آموزش صفر تا صد تغییر نام در کلش رویال

کلش رویال یکی از بازی‌های استراتژیک بوده که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. کلش رویال را امروزه بسیاری از نوجوانان و جوانان روی گوشی یا تبلت خود نصب دارند و از بازی با آن نهایت لذت را می برند. تنها یکی از دغدغه‌ های مهم کاربران همیشه در این بازی تغییر نام در کلش رویال است. ما در ادامه این مقاله قصد داریم قدم به قدم آموزش تغییر نام در کلش رویال (Clash Royale) را برایتان توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

آموزش تغییر نام در کلش رویال برای اولین بار

پس از اینکه به سطح 4 از بازی کلش رویال می رسید به راحتی می توانید نام حساب کاربری تان را تغییر دهید. برای اینکه بتوانید برای بار اول نامتان را در بازی Clash Royal تغییر دهید باید به شیوه زیر عمل کنید.

در گام اول روی منو تنظیمات کلیک کنید و سپس دکمه تغییر نام را بزنید. پس از آن مطمئن شوید که نام جدید و درست خود را وارد کردید. پس از اطمینان کلمه Confirm را به درستی تایپ و وارد نمایید. پس از انجام این مراحل به سادگی نام شما در بازی تغییر پیدا خواهد کرد.

به طور در چهار گام نام شما تغییر خواهد کرد:

        • اجرای بازی کلش رویال در گوشی یا تبلت
        • اجرای چرخ دنده
        • تغییر نام (Change name)
        • کلیک روی دکمه Continue

نحوه تغییر نام حساب Clash royal برای بار چندم

نحوه تغییر نام در بازی کلش رویال برای بار اول به سادگی اتفاق می‌افتد اما به طور معمول سوپر سل اجازه نمی‌ دهد شما برای چندمین بار این نام را تغییر دهید. بنابراین تنها یک بار امکان تغییر وجود دارد. اما چاره چیست؟ تغییر نام را انجام ندهیم؟

اگر قصد دارید برای دوم یا سوم نام خود را در بازی کلش رویال تغییر دهید مراحل زیرا را باید به درستی انجام دهید.

 

بهترین و آسان ترین راه برای تغییر نام برای چندمین بار، تماس با پشتیبانی است. هنگامی که تماس گرفتید به تیم پشتیبانی بگویید که از یک نام توهین آمیز یا اسم واقعی خود استفاده می‌ کنید و قصد تغییر آن را دارید و احساس بدی می کنید. پس از این که کار، معمولا تیم پشتیبانی در عرض 2 الی 3 به تیکت یا تماس تان پاسخ خواهند داد. البته ممکن برای تایید مالکیت حساب کاربری سوالاتی را قبل از پاسخ از شما بپرسند و درخواست کنند تا به همه آن ها پاسخ دهید.

مراحل کلی تغییر نام برای بار دوم یا سوم در کلش رویال

    1. در گام اول بازی کلش رویال را روی دستگاه خود اجرا نمایید.
    2. سپس به منوی تنظیمات بروید (چرخ دنده) و روی قسمت کمک یا پشتیبانی کلیک نمایید.
    3. حال گزینه تماس با ما (Contact US) را انتخاب کنید. در سمت راست صفحه گوشه دستگاه این گزینه را به راحتی مشاهده خواهید کرد. اما اگر به هر دلیلی این گزینه را به راحتی مشاهده نمی‌ کنید، روی was this helpful کلیک کرده و کلمه No را تایپ نمایید.
    4. در صورت انجام مرحله 3، قطعا دکمه تماس با ما به شما نمایش داده می شود. با لمس این دکمه می توانید به راحتی با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
    5. اکنون در تصویر پیش روی شما دو پیام وجود خواهد داشت که می توانید یکی از آن ها را تایپ و برای تیم پشتیبانی ارسال کنید.

نکته قابل توجه این است که معمولا بعد از گذشت چند روز نام کاربری شما در حساب کاربری تان تغییر خواهد کرد. این بدان معناست که پس از اتمام مراحل بالا منتظر نمایش نام جدید نباشید.

نکته مهم در تغییر نام برای چندمین بار

همانطور در بالا بیان شد برای تغییر چندمین بار نام خود باید به تیم پشتیبانی بگویید که از نام خود یا نام غیر مودبانه ای استفاده کردید. اگر شما در نام اکانت کلش رویال از نام و نام خانوادگی خود استفاده کرده باشید شانس بیشتری برای تغییر اسم در این بازی دارید. چرا که در این حالت سوپرسل به راحتی باور خواهد کرد که نام شما در بازی ثبت شده و ممکن است از آن سوء استفاده شود. باید در متن درخواستی که به تیم پشتیبانی می‌ دهید به گونه ای صحبت نمایید که سوپر سل کاملا تحت تاثیر قرار بگیرد. در این حالت شما فرآیند راحتی تری را پیش رو خواهید داشت.

جمع بندی درباره تغییر نام در کلش رویال

در این مطلب هدف ما آموزش و بررسی کامل تغییر نام در بازی کلش رویال برای اولین بار یا چندمین بار بود. برای راحتی کار بهترین کار این است که از همان ابتدا نام مورد نظرتان را وارد کنید. در این صورت از همان گام اول پس از نصب با نام مناسبی اکانت خواهید داشت. بازی کلش رویال یکی از محبوب‌ترین بازی های سراسر جهان است که پرداخت درون برنامه ای نیز دارد. شما برای خرید جم کلش رویال یا خرید پول بازی می‌ توانید از طریق سایت آسان جم اقدام کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله