آموزش نصب بازی کالاف دیوتی وارزون

بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از مشهور ترین و محبوب ترین بازی های ویدیویی در سبک اکشن و تیراندازی در صنعت گیم می باشد که سابقه آن حدود دو دهه است. این بازی بارها رکورد پرفروش ترین بازی های جهان را به خود اختصاص داده است. کاربران با خرید سی پس وارزون موبایل می توانند با هیجانات و چالش های جدیدی روبرو شوند.

 

مراحل آموزش قدم به قدم نصب بازی کالاف دیوتی موبایل وارزون

در این بخش به این ترتیب به سادگی و راحتی می‌توانید تمامی نیاز های خود را برای نصب بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل به ارمغان آورید. و سپس بعد از نصب می توانید در بازی برای کسب سی پی کالاف و امتیاز بالاتر با خرید cp وارزون موبایل در چالش ها شرکت کنید

        • ورود به سایت
        • سپس انتخاب بازی رایگان
        • دانلود فایل رایگان بازی
        • به اجرا درآوردن فایل دانلود شده
        • انجام آپدیت و به روز رسانی های مهم بازی
        • مشخص کردن مکان نصب نرم افزار و وارد کردن اطلاعات شخصی خود
        • ساخت اکانت بازی
        • پر کردن اطلاعات اکانت و تایید شماره همراه
        • تایید قوانین برای ورود به بازی
        • انتخاب نام کاربری و رمز عبور

ورود به سایت

در ابتدا برای نصب بازی لازم است تا وارد سایت شوید. و روی لینک کلیک کنید، با ورود به لینک، روی گزینه PC کلیک کرده و منتظر انتقال صفحه بمانید.

انتخاب بازی رایگان

با کلیک بر روی گزینه دانلود بازی رایگان ، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید. و بر روی کادری تیره رنگ در سمت چپ این صفحه، دو نوار آبی و زرد مشاهده خواهید کرد. نوار زرد رنگ با نوشته FREE FOR EVERONE نمایش داده شده است. برای آنکه بتوانید بازی را به صورت رایگان دانلود کنید و با خرید سی پی وارزون به بازی بپردازید، لازم است تا بر روی دکمه آبی رنگ زیر آن گزینه کلیک کنید. این دکمه آبی رنگ با نوشته PLAY FOR FREE مشخص شده است. کلیک کردن بر روی گزینه مورد نظر، صفحه جدیدی را برای شما باز خواهد کرد.

دانلود فایل بازی

با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین، عبارت دانلود فایل را مشاهده می کنید. نوشته Warzone is being downloaded موجود بر روی صفحه فایل دانلود را نشان خواهد داد. در نهایت با پیدا شدن فایل، می‌توانید برای دانلود بر روی آن کلیک کنید. فایلی با نام Battle.net پیدا کرده که با دانلود و ذخیره آن می‌توانید نرم افزار خود را دریافت کنید.

به اجرا درآوردن فایل دانلود شده

اکنون که فایل مورد نظر خود را دانلود کرده اید، لازم است آن را به اجرا در آورید. در این بخش برای به اجرا در آوردن فایل باید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس پس از انتخاب کردن زبان مورد نظر، می توانید با کلیک بر روی دکمه Continue  به بقیه مراحل بپردازید.

انجام آپدیت و بروزرسانی های مهم بازی

مانند تمامی مراحل فوق، در این بخش لازم است تا به اینترنت جهانی متصل شوید. سپس به مرحله دریافت فایل ‌های کمکی و آپدیت ‌های لازم رهسپار شوید. توجه داشته باشید که گذراندن این مرحله می‌تواند بازی شما را تحت تاثیر خود قرار داده و با خرید  cp وارزون بازی بهتر و هیجان‌ انگیز تری را برای شما به ارمغان آورد.

مشخص کردن مکان نصب نرم افزار

پس از به پایان رسیدن تمامی مراحل فوق، باید لوکیشن نصب نرم افزار مشخص شود. می توانید با انتخاب مکان مناسب برای نصب نرم افزار بر روی سیستم  سرعت بازی و چگونگی انجام آن را کمی تحت تاثیر قرار دهید. و پس از انتخاب مکان مناسب برای نصب نرم افزار، با کلیک بر روی Continue منتظر نصب نرم افزار باشید.

وارد کردن اطلاعات شخصی

بعد از به پایان رسیدن مراحل نصب نرم افزار، در این بخش لازم است تا بر روی کره زمین کلیک کرده و به قسمت اصلی بازی روانه شوید. حال کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله بهتر است کشور آمریکا را به عنوان گزینه انتخابی خود داشته باشید. زیرا برای استفاده از  کارت های مختلف بازی و خرید، مشکلات کمتری را تجربه خواهید کرد. علاوه بر کشور انتخاب شده، لازم است تا نام کاربری و پسورد خود را نیز وارد کنید و وارد بازی شوید و با خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل به رقابت های بازی بپردازید.

ساخت اکانت بازی

در صورت نداشتن اکانت در بازی، باید در صفحه باز شده بر روی گزینه Create a free Blizzard Account کلیک کنید. سپس به صفحه ساخت اکانت بازی منتقل می شوید. در این مرحله علاوه بر توجه به محل تولد، نکات دیگری نیز وجود دارد. اگر سن شما از 18 سال کمتر است، لازم است تا تاریخ تولد خود را به گونه ‌ای وارد کنید که سن شما بالای 18 سال نمایش داده شود.در غیر این صورت اکانت شما ساخته نخواهد شد.

پر کردن اطلاعات اکانت

اکنون با وارد کردن اطلاعات شخصی‌ خود در این بخش، امنیت را برای اکانت خود برقرار کنید. تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ساختن اکانت کاربری را به دقت پر نمایید.البته دقت داشته باشید که برای پر کردن شماره تلفن، با توجه به اینکه کشور ایران تحریم است، با وارد کردن شماره با پیش فرض کد +98 می‌توانید به مراحل بعدی بروید.

تایید شماره همراه

سپس بعد از وارد کردن شماره تماس خود باید منتظر کد تایید بمانید. این بخش از آن جهت اهمیت بسیاری دارد که امنیت اکانت شما را بر روی سیم کارت تان تعیین می‌کند.

تایید قوانین برای ورود به بازی

اکنون صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد. این صفحه شامل دو گزینه مهم می باشد. یک گزینه تایید اطلاع رسانی و اخبار می باشد که پاسخ دادن به این گزینه اختیاری است گزینه دوم ، قوانین موجود در بازی می باشد. برای رسیدن به مرحله بعدی از بازی، لازم است تا این قوانین را تایید کرده و نیز گزینه CONTINUE  برای شما فعال می شود و پس از گذراندن تمامی مراحل فوق می‌توانید نام کاربری دلخواه و پسورد مناسب خود را انتخاب نمایید. و در نهایت آخرین مرحله از نصب بازی کالاف دیوتی موبایل  برای شما باز خواهد شد و با خرید سی پی وارزون می توانید به شروع بازی بپردازید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله