راهنما و آموزش جامع بازی اپکس لجندز (Apex Legends)

با توجه به حضور گیمر های قهار و حرفه ای در بازی اپکس لجندز، به نظر می رسد سهولت رقابت در این بازی چندان راحت نخواهد بود. این مقاله در خصوص آموزش بازی اپکس لجندز شامل انتخاب اسلحه، شناخت میدان نبرد، انتخاب کاراکتر و نکات مهم برای بازی حرفه ای است. امیدواریم با مطالعه این مطلب با توان بیشتری در میادین نبرد اپکس حضور پیدا کنید و از بازی لذت ببرید.

انتخاب اسلحه در بازی اپکس لجندز

تعداد زیاد اسلحه های موجود در بازی اپکس لجندز و تنوع مشخصات و قدرت هر کدام از این سلاح ها باعث شده تا افراد در حین انتخاب سلاح برای خودشان، تردید هایی داشته باشند. مسلما انتخاب یک اسلحه قدرتمند و مخرب، می تواند ضریب موفقیت را در میدان نبرد دو چندان کند؛ بنابراین بهتر است یک اسلحه سبک و دارای دمیج (Damage) بالا برای خود برگزینید تا هیچ مشکلی در کشتن رقبای خود نداشته باشید.

  • تعادل بین تخریب بالا و وزن سبک را نگه دارید. حتی اگر سلاح دارای بیشترین توانایی تخریب باشد.

 سنگین بودن سلاح عاملی موثر برای از دست دادن شانس پیروزی خواهد بود؛ بنابراین باید به دنبال یک سلاح سبک باشید که نشانه گیری و تغییر جهت با آن ساده بوده و در عین حال بتواند با حداقل تعداد گلوله، دشمن را از پا در بیاورد. توصیه می کنیم در آموزش بازی اپکس لجندز، انتخاب سلاح مناسب را جدی بگیرید.

شناخت میدان نبرد در اپکس

در بازی های بتل رویال، شناخت میدان نبرد می تواند موجب افزایش شانس پیروزی در آن شود. در برخی از مناطق مهم مپ، سلاح ها و تجهیزات ارزشمند بسیار زیادی پنهان شده اند که شما باید آنها را پیدا کنید. از این رو، تنش و درگیری در برخی از مناطق معمولا بسیار شدید است و احتمال این که در دقایق ابتدایی بازی کشته شوید، وجود دارد. به همین دلیل، شناسایی مناطق مختلف میدان نبرد قبل از ورود به بازی حائز اهمیت است.

توصیه می کنیم به دنبال مناطقی باشید که با وجود تجهیزات و سلاح های متنوع در خود، تنش چندانی ندارد. این مناطق بهترین فرصت برای شما هستند تا بدون درگیری، به بهترین تجهیزات و سلاح های ممکن دسترسی پیدا کنید. به جرات می توان گفت آموزش بازی اپکس لجندز در شناخت میدان نبرد و فرا گرفتن تریک های ویژه خلاصه می شود.

انتخاب کاراکتر قدرتمند در بازی Apex

بر خلاف دیگر بازی های سبک بتل رویال، کاراکتر و توانایی های کاراکتر در بازی اپکس اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید در حین انتخاب کاراکتر، توانایی، قابلیت ها و پلی استایل هر کدام را به خوبی بررسی کنید؛ چرا که تفاوت های برجسته ای بین هر کاراکتر وجود دارد. در حال حاضر 20 کاراکتر یا لجند (قهرمان) در بازی اپکس موجود است که افراد در ابتدای بازی به 8 تای آن ها به صورت رایگان دسترسی دارند؛ اما باید باقی کاراکتر ها را با خرید اپکس کوین، فعالسازی کنند.

  • در صورتی که کاراکتر مورد علاقه شما در بین کاراکتر های موجود نیست، باید نسبت به فعالسازی شخصیت های دیگر اقدام کنید.
  • ü       شخصیت های بازی اپکس تنوع بسیار بالایی دارند و کاربران می توانند گزینه دلخواه خود را برگزینند.
  • به شما توصیه می کنیم به سادگی فرصت انتخاب یک کاراکتر قدرتمند را از دست ندهید.

نکات مهم برای برنده شدن در بازی اپکس لجندز

در واقع آموزش بازی اپکس لجندز این امکان را به شما می دهد تا ضریب موفقیت خود را در میدان نبرد افزایش دهید. هر کدام از عوامل موثر بر کیفیت بازی شما، باید تا حدودی تحت کنترل قرار بگیرند تا شما بدون کوچک ترین مشکلی اقدامات مورد نیاز را انجام دهید. در ادامه، تمام موارد مهم در آموزش بازی اپکس لجندز برایتان شرح داده می شود.

1.      پینگ خود را کاهش دهید

پایین بودن پینگ در بازی اپکس، یکی از مهم ترین نکاتی است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند. بازیکنان باید در درگیری های مستقیم و سریع به درستی و با سرعت بالا عمل کنند. در این صورت باید با روش های مختلف به دنبال کاهش پینگ خود باشند.

  • کاهش پینگ در کشور ایران تنها تا مقدار مشخصی امکان پذیر است و کاربران مطمئنا قادر به تغییر افزایش سرعت اینترنت سراسر کشور ایران نخواهند بود؛ بنابراین سعی کنید تا حد امکان پینگ خود را کاهش دهید و سپس به بهینه سازی عوامل دیگر و آموزش بازی اپکس لجندز بپردازید.

2.      تا حد امکان از درگیری با دشمنان بپرهیزید

درگیری با دشمنان، یک پیش نیاز اساسی در تمام بازی های اکشن به خصوص سبک بتل رویال است؛ اما اولویت های مهم تری نیز وجود دارد. برندگان بازی های بتل رویال، افرادی هستند که توانسته اند جان خود را در طول بازی حفظ کنند؛ بنابراین تعداد قتل ها و سطح سلاح ها به هیچ وجه معیاری برای شما نخواهند بود. شما باید تا حد امکان از درگیری با دیگران دوری کنید و به دنبال حفظ جان کاراکتر خودتان باشید.

3.      به تطابق کاربری و توانایی تجهیزات خود در مپ دقت کنید

به عنوان مثال در میادین نبردی که درگیری بین کاربران مختلف با فاصله دور اتفاق می افتد، استفاده از شات گان (ShotGun) عاقلانه نیست. همچنین شما نمی توانید در درگیری های نزدیک از سلاح تک تیر انداز (Sniper) استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم به کاربرد تجهیزات خودتان توجه داشته باشید و سلاح هایی مطابق میدان نبرد خود بردارید.

4.      حواستان به حلقه مپ باشد

با گذشت زمان در بازی اپکس، حلقه درگیری ها تنگ تر و تنگ تر می شود تا کاربران را وادار به قتل کند. کاربران اگر می خواهند از تنگ تر شدن این حلقه متحمل ضرر نشوند و در گوشه ای از حلقه مپ گیر نیفتند، باید در طول بازی به روند آن توجه داشته باشند.

  • در صورتی که در اطراف مرز حلقه با یکی از دشمنان درگیر شدید، باید درگیری را به سمت مرکز میدان نبرد هدایت کنید.

5.      از هم تیمی های خود جدا نشوید

در بازی های گروهی اپکس، باید همواره در کنار هم تیمی های خود حرکت کنید. توجه داشته باشید جدا شدن از دوستان، باعث تضعیف شما و هم تیمی های شما می شود. در این صورت دشمنان می توانند به صورت گروهی نسبت به کشتار تمام اعضای گروهی شما اقدام کنند. چنین نکاتی در آموزش بازی اپکس لجندز حائز اهمیت است و کاربران باید با یک استراتژی قابل اتکا نبرد را پیش ببرند تا شانس پیروزی داشته باشند.

در مطلب فوق، تمام توضیحات مورد نیاز از آموزش بازی اپکس لجندز در اختیارتان قرار گرفت. همچنین در صورت تمایل به خرید کوین اپکس لجندز موبایل، می توانید به فروشگاه شناخته شده آسان جم مراجعه کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله