آموزش بازی براول استارز 2022

برای شروع بازی ابتدا لازم است که براول مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای به دست آوردن براول از سه راه می توانید اقدام کنید. یا باید از طریق باز کردن مرحله ‌ها که Brawl pass نیز نامیده می ‌شود اقدام کنید. یا می ‌توانید از طریق مسیر جام (Trophy Road) به براول‌ ها دست پیدا کنید. یا در نهایت، آن را با به دست آوردن جم از فروشگاه خریداری کنید. این براول ها شما را در انجام نبردها همراهی می‌کنند و هر کدام ویژگی های مخصوصی دارند.

سپس، دکمه خاکستری کنار دکمه Play یا Start را بزنید تا مود های بازی برای شما باز شوند. این مود ها هرکدام با دیگری متفاوت هستند و ساختار منحصر به ‌فردی دارند.

حال وارد بازی می شوید.

آموزش بازی براول استارز به صورت گروهی

بازی براول استارز می تواند علاوه بر فردی، به صورت گروهی نیز بازی شود. برای شروع بازی به صورت گروهی بر روی آیکون ذره بینی که زیر آیکون (+) قرار گرفته است کلیک کنید. با این کار می توانید برای خود هم تیمی پیدا کنید. روی آیکون لبخند سبز  رنگ که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

صفحه جدیدی برای شما باز می شود. در این صفحه بر روی گزینه Create Team Code کلیک کنید تا بتوانید تیم دلخواهتان را ایجاد کند. سپس، می توانید دوستانتان را به گروه اضافه کنید.

قسمت جالبی در این بازی تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا در حین بازی بتوانید با دوستانتان چت کنید. یا حتی در صورت نیاز از جملات از پیش تعیین شده برای برقراری مکالمه استفاده کنید.

آموزش بازی براول استارز، نبردها

در بازی براول استارز  شما با کشتن و از بین بردن دشمن ‌ها بازی را می ‌برید و به مرحله بعد می روید. اگر دشمن‌ ها خیلی به شما نزدیک بودند، تنها راه پیروزی استفاده از Attack button است که در قسمت راست صفحه به حالت یک دکمه ضربدر قرمز قرار دارد. Attack button به شما کمک می ‌کند تا برای خودتان زمان بخرید و بلافاصله دشمن را بکشید.

اما، اگر دشمنانتان در فاصله زیادی از شما قرار گرفته باشند برای کشتن آن ها باید هدف گیری کنید. برای این حرکت می ‌توانید از دکمه Aimed Shot استفاده کنید. این دکمه در حالتی که هدف دوربرد باشد نتیجه بهتری نسبت به کوتاه برد در بر دارد.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است، هنگامی که در اطراف بوته ها قرار دارید خیلی مراقب باشید. چون، اگر براولی که انتخاب کردید توانایی مقابله در شرایط کوتاه برد را نداشته باشد، ممکن است توسط دشمنان که در کمین هستند مورد اصابت قرار بگیرید.

آموزش بازی براول استارز، جم و سکه و استار پوینت

برای دریافت جم به صورت رایگان تنها راه کارمد این است که مرحله ای که در آن قرار دارید را ابتدا تکمیل کنید و به مرحله دیگر بروید. روزانه یک مرحله به شما داده می شود و با تکمیل کردن آن می توانید جم دریافت کنید.

روش دیگری که با آن می توانید جم به دست بیاورید یک روشی پولی است. در این روش باید هزینه ای را بابت خرید جم براول استارز پرداخت کنید تا بتوانید جم دریافت کنید. هرچه بیشتر بتوانید جم به دست بیاورید، بیشتر می توانید براول های جدید را تهیه کنید.

برای دریافت سکه هم می توانید جم هایی که به دست آورده اید یا خریده اید را تحویل دهید و به جای آن ها سکه تحویل بگیرید. برای ارتقا براول ها و تجهیز کردن آن ها می توانید از سکه استفاده کنید.

استار پوینت نیز یک پوئن مثبت در این است که برای خرید اسکین یا پوسته مورد استفاده قرار می گیرد. هر زمان که براول شما به رتبه 10 برسد یک استار پوینت دریافت می کنید. بعد از آن هر 5 امتیاز یک استار پوینت به شما می دهد.

Star Points Rank
100 Star Points Rank 10
200 Star Points Rank 15
300 Star Points Rank 20

آموزش بازی براول استارز تنها به معرفی حرکات ختم نمی شود. بلکه، این بازی آنلاین نکات بسیار ظریفی را نیز در بر می گیرد که برای بازی بهتر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نکاتی درباره بازی براول استارز

دکمه حرکت  (Movement) که به براولر کمک می کند تا در جهات مختلف حرکت کند در قسمت چپ صفحه قرار دارد. این دکمه به رنگ آبی دیده می شود و فلش های چهار گانه ای بر روی آن دیده می شود.

Trophy ها رتبه شما در بازی را تعیین می کنند. این یعنی هر چه بیشتر برنده شوید، رتبه و تروفی بالاتری را به دست خواهد آورد.

 این بازی شامل 30 شخصیت است و هر کاراکتری اسکین مخصوص به خودش را دارد.

برای بازی براول استارز نیازی به روشن کردن وی پی ان ندارید.

در این بازی 13 مود وجود دارد که Gem Grab, Show Down, Brawl Ball Bounty, Heist, Seige, power play, Lone star, Take down از مود های اصلی این بازی هستند. در مود جم گرب هر تیم با دو تیم دیگر در حال نبرد است. در مود Show down هر بازیکن با 9 بازیکن دیگر باید بجنگد و آن ها را شکست بدهد.

مودهای دیگر آن در دو دسته مودهای بلیطی یعنی Robo Rumble, Big Game, Boss Fight و مود موقت که شامل Show down, Present Plunder,Hot Zone است.

در مود Show Down در حالت مود موقت و اصلی تنها با هم در یک نکته متفاوت هستند. در حین نبرد، در حالت موقت جان بازیکن هر لحظه کاهش پیدا می کند و برای جلوگیری از مرگ بازیکن ها باید به هم ضربه بزنند.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله