity را انتخاب کنید.
        • با باز شدن پنجره جدید موارد زیر را با عددهای مشخص شده تنظیم کنید:

General: 100
AWM Scope: 45
Red Dot: 80
4X Scope: 65
2X Scope: 70
Free Look: 100

همه اندازه ها دقیقا باید همین قدر باشد (معمولا در این گزینه گیمرها با یکدیگر اختلاف نظر دارند).

در نظر داشته باشید تنظیمات اتوماتیک هدشات تا حد زیادی می تواند به شما کمک کند تا در بازی ها شکست نخورید و رقبای خود را به صورت مقتدرانه شکست دهید. همانطور که گفته شد لازم است شما تسلط خوبی هم روی سلاح ها داشته باشید. پس بازی بر روی حالت تمرینی را فراموش نکنید!

تمرین هد زدن در فری فایر

مهم ترین نکته در یادگیری هد زدن در بازی فری فایر، هدف گیری درست و افزایش مهارت در هدشات است. برای تمرین در این زمینه می توانید به اتاق تمرین بازی بروید و در آن جا هدفمند به تمرین هد زدن بپردازید. این اتاق ها شامل تعدادی بات و افراد کم تجربه است که حریفان تمرینی مناسبی به شمار می آیند.

از مزایای هد زدن تمرینی می توان به تغییر مدام تنظیمات هد زدن اشاره کرد. تنظیماتی که در بخش قبلی معرفی کردیم، بهترین وضعیت برای تنظیم میزان حساسیت بازی را ایجاد می کند. اما هر بازیکن می تواند با توجه نوع دستگاه خود و همچنین تجربه شخصی در بازی، تغییراتی در این تنظیمات اعمال کند.

سلاح برای هد زدن در بازی فری فایر

چه سلاح انتخابی شما به اسلحه های اسنایپی و تک تیراندازی نزدیک تر باشد، با دقت بیشتری شلیک می  کنید و همین طور آسیب جدی تری به حریف می زند. به شما توصیه می کنیم از  Kar98K  یا AWM استفاده کنید که هر دو جز سلاح های قدرتمند برای تک تیراندازی به حساب می آیند. با یک هدف گیری دقیق به وسیله این تفنگ ها یک گلوله بیشتر برای کشتن دشمن خود نیاز ندارید.

همچنین این سلاح ها برای نبردهای دور برد یک انتخاب ایده آل است. در همین راستا بهتر است برای جنگیدن از فاصله نزدیک و نبردهایی که برد چندانی ندارند، از سلاح هایی همچون Groza و Famas یا XM8 که مجهز به صدا خفه کن با دامنه 2 برابر استفاده کنید. از جم فری فایر ها برای خرید این اسلحه غافل نشوید.

 

تکنیک ها در بازی  free fire

جزییات زیادی برای حرفه ای شدن در بازی free fire وجود دارد که شما با انجام آن ها می توانید به صورت حرفه ای و همیشگی برنده بازی باشید. همچنین با خرید جم فری فایر از سایت آسان جم از بازی ها لذت ببرید.

گارنا فری فایر بازی پیچیده ای نیست اما نکات زیادی دارد، برای اینکه بتوانید در این میدان نبرد ۵۰ نفره زنده بمانید و برنده شوبد، باید نکاتی را برای بقا به خاطر بسپارید. همچنین میتوانید تکنیک های حرفه ای در بازی free fire را مطالعه نمایید.

· چک کردن نقشه بازی

موقعیت دقیق خود را بر روی نقشه ببینید. به هشدار های مپ توجه کنید و همواره هوشیار بمانید.

· کاور بگیرید

اگر پابجی موبایل بازی کرده باشید، قطعا به کاور گرفتن اعتقاد ندارید، چرا که نقشه بازی پوشیده از علف زارهای مختلف است و مکان هایی برای کاور گرفتن می توان پیدا کرد، اما در گارنا فری فایر اگر کاور نگیرید قطعا بازنده هستید.

· زمان درست در تیراندازی

برای برد در این بازی نیازی به شلیک مداوم تیر ندارید. سعی کنید در جای مناسب مخفی شده و زمانی که از کشتن دشمن خود مطمئن هستید، شروع به تیراندازی کنید. برای داشتن اسلحه مناسب نیاز به جم فری فایر دارید که می توانید از سایت خرید جم فری فایر اقدام کنید.

در آخر

زود کشتن حریف همانطور که باعث زودتر برنده شدن شما می شود،  جذابیت بازی را نیز برای شما دو چندان می کند. برای هد زدن در بازی فری فایر کافیست تا اسلحه را بالا بکشید و سر طرف را نشانه بگیرید. اما بهتر است که درجه  حساسیت بازی خود را نیز با اعداد پیشنهادی  تنظیم کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله