آموزش دو نفره بازی کردن کالاف دیوتی وارزون

در این مطلب میخواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا می توان کالاف دیوتی وارزون را به صورت دو نفره بازی کرد؟ اگر میشود به چه صورت است؟ و یا چه شریطی لازم دارد؟ پاسخ تمامی سوالات در این مطلب.

کالاف دیوتی وارزون حالت دو نفره دارد؟

در پاسخ این سوال میتوان هم بله گفت و هم خیر. در حقیقت کالاف دیوتی وارزون را می توانید با دوستانتان و به صورت آنلاین، هر چند نفر که میخواهید از 2 تا … بازی کنید.

کالاف دیوتی وارزون از حالت splitscreen پشتیبانی نمی کند و یعنی نمی توان صفحه را تقسیم کرد و دو نفره به صورت رقابتی تجربه کرد. اما میتوانید با دوستانتان و در کنار هم به صورت آنلاین به روشی که در ادامه می گوییم، این کار را انجام دهید.

وارزون به صورت دو نفره

تنها راه بازی به صورت دو نفره استفاده از دو کنسول و دو مانیتور است. اگر می خواهید Warzone را در کنار دوستتان دو نفره و به صورت آنلاین بازی کنید، دوست شما باید کنسول خود را بیاورد و همینطور برای اتصال آن به تلویزیون یا مانیتور دوم نیاز دارید.

سپس کنسول دوم باید به اینترنت وای فای شما وصل شده، تا بتوانید Warzone را به صورت آنلاین در کنار هم بازی کنید. متاسفانه راه حلی بسیار دست و پا گیر و دشوار است، اما تنها راه حل در حال حاضر همین است.

چگونه وارزون را به صورت splitscreen بازی کنیم؟

متاسفانه Warzone قابلیت splitscreen را برای بازی با دوستان به صورت دو نفره ارائه نکرده است. احتمالاً به دلیل حجم بسیار زیاد بازی می باشد و همچنین این موضوع که ادغام سه بازی مختلف با هم، کد بازی را حجیم و زیاد کرده است.

تقریباً همه گیمرها به اینترنت و بازی آنلاین دسترسی دارند. به همین خاطر توسعه دهندگان وارزون با خود گفته اند، که کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد به صورت آفلاین با دوست خود دو نفره بازی کند.

با اینکه بازی های شوتر کالاف دیوتی از زمان Call of Duty 2 حالت تقسیم صفحه داشته و هنوز هم در CoD: Vanguard این قابلیت وجود دارد و علاوه بر حالت multiplayer، تقریباً همه حالت‌های زامبی در کالاف دیوتی دارای قابلیت تقسیم صفحه نمایش هستند؛ اما در وارزون ما شاهد این قابلیت نیستم.

چرا کالاف دیوتی وارزون حالت splitscreen ندارد؟

دلیل اینکه هر حالت بازی کالاف دیوتی اجازه تقسیم صفحه یا همان splitscreen را نمی دهد، عمدتاً به دلیل گیم پلی است. این بازی قرار است با سرعت 60 فریم در ثانیه (یا بالاتر) اجرا شود. اگر دو بازیکن بخواهند روی یک صفحه بازی کنند، صفحه نمایش باید نمایشگر را کوچک کند تا هر دو صفحه در ناحیه تعیین شده قرار بگیرند.

برای اینکه کاربر بتواند تجربه جذاب و کاملی از کالاف دیوتی را تجربه کند، توسعه دهندگان حالت های خاصی از بازی را قفل کرده اند.

دلیل دیگر مزیت های رقابتی است که در این حالت از دست می رود. بازیکنان باید با یکدیگر به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند تا دشمنان خود را پیدا کنند. اگر دو بازیکن روی یک صفحه باشند، این ارتباط قطع می‌شود و بازیکن دیگر می‌تواند به راحتی تقلب کند و به صفحه شخص دیگر نگاه کند.

آیا به Warzone در آینده قابلیت splitscreen  اضافه خواهد شد؟

اگر نگاهی به سایر بازی‌های بزرگ بتل رویال بیندازیم، می بینیم که Fortnite بدون قابلیت تقسیم صفحه (splitscreen) شروع به کار کرد، اما بعداً به درخواست انجمن بازیکن هایش این گزینه را اضافه کرد. پس آیا هنوز فرصتی برای تقسیم صفحه در Warzone وجود دارد؟

احتمالا خیر. از یک طرف، به این دلیل که Raven Software در حال حاضر بیش از حد کافی، دیباگ و رفع مشکل برای اجرای Warzone انجام داده است و از طرف دیگر، می دانیم که Warzone 2 در حال توسعه است.

از آنجایی که در حال حاضر Warzone جدیدی در حال ایجاد است، به احتمال زیاد دیگر توجهی به حالت تقسیم صفحه برای Warzon فعلی نخواهد شد. شاید Warzone 2 در زمان راه اندازی با حالت تقسیم صفحه نمایش عرضه شود.

می توانید در گوشی خود بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل را تجربه کنید و اگر در این بازی نیاز به اسلحه و اسکین داشتید، پیشنهاد ما به شما خرید سی پی وارزون موبایل است.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله