آموزش حل مشکل بلو استکس در کلش رویال

شبیه ساز بلواستکس یک نرم افزار رایگان در محیط ویندوز است و با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر این امکان را فراهم می آورد که  افراد بتوانند از اپلیکیشن های اندرویدی خود نیز در محیط ویندوز با یک رابط کاربری بسیار جذاب بهره ببرند. به عبارتی دیگر از قابلیت های برجسته این نرم افزار عمودی بودن برنامه ها در بلواستکس هست که این امکان را به کاربران خود می دهد تا بازی های مورد نظر خود از جمله کلش رویال را به صورت عمودی بازی کنند و لذت ببرند. در این برنامه هم مانند دستگاه اندرویدی خود می توانید به راحتی جم رویال تهیه کرده و تمامی بازی را مانند گوشی موبایل اجرا کنید.

بلواستکس چیست؟

بلو استکس در اصل یک ماشین مجازی و مستقل است که صرفا برای اجرا و شبیه سازی اندروید بر روی محیط ویندوزی یا مک طراحی شده است. هنگام نصب این نرم ‌افزار اولین نکته ای که متوجه خواهید شد این است که برنامه فروشگاهی  Play Store  به طور  خودکار روی آن نصب گشته و می ‌توانید برنامه ‌های مورد علاقه خود اعم از بازی یا برنامه های کاربردی دیگر را به آسانی و تنها در چند دقیقه روی رایانه خود اجرا کنید.

اجرای بازی های اندرویدی در بلواستکس

قبل از اینکه بخواهید مشکل بازی کلش رویال را در بلواستکس رفع کنید، باید ابتدا از مراحل اجرای بازی های اندرویدی به خوبی آگاه باشید. این نرم افزار مانند دیگر دستگاه ‌های اندرویدی است و این قابلیت برای شما وجود دارد که منو تنظیمات و پلی استور را مشاهده کنید.

به طور مثال شما قصد دارید تا بازی کلش رویال را دانلود کنید. ابتدا نام بازی را نوشته و سپس آن را در برنامه سرچ می کنید و بر روی گزینه دانلود کلیک کرده و بعد از دانلود و نصب آن را به اجرا در بیاورید و همانند دستگاه اندرویدی خود بازی کنید، تورنمنت برگزار کرده و جم رویال خریداری کنید.

حل مشکل عمودی بودن بازی کلش رویال در بلواستکس

طرفداران بازی های موبایلی برای اجرای این بازی ها بر روی سیستم رایانه‌ ای خود  با مشکل افقی بودن صفحه در اجرا برخی از بازی ها عمودی مانند کلش رویال مواجه می شوند. متاسفانه مشکل عمودی بودن کلش رویال در بلواستکس از قدیم گریبان کاربران زیادی را گرفته بود؛ اما امروزه با آپدیت هایی که کمپانی های شبیه ساز ویندوزی برای نرم افزار های خود ارائه داده اند، امکان چرخاندن صفحه را به امری ممکن تبدیل ساخته و این کار مشکل عمودی بودن بلواستکس را نیز حل کرده است.

راه حل تغییر جهت کلش رویال در بلواستکس

در نسخه های قبلی این نرم افزار، شما می بایست با رفتن به قسمت bluestacks setting و انتخاب گزینهresize app ، نرم افزار و یا بازی های مورد نظر خود را انتخاب کرده و سایز آن را روی حالت tablet mod قرار دهید تا این نرم افزار شبیه ساز بازی کلش رویال را آن طور که می خواهید اجرا کند. اما با آپدیت های جدیدتر در نسخه فعلی کار برای کاربران بسیار ساده تر شده است. می توانید در نمای اولیه نرم افزار با انتخاب گزینه ای که این امکان را فراهم می کند که صفحه سیستم شما شبیه به گوشی موبایل باشد، صفحه شبیه ساز خود را بچرخانید و بازی کلش رویال را همان گونه که هست بازی کنید.

رفع مشکل بسته شدن کلش رویال از بلواستکس

در این مورد از مشکلات شبیه ساز بازی کلش رویال در بلواستکس همه چیز به سطح کیفی سیستم سخت افزاری کامپیوتر شما مرتبط است. آیا سیستم سخت افزاری شما کشش اجرای این نرم افزار و بازی کلش رویال را دارا می باشد یا خیر!

اگر از کاربران بلو استکس باشید به خوبی می دانید که بعد از عرضه نسخه دوم بازی کلش رویال، کم کم علاوه بر رم و کارت گرافیک نیازمند سی پی یو قوی هم خواهید بود اما می توانید با استفاده از دو روشی که در زیر به آنها اشاره می کنیم هم مشکل بازی کلش رویال خود را برطرف نمایید.

  • بازیکنان قدیمیکلش رویال بر روی رایانه، ترجیح می دهند از ورژن  10.7 بلواستکس استفاده کرده و به آن وفادار بمانند. زیرا که این نسخه  فشار کمتری به سیستم شما وارد می کند. در این ورژن به سادگی بازی کنید، جم رویال تهیه کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید.
  • اگر در حالت اول مساله کلش رویال شما حل نشد، باید اقدام به دانلود یک فایل مخصوص برای اجرای این بازی کنید. هر چند این روش به هیچ عنوان دائمی نیست؛ ولی در بعضی موارد می تواند به شما در اجرای یک بازی بدون مشکل کمک کرده و باعث شود اندکی از آن لذت ببرید. تعدادی از این فایل ‌های ناشناخته توسط بلواستکس در رم و حافظه سیستم شما ساخته می ‌شوند. همچنین فایل ‌های اضافی باعث ایجاد فضای اضافی و کش در کلش رویال شده و سبب بیرون پرید آن هنگامی بازی می شود.

سخن پایانی

در این مطلب راه حل جزیی ترین مشکل کلش رویال در بلواستکس برای شما شرح داده تا کاربران بیشتری بتوانند لذت بازی کلش رویال را روی سیستم خود بچشند. کلش رویال یکی از پرطرفدارترین بازی های شرکت سوپرسل  است و بلواستکس یکی از نرم افزارهای شبیه سازی است که این قابلیت را در اختیار سیستم های کامپیوتری می گذارد. فرقی نمی کند با موبایل باشید یا کامپیوتر، میتوانید با مراجعه به سایت آسان جم و تهیه جم رویال از تمامی امکانات کلش رویال چه بر روی گوشی چه بر روی سیستم خود بهره ببرید.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx